01

SEORANG ISTERI DAN EMPAT ORANG SUAMI ?!! (AUTHORNIM IN DA HOUSE YO !!)

Jam menunjukkan pukul 8 malam. Pada waktu itu lah Suho akan menonton berita a.k.a buletin utama di tv3. (korea ada tv3? hahaha). Hanya Suho seorang sahaja yang berminat untuk menonoton berita kerana dia berminat dengan isu-isu semasa. Di sebelahnya, Minyoung iaitu isteri kesayangannya yang sibuk dengan handphone di tangan. Isterinya sibuk bebonar dengan melihat 'fandom' exo. Di sebelah Minyoung ialah Chen. Iaitu 'madu' kepada Suho. Dia pun tidak kurangnya sibuk dengan PSP3 di tangannya kerana ingin menewaskan high score Chanyeol.

********************************************************************************************************************************

Sedang mereka khusyuk membuat kerja sendiri, tiba-tiba handphone Minyoung terjatuh dari tangannya. Suho dan Chen terkejut dengan tindakan Minyoung. 'Minyoung, awak tak apa-apa? Kenapa dengan awak ne?' tanya Suho. Tiba-tiba Minyoung menangis lalu masuk ke biliknya. Akan tetapi dia terlanggar dengan Tao yang baru selesai mandi di  hadapan pintu. Tao hanya menggunakan tuala untuk menutup bahagian bawahnya kerana dia baru selesai dan dia mandi di bilik Minyoung. (oh gashhh! imaginekan Tao dengan sebegitu rupa. ayy~ Mian aku terbyuntae sekejap. haha)

'Oh sorry oppa. Minyoung tak sengaja.' maaf Minyoung. 'Eh Minyoung! Kenapa dengan awak?' tanya Tao. Minyoung tidak menjawab pertanyaan Tao lalu masuk ke biliknya. Tao yang kehairanan dengan perangai Minyoung lalu bertanya kepada hyung nya a.k.a 'madunya'. 'Hyung, kenapa dengan Minyoung tu?' tanya Tao. Tetapi pertanyaan Tao tidak di jawab oleh Suho dan Chen. Pada ketika ini Suho dan Chen sedang memerhatikan gambar di handphone Minyoung yang di kutip (kutip? tak terfikir lagi nak letak perkataan yang sesuai) tadi. Suho dan Chen terkejut hingga tak terkata apabila melihat gambar yang membuat kan Minyoung menangis tadi.

 

 

 

P/S:

Macam mana? Ok tak? ehehe. kalau sudi, rajin dan baik hati, sila tinggal comment atau upvote yerr. Baru lah aku semangat nak buat ff. Maafkan aku kalau ayat aku tunggak terbalik dan tergolek segala bagai. tapi yang penting korang faham kan? Part byuntae tu pun aku nak minta maaf. Kalau dah terbyuntae tu kadang-kadang tak ingat dunia. hahaha. Mianhae and annyeong ! ^.^

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hanbinhaera #1
Chapter 22: ppali update.♡
_Chestnut
#2
Chapter 21: Palli update ::>_<::::>_<::
Nabieyhah #3
Chapter 21: daebakkk .. Chen sweet ...
nadiah_kpopperz
#4
Chapter 21: Ohh chen ;) Sweetnya chen.. Update lg k?
Mrs_Oh
#5
Chapter 21: pallii update @@ ^^ <3 .. yehet..
dae_yeol
#6
Chapter 21: sweetlah chapter ni!! palli update^^
fazreen #7
Chapter 21: Update soon
SufiSuga83 #8
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
SufiSuga83 #9
Chapter 21: awww~so sweet..best chapter ni...update soon
Yeollieyana
#10
Please update. Seriously saya nak sangat baca chapter seterusnya.