04

SEORANG ISTERI DAN EMPAT ORANG SUAMI ?!! (AUTHORNIM IN DA HOUSE YO !!)

Pintu bilik Luhan ketuk berkali-kali. Minyoung yang mendengar ketukan itu berusaha mahu melepaskan diri dari Luhan. Tetapi Luhan hanya berpura-pura tidak mendengar. Bibir mereka masih 'bertaut'. Tiba-tiba 'Bushhh!'. Pintu bilik Luhan roboh (*roboh? kah jatuh?) oleh Tao *eseh! Kuat sungguh Tao. Betapa sakitnya hati Suho, Chen dan Tao melihat Luhan dan Minyoung sedang bercumbu. 'Suami' mana yang tidak cemburu melihat isterinya bercumbu dengan 'madunya' sendiri. Chen terus menarik tangan Minyoung lalu mendakapnya manakala Tao yang berasa marah dengan Luhan itu terus menumbuk muka Luhan. Luhan memegang bibirnya dan berdarah sedikit. Suho dan Chen membawa Minyoung keluar dari bilik Luhan untuk menenangkan Minyoung. Tanpa mereka sedari Minyoung telah menitiskan air mata tetapi cepat-cepat dia melapkan (?) air matanya daripada terus mengalir untuk mengelakkan Suho dan Chen melihat air matanya.

* * * * * * * * *

*Suho, Chen and Tao POV

Suho, Chen dan Tao berjaya menjejaki 'perempuan' yang bersama dengan Luhan tempoh hari. Sebenarnya Suho telah mengupah seorang spy untuk 'menspykan' *perkataan BM+BI perempuan tersebut. Pergi ke pejabat dan mesyuarat itu sebenarnya rekaan semata-mata untuk mengaburi mata Luhan dan Minyoung tentang 'kerja' mereka yang sebenarnya. 'Tuan Suho, ne semua maklumat-maklumat yang tuan suruh saya cari' kata lelaki yang diupah oleh Suho dan menghulurkannya sekeping file. 'Ok good' jawab Suho singkat. 'Tapi tuan.. Bayarannya?' tanya lelaki tadi. 'Heii! Kerja baru ne (menunjuk file) nak minta bayaran dulu?!' tengking Suho. Chen dan Tao hanya memerhati dari belakang. 'Maaf tuan' jawab lelaki tersebut. 'Aku check dulu maklumat-maklumat yang kau bagi ne, malam karang aku masukkan duit kat dalam akaun bank kau' kata Suho dengan panjang lebar. 'Oh dan satu lagi. Macam mana 'perempuan' tu boleh kenal dengan Luhan hyung?' tanya Chen secara tiba-tiba. 'Err... Pasal tu saya tak pasti tuan Chen' jawab lelaki tersebut dengan gagapnya. 'Erm.. tak apalah. Pasal tu biar kami sendiri yang tanya dengan Luhan hyung sendiri. Dan kau boleh keluar sekarang' arah Suho kepada lelaki itu. Lalu lelaki tersebut keluar dari badan kereta Suho. 'Hyung, aku rasa lebih baik kita balik rumah lah dulu. Pastu kita tanya dengan Luhan hyung sendiri. Kalau dia tak jawab pertanyaan kita, baru lah kita jumpa 'perempuan' tu' kata Tao yang memberikan cadangan kepada Suho dan Chen. 'Erm okey juga tu' jawab Suho lalu memecut keretanya.

 

 

 

 

 

P/S: hai hello anyeonghasaeyo. Aku baru update new chapter. Sorry lah buat korang tertunggu-tunggu. Aku buzy dengan sch so badan pun penat lepas ikut sukan tara LOL. Amacam chapter ne? okey tak? Sorry lah kalau chapter ne boring. Nanti aku update. kbye enjoy :)

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hanbinhaera #1
Chapter 22: ppali update.♡
_Chestnut
#2
Chapter 21: Palli update ::>_<::::>_<::
Nabieyhah #3
Chapter 21: daebakkk .. Chen sweet ...
nadiah_kpopperz
#4
Chapter 21: Ohh chen ;) Sweetnya chen.. Update lg k?
Mrs_Oh
#5
Chapter 21: pallii update @@ ^^ <3 .. yehet..
dae_yeol
#6
Chapter 21: sweetlah chapter ni!! palli update^^
fazreen #7
Chapter 21: Update soon
SufiSuga83 #8
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
SufiSuga83 #9
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
Yeollieyana
#10
Please update. Seriously saya nak sangat baca chapter seterusnya.