02

SEORANG ISTERI DAN EMPAT ORANG SUAMI ?!! (AUTHORNIM IN DA HOUSE YO !!)

Hai Hello Anyeonghasaeyo ~ di sini aku nak bagi tau korang yang part Minyoung nampak gambar Luhan dengan perempuan tu ikut imaginasi korang lah yer . Sama ada gambar tu kena sent kat handphone Minyoung ataupun ada kat fandom. Ikut suka hati korang laaa ~ :)

.................................................................................................................................

 

Alangkah terkejutnya mereka (Suho dan Chen) apabila melihat gambar Luhan bersama dengan seorang perempuan yang keluar dari pintu restoran (macam ayat keling). Kini mereka tahu kenapa Minyoung menangis sebentar tadi. Tao yang kehairanan kenapa pertanyaannya tidak dijawab. Lalu dia berjalan menuju ke arah hyungnya dan merampas handphone Minyoung dari tangan Suho. Setelah memakai pakaian, Tao bergegas ke bilik Minyoung. Tao mengetuk pintu bilik Minyoung dan Minyoung membuka pintu biliknya. 'Err Tao oppa. Masuklah' kata Minyoung. 'Ok dah?' tanya Tao. Tetapi tiada jawapan dari Minyoung. Dia hanya mampu mendiamkan diri.

* * * * * * * * * *

Keesokan paginya, Minyoung bangun awal untuk menyediakan sarapan kepada 'suami-suaminya'. Tiba-tiba Minyoung terasa ada seseorang memeluknya dari belakang lalu 'orang' itu bersuara, 'Jagiya~awal bangun? Buat sarapan untuk oppa ker?'. Minyoung hanya mengeluh lalu meleraikan pelukan tersebut lalu menyambung kerjanya. Luhan pelik dengan tindakan Minyoung sebentar tadi. Setelah selesai menyiapkan sarapan, Minyoung membangunkan (membangunkan? Tembak ajo. Hahaha) Suho, Chen dan Tao di bilik masing-masing. 'Membangunkan' 'suami-suaminya' ibarat 'membangunkan' budak berusia 4-5 tahun. Merengek lah, merajuk lah (omo comelnyaa~) aduhai banyak karenah lah. Selesai 'membangunkan' para suami maka bersarapan lah mereka semua di meja makan. Suasana di meja makan terasa sunyi tidak seperti hari biasa. Kebiasaannya suasana sarapan mereka penuh dengan gelak tawa. Luhan hairan kenapa suasana sunyi sepi sahaja. Di lihatnya muka Suho, Chen, Tao dan Minyoung satu persatu. Riak muka mereka menunjukkan muka serius. Luhan yang tidak suka dengan suasana tersebut lalu bersuara, 'Err.. Korang apasal korang senyap je ne?'. Mendengar sahaja pertanyaan Luhan itu, Suho terus meletakkan chopsticksnya dengan kasar. 'Ppang! Kitaorang tak okey!' jawab Suho lalu meninggalkan meja makan. Tindakan Suho itu membuatkan Luhan tersentap dan terpinga-pinga O.o a.k.a unknown. Hanya Luhan sahaja yang terpinga-pinga dengan keadaan tersebut tetapi tidak bagi Chen, Tao dan Minyoung.

 

 

 

 

P/S:

Ok dah update new chapter! yeayy !! aku nak minta maaf sekiranya ada tersalah ejaan atau perkataan yang aku guna tu tak sesuai. Aku dah tak terfikir nak letak apa. Mianhae ~ Ermm kalau rajin tu komen2 lah yer. Tak best laa main baca je kan? hahaha. Gomawo siapa yang sudi komen and subscribe ff ak. Terharu sangat (sorry. over lah pula -,-) . Annyeongg !!

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hanbinhaera #1
Chapter 22: ppali update.♡
_Chestnut
#2
Chapter 21: Palli update ::>_<::::>_<::
Nabieyhah #3
Chapter 21: daebakkk .. Chen sweet ...
nadiah_kpopperz
#4
Chapter 21: Ohh chen ;) Sweetnya chen.. Update lg k?
Mrs_Oh
#5
Chapter 21: pallii update @@ ^^ <3 .. yehet..
dae_yeol
#6
Chapter 21: sweetlah chapter ni!! palli update^^
fazreen #7
Chapter 21: Update soon
SufiSuga83 #8
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
SufiSuga83 #9
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
Yeollieyana
#10
Please update. Seriously saya nak sangat baca chapter seterusnya.