Chapter 7

Because Of You

--In The Castle--

 

Tersebutlah kisah, seorang wanita berbaju merah tinggal di sebuah istana dengan keadaan beradu. Dia sudah pun melelapkan matanya selama 10 ribu tahun didalam istana tersebut dan tidak pernah membuka matanya mahupun sekali.

 

          Tersebut juga kisah seorang putera kacak menjaga puteri tersebut yang mana sedang beradu. Putera tersebut bukan sembarangan orang. Dia adalah tunang kepada puteri tersebut, Putera amat menyayangi puteri. Dia tidak pernah tinggalkan puteri bersendirian tetapi suatu hari dia telah berbuat demikian setelah 10 ribu tahun sudah berlalu.

 

          Dia berbuat demikian bukanlah kerana dia sudah bosan tetapi dia berbuat demikian disebabkan rasa cinta dan kasih terhadap puteri tersebut yang semakin kuat disebabkan akan kesabaran dan penantiannya untuk menunggu puteri tersedar dari dunia mimpinya.

 

        Putera tersebut sedang mencari seorang wanita yang masih dara dan mempunyai paras rupa yang cantik untuk dijadikan korban. Tetapi wanita tersebut mestilah bukan berasal dari hambanya tetapi berasal dari dunia berbeza.

 

 

        Putera meninggalkan puteri untuk jangkah masa yang lama. Iaitu selama 1 ribu tahun. Puteri demikian masih lagi beradu dan dijaga oleh penghuni istana tersebut.

  ---- Back to the Topic--

 

 

Hari ini Tania hendak memasak untuk mereka. Dia menyuruh Min Woo mencari buah strawberry yang segar untuk dijadikan bahan membuat kek strawberrynya.  Sedang asyik memasak, Tania dikejutkan oleh Jeong Min. Jeong Min memeluk bahu Tania. Tania mengeliat. Jeong Min kemudian memeluk Tania dari belakang. Tania memandang Jeong Min. Mereka berpandangan. " Oppa, kalau nak praktis cara hendak bermanja dengan bakal isteri oppa, please guna lah Kwangmin atau yang lain" Jeong Min ketawa" yah! Bukan Tania janji nak tolong oppakah?" 

   

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
fazreen #1
Chapter 11: Update soon
fazreen #2
Chapter 9: Update soon
yoonARRR
#3
Chapter 8: xD update soon
fazreen #4
Chapter 8: Update soon
fazreen #5
Chapter 7: Update soon