Help me ! !

My Precious Girl~ ♥

Hana membuka matanya.Dia terkejut melihat Luhan tidur sambil memeluk pinggangnya.Dia menelan air liurnya.Kemudian dia melihat badannya di bawah comforter.Fuhh~ nasib baik Luhan tak buat apa-apa at aku.Lega~ Perlahan-lahan Hana bangun dan melangkah turun dari katil.Dia mencapai bajunya dan masuk ke tandas.Selepas mandi,dia turun ke dapur.

 

 


 

"Annyeong mama~" Hana mendekati Puan Xi dan mencium pipi Puan Xi.Puan Xi tersenyum ke Hana.

"Annyeong sayang~ Luhan mana? Tak bangun lagi?" Puan Xi bertanya ke Hana.Tangannya ligat meletakkan pinggan mangkuk di atas meja.

"A'ah..tak bangun lagi Luhan tu.Penat kot semalam.Hehe..." Hana membalas sambil tersengih.Puan Xi memandang Hana pelik.

"Buat apa semalam sampai penat sangat?" Puan Xi bertanya lagi.Kali ni,Hana dah tak tahu nak jawap apa dah.

"Errr...haha.Ma~ ada apa-apa yang Hana boleh tolong?" Hana menukar topik di antara dia dan Puan Xi.Puan Xi memandang pelik.

"Apa kena la dengan kamu berdua ni~ Hmmm...pergi kejut Luhan" Puan Xi mengarahkan Hana.Hana mengangguk dan naik ke bilikknya.Dia membuka pintu dan terkejut melihat Luhan yang hanya bertuala di pinggang.

 

"Arhhh!!" Hana menutup matanya dan menjerit sekuat hati.Habis bergegar rumah.Luhan terkejut dan dengan pantas dia menarik Hana masuk ke bilik.

"Woiii !! Kenapa kau jerit hah?" Luhan menjegilkan matanya.Hana hanya menggigit bibir bawah.

"Ke-kenapa awak tak pakai baju lagi ni?" Hana bertanya sambil pusing ke arah lain.

"Laaa....aku baru lepas mandi.Kau la,tak kejut aku pun! One more,macam la kau tak pernah tengok badan aku? Tu pun nak jerit lagi ke!" Luhan menjawap selamba.Dia mencapai baju dan seluarnya.Kemudian,dia menyarungkan baju T-shirt merah di tubuhnya.

"Yakk! saya ada at sini la" Hana mencebikkan bibirnya.Matanya masih memandang ke bawah.

"Kesah apa aku!" Luhan membalas.Dia mengambil seluarnya dan masuk ke dalam tandas.Hana melepaskan keluhan.Baru dia rasa selamat sikit.lima minit kemudian,Luhan keluar dengan baju yang cukup kain dari tandas.Hana tersenyum memandang Luhan.

 

"Apa senyum-senyum? nak tayang gigi ke?" Luhan memerli Hana.Siap jeling lagi.Hana mencebikkan bibirnya.

"Ishhh... garangnye! Dah la,orang turun dulu" Hana bangun dari katil dan menuju ke pintu bilik.Merajuk la tu~ Luhan memegang pergelangan tangan Hana dan itu membuatkan Hana terkejut.

"Ehh... bwoya?" Hana cuba menarik lengannya dari Luhan.Tetapi tidak berjaya.

"Stay je macam ni.Biar kita ni nampak macam suami isteri terlebih gula sikit depan mama and papa.Ingat tu!" Luhan memberi amaran kepada Hana.Hana menjeling Luhan.

"Jeling-jeling~ aku cucuk mata dengan lidi sate baru tau! Dah,jom turun!" Luhan mengarahkan Hana dan membawa Hana turun.Hana hanya mengikut.

 

 


 

Hana dan Luhan duduk bersebelahan antara satu sama lain.Genggaman tangan mereka masih tidak dilepaskan.Hana dah suruh Luhan lepaskan tapi Luhan buat 'derk' je.So,mengalahla Princess Hana kita ni.

 

"Lambat bangun sayang~ buat apa semalam" Puan Xi bertanya kepada Luhan.Soalan itu agak private sikit bagi Luhan.Luhan memandang ke arah Hana dan kembali ke muka mamanya.Dia tersengih.

"Errr..Lu-luhan pergi cari p--" Luhan tak sempat habiskan kata-katanya kerana Hana memotong.

"Luhan cari ubat sakit perut untuk Hana" Hana menjawap sambil tersengih.Puan dan Encik Xi memandang Hana dengan riak wajah yang pelik.

"Kamu sakit perut ke Hana?" Encik Xi bertanya kepada Hana.Hana hanya mengangguk perlahan.

"Kalau macam tu,pergi la klinik." Puan Xi berkata risau.Hana kaku bila dengar perkataan klinik.

"Haha..tak pa--" Hana nak cakap tapi tak boleh sebab Puan Xi memotong.

"Luhan,nanti kamu bawak Hana pergi klinik lepas sarapan ni!" Puan Xi megarahkan Luhan.Luhan membuat muka malasnya.

"Tapi ma~" Luhan menjawap lemah.Puan Xi menghadiahkan jelingan maut kepada Luhan.

"Tak ada tapi-tapi! mama takut kang jadi apa-apa at Hana ni.Kamu mesti bawa dia" Puan Xi mengarahkan Luhan.Luhan mengeluh dan kemudiannya dia mengangguk lemah.Hana hanya kaku tak bergerak.

 

 


 

Puan Xi Hana, Sila masuk.

 

Seorang nurse memanggil Hana masuk ke bilik rawatan.Hana memandang ke arah Luhan dengan muka kasihan.Dia mencebikkan bibirnya.

"Kenapa lagi?" Luhan bertanya sambil mengangkat keningnya.

"Temanlah~" Hana membuat suara kasihan.Luhan jadi tak sampai hati pulak.

"Hishh...... jom!" Luhan menarik lengan Hana dan membawa Hana masuk ke dalam bilik doktor.Nurse yang melihat adegan mesra antara diorang tersenyum.Kemudian dia mengekori Hana dan Luhan masuk ke dalam bilik doktor.

 

*****************

Luhan sedang menunggu Hana diperiksa oleh doktor.Sekejap dia terhendap,sekejap mengeluh.Macam-macam~ 

Hana menuju ke Luhan dan duduk di sebelahnya.Dia baru habis diperiksa.Doktor tersenyum ke mereka berdua.

 

"Kamu berdua ni...suami isteri?" Doktor itu bertanya sambil tersenyum.Luhan dan Hana berpandangan sesama sendiri dan memandang ke arah Doktor.Mereka tersenyum.

"Ye" Luhan dan Hana berkata serentak.Doktor hanya tersenyum.

"Young marriage couple..." Doktor itu berkata perlahan.Dia tersenyum ke arah Luhan dan Hana.Kaya betul doktor ni dengan senyuman.Hana dan Luhan mengangkat kening mereka.

"Baiklah.Pada pemeriksaan saya tadi.Puan Hana ni cuma senggugut je.Tak apa,nanti saya bagi ubat.Jangan lupa makan ye" Doktor itu memberitahu Hana.Hana hanya mengangguk perlahan.

"Nanti ambil ubat di farmasi depan ni.Saya akan bagi ubat senggugut dan ubat tahan sakit.Ambil tiga kali sehari,dua biji lepas makan." Doktor itu menerangkan sebiji-sebiji kepada Hana.

"Terima kasih doktor.Kami keluar dulu" Luhan bangun dari kerusi diikuti Hana.Luhan bersalaman dengan doktor tersebut.

 

Mereka keluar dari bilik doktor dan mengambil ubat di farmasi seperti yang diarahkan oleh Doktor tadi.

 

 


 

Luhan dan Hana masuk ke dalam kereta Luhan.Mereka senyap buat seketika.Luhan menghidupkan enjin keretanya.Tiba-tiba handfhone Luhan berbunyi.Luhan menjawap call-nya.Hana hanya memandang ke Luhan.

 

Yeoboseyo - Luhan

Yow Luhan! jom lepak tempat biasa - Kai

Wehh Kai.Aku sibuk ni - Luhan

Kenapa? Kau kat bilik hotel ke? Hahah - Kai

Banyak ah kau! - Luhan

Wahahah.. aku gurau je! - Kai

 

Belum sempat Luhan membalas,Hana merampas Telefon dari tangan Luhan.Luhan memandang Hana dengan pandangan yang menyeramkan.

 

Kai !!!!!!!!!!!!!!!!! - Hana

Wow~ Wow~ relax makcik.Kenapa ni? - Kai

Haha...tak de pa pe.Rindu at Kai oppa je.Apa khabar? - Hana

Khabar tak baik sebab suami awak ni tak nak lepak dengan kitorang - Kai

Alaaa...kan Han dengan dia ni.Hmm x pe lah.Oppa at mana ni? - Hana

Oppa ada dengan Exo at shopping mall.Ingat nak ajak Luhan tapi dia tak nak pergi - Kai

Chincca?? Shopping mall!!! ada sale tak? - Hana

Laaa.... nak tanya tu je ke? Cehh! - Kai

Haha....tak ada la.Gurau je.Btw,Luna ikut tak? - Hana

Entah..kenapa?? - Kai

Ajak Luna sekali.Kalau Luna pergi,Hana akan pastikan yang Luhan pun ikut sama - Hana

Wae?? - Kai

Ajak je la..Lama tak lepak dengan dia.Please~~ - Hana

Aishh..Ye lah! ye lah! - Kai

Thanks Kai oppa Byuntae! Mwahahah - Hana

Yahhhh!!! - Kai

 

Hana mengend-kan call-nya dengan Kai.Dia memandang ke Luhan yang dah macam gunung nak meletup.Dia tersengih sambil menghulurkan phone kepada Luhan.

 

"Gomawo~ Hehe.." Hana tersengih sambil membuat pose 'peace' .Luhan mejeling tajam sambil merampas telefonnya kasar.Hana menggigit bibir bawahnya.

"Hmm..awak,Jom keluar dengan Exo" Hana berkata perlahan.Dia bermain-main dengan jarinya.Luhan memandang Hana pelik.

"Nak buat apa? Malas aku! " Luhan menolak kasar.Hana memasamkan mukanya.

"Alaaaa..jomlah~ saya nak jumpa Luna ni.Lama tak jumpa dia.Rindu la" Hana membuat suara manja.Luhan naik geli dengar suara Hana.

"Eleh...rindu Luna ke,rindu abang dia?" Luhan memerli Hana.Hana memandang Luhan pelik.

"Pebenda awak cakap ni? Buat apa saya nak rindu Kai" Hana menjawap pelik.Luhan mencebikkan bibirnya.

"Buat-buat tak tahu pulak.Cakap jel lah!" Luhan menekan suaranya.Hana ternganga melihat Luhan yang pelik itu.Dah kenapa Luhan ni? Aku yang period,dia pulak yang sensitif nak mampus! 

 

"Haaa..saya tahu! Awak jealous ea dengar saya cakap at Kai 'I miss U' . Jealous ea?" Hana bermain-main dengan rambut Luhan.Luhan terkejut dan menepis tangan Hana kasar.

"Tak ada keje aku nak jealous lah! waste my time je!" Luhan menjawap.Dia tersengih sinis.Lama tak tengok Luhan smirk.Muahahah...

"Eleh..Cakap je lah!" Hana mencebikkan bibirnya.Dia menjeling manja ke arah Luhan.

"Dah! Dah! Jom pergi.Kau diam je boleh tak! memekak je dalam kereta!" Luhan mengarahkan Hana.Hana rasa macam nak pulas-pulas je kepala Luhan ni.Tetapi dia sabar je.

 

 


 

Luhan dan Hana masuk ke dalam cafe.Di hujung sudut cafe, kelihatan Exo sedang ketawa tak ingat dunia.Luhan dan Hana membuat muka -_-' Mereka mendekati meja yang diduduki oleh 12 orang tersebut.

 

"Yow!" Kai menarik Luhan duduk di sebelahnya.Luhan hanya menjeling tajam.Kai tersengih sumbing.

 

"Hana!!!!!!!!!!!!!" Luna menjerit menyebabkan semua orang di dalam cafe memandang mereka.Luna menundukkan kepalanya meminta maaf.Hana hanya menggeleng kepala melihat telatah Luna yang macam kanak-kanak ribena bila nampak air ribena.

"Yakk Kau ni! sebiji macam abang kau! Ish..ish..ish" Hana menepuk bahu Luna.Luna mengembungkan pipi kanannya.

"Alaaaa.....biar lah" Lun menjawap perlahan.

 

"Hyung...kenapa lambat? tau tak kitorang dah tunggu sini 30 minit! Tak nak kawan hyung!" Sehun merajuk sambil memusingkan badannya.Luna yang melihat Sehun terus membuat muka meluat.Nak termuntah pelangi pulak bila tengok si Sehun ni jadi sotong.

"Hyung bawak Hana pergi klinik tadi.Dia sakit perut" Luhan menjawap selamba.Dia duduk di antara Kai dan Sehun.Luhan  memujuk Sehun yang merajuk.Nampak macam suami isteri pulak diorang dua ni!

 

"Kau Pregnant ke???" Luna dengan rasa tak bersalahnya bertanya kepada Hana.Automatik semua member Exo ternganga memandang Luhan dan Hana.Hana dah terkejut beruk dengar Luna cakap macam tu.Mereka semua kaku sebentar.

"Chincca? hebatnya kau Luhan!" Tao memuji Luhan.

"Woah~ daebak!! Kau ni kuat jugak eak Luhan" Baekhyun smirk ke Luhan.Luhan mengetuk kepala Baekhyun.

"Hahaha..Aku ingat kau lupa pasal First Night tu.Rupanya kau buat jugak eak!" Kali ni Kai bula yang di 'smeck-down' oleh Luhan.

 

"Yak!! Luna! Apa kau merepek ni! Aku baru kahwin dengan Luhan la.Baru 1 hari la bangap! And..... dia tak pernah sentuh aku pun!" Hana membisk di telinga Luna.Luna hanya tersengih.

"Kai~ Kai~ apalah yang awak ajar at Luna sampai dia jadi byuntae macam ni?" Hana menanya ke Kai.Kai terus mengangkat mukanya.

"Mana ada saya ajar dia apa-apa.Dia tu yang gatal sangat!" Kai menuduh adikknya.Luna dah mula naik angin.

"Banyakla! Nanti adik cite kang at diorang pasal Mhmhmmmhmhmmhmm" Luna tidak sempat menhabiskan kata-katanya kerana Kai dah pekup mulut Luna.Luna meronta-ronta minta dilepaskan.

 

"Kalau kau cerita at diorang,aku cerita rahsia kau yang kau suka....Sehun.Amik kau!" Kai mengugut adikknya.Luna dah cuk bila dengar Kai nak cerita rahsia dia.

"Ok..ok,Orang tak bagitau!" Luna menjawap laju.Kai tersengih.

"Baik adik abang ni~" Kai menggosok kepala Luna menyebabkan Rambut Luna yang kemas terikat berserabut.Luna hanya menggenggam penumbuk.Dia rasa nak bagi sebiji je at abang dia tapi dia risau kalau abang dia bocorkan rahsianya.

 

 


 

"Hana...jom shopping! aku dengar ada less terbaek punya!" Luna menarik tangan Hana.

"Yah chincca? Jom~ Jom! Kita mesti borong habis" Hana bangun dari kerusinya dan mengikut Luna.Luhan yang tengah minum itu dihiraukan je.

 

Satu Sms masuk ke dalam phone Hana.Hana berhenti berjalan dan melihap phonenya.

 

From - Xia Lu <3

To - Hana 

Yah!! Jangan menggedik dengan jantan lain.Kalau aku tahu,mati kau aku kerjakan !

 

"Eleh...jealous la tu! menyampah" Hana mencebikkan bibirnya.Luna mendekati Hana dan menolak bahu Hana.

"Kenapa berhenti? nasib kau tak hilang ! Klau tak,masak aku kena dengan Luhan tau tak!" Luna memarahi Hana.Hana memandang Luhan dan tersengih.

"Hahaha..tak ada palah.Jom!" Hana menarik tangan Luna dan mereka masuk ke dalam sebuah butik pakaian.Rambang mata dibuatnya.Kalau boleh,nak borong satu kedai,tapi duit tak cukup.Muahaha...

 

 


 

30 minit kemudian,kaki Hana dan Luna dah lenguh akibat pusing satu mall tu.So diorang putuskan untuk balik ke cafe yang dihuni oleh member-member Exo.Luna terpandang tiga orang perempuan di meja Exo.Dia mengerutkan dahinya.Pantas dia memanggil Hana yang sedang membelek-belek barang di dalam plastic bag.

 

"Hana...sini jap!" Luna memanggil Hana.Matanya masih tak lepas memandang ke tiga perempuan di meja Exo.Hana memandang ke arah Luna dengan wajah yang berkerut.Kemudian dia mendekati Luna.

"Wae?" Hana bertanya perlahan.

"Tu. Tu... Min Hwa kan? and lagi dua perempuan tu Sujin and Lizzy,geng dia.Betul tak?" Luna bertanya ke Hana.Hana kaku melihat Min Hwa sedang duduk rapat di sebelah Luhan.Min Hwa dan Luhan ketawa sama-sama.Luhan pulak dah klian-kliuk macam ulat bulu. Hana hanya memandang cemburu. Dia tak bagi aku bergedik-gedik dengan lelaki lain.Tapi dia? boleh pulak tergegik-gedik dengan Si Min Hwa tu.Dah lupa isteri at sini ke? 

 

Hana menyapu air matanya yang mengalir.Dia berlari keluar dari mall tersebut dan pergi ke tempat yang dia sendiri pun tak tau.Luna hanya memerhatikan Hana pergi.

 

 

Luhan P.O.V

Mana Hana ni tak balik-balik lagi? Haishh..risau la pulak.Tak tahu kenapa hati aku tak tenang.

Luhan memandang ke arah Min Hwa yang duduk di sebelahnya.

 

-------------------------------------------

 

Min Hwa P.O.V

Min Hwa,Lizzy dan Sujin sedang bershopping.Lepas dengar je ada Sale,terus diorang keluar.Min Hwa ternampak member Exo di dalam cafe sedang berbual-bual.Automatik mukanya yang gembira jadi lagi gembira.Senyum sampai ke telinga! Dia menerpa ke arah meje Exo dan duduk di sebelah Luhan.

"Sayang~ Haiiii" Min Hwa menegur Luhan.Luhan tersentak dan memandang ke arah Min Hwa.

"Hah??" Luhan mengerutkan dahinya.Min Hwa ketawa kecil dan menarik kerusi lalu duduk di hadapan Luhan tanpa rasa segan dan malunya.

"You buat apa at sini?" Min Hwa bertanya ke Luhan dengan suara yang gedik.

"Haha..kelakar soalan you ni. I minum coffee la.Tak kan ambil lesen kereta pulak" Luhan menjawap sambil tersenyum sinis.Min Hwa dah tergelak macam nenek kebayan dapat bunuh Snow White.

"Ishh you ni.lawak laa~ Haha" Hana menepuk dada Luhan lembut.Luhan membuat muka meluat.Member Exo yang lain jangan cakaplah,dah termuntah hijau tengok adegan swasta yang si Min Hwa ni pegang.

 

------------------------------------

 

"Erm tak pe lah. I balik dulu. Exo, aku chau dulu.Nak buat something" Luhan memandang ke kawan-kawannya.Kawan-kawannya seperti faham maksud Luhan.Mesti nak cari Hana tu! So,diorang pun anggukkan je kepala.

 

"Alaaaa....you nak balik dah! I baru je datang" Min Hwa merajuk sambil memuncungkan mulutnya. -.-

" You main la dengan Exo ni. I ada something important!" Luhan mengambil kunci keretanya di atas meja.Pantas dia menekan kekunci handfhonenya dan menghantar sms kepada Hana.Min Hwa terlopong mendengar Luhan menyuruhnya main dengan Exo.Perkataan 'main' tu macam tak sesuai je!

 

Luhan berlari keluar dari cafe dan meninggalkan Exo dan Min Hwa.

 

 "Bye Sayang~~" Min Hwa menjerit ke arah Luhan.Luhan tak layan Min Hwa dan pergi je dari situ.Dia tahu yang Min Hwa tu nak tackle dia.Dia dah biasa dengan sikap Min Hwa yang tergedik-gedik tu! Huh! Dia tak tahu lagi yang Luhan ni dah jadi suami orang! Suami Hana pulak tu! 

 

 

 


 

*Acha Buing Buing*

 

Hana membuka dan membaca sms yang diterimanya.Dari Luhan! Dia menyeka air matanya dan membaca mesej tersebut.

 

From : Xia Lu <3

To : Hana

Tunggu aku at kereta! Jangan pergi mana-mana tau!

 

"Dah habis bergedik dengan Min Hwa ke? Nak balik dah? Ingatkan taknak balik rumah harini...." Hana membebel sendiri.Dia memerli Luhan.Luhan bukannya dengar pun! buat sakit tekak je. -.-

 

 

Adik manis~ nak pergi mana tu?

Terdengar suara lelaki.Hana memandang ke belakang dan ternampak tiga orang lelaki.Seorang gemuk,Seorang sederhana,seorang kurus kering macam cicak kobeng.Hana cuak bila tengok lelaki tu pegang botol alkohol.Dah la sekarang dia sorang-sorang at lorong gelap.Sunyi pulak tu! Hana memandang ke lelaki yang terhuyung-hayang di depannya.Sah-sah mabuk lelaki-lelaki ni! Aduh~ apa aku nak buat ni!

 

Hana mengundur ke belakang sedikit.Dia bersedia untuk lari tetapi tak sempat sebab yang kurus kering macam keding tu pegang tangan dia.Tak padan dengan kurus! Hana meronta-ronta minta dilepaskan.

 

"Yah! lepas lah! " Hana menjerit kepada lelaki-lelaki tadi.Lelaki tersebut berpandangan antara satu sama lain.Kemudian mereka ketawa.

"Hahahaha..... jomlah teman kami" Lelaki gemuk tadi memegang dagu Hana.Hana memijak kaki lelaki tersebut dan menyebabkan pagangan lelaki keding tadi terlepas.Hana sedaya upaya lari dari kawasan tersebut.Semua beg-beg shoppingnya ditinggalakn macam tu sahaja.

 

"Yah!!! kejar dia!" Lelaki gemuk tadi mengarahkan dua orang lelaki lagi mengejar Hana.Dua lelaki tadi hanya menurut dan mereka pun mengejar Hana.Hana memandang ke belakang.lelaki tadi makin dekat! kemudian Hana tersepak batu dan jatuh ke tanah.Dia mengaduh kesakitan.Tig alelaki tadi menghampiri Hana dan Ketawa sepuas hati.

 

"Tolonglah..jangan apa-apakan saya" Hana berkata lemah.Dia dah tak ada tenaga bila dua lelaki tadi genggam tangan dia kuat-kuat.

"Jangan risau..kami tak buat apa-apa pun at cik manis ni" Lelaki gemuk tadi membelai rambut Hana.Hana bernafas perlahan.Dia memusingkan kepalanya.

"Kalau kami buat sesuatu pun.Kami akan....GENTLE.Hahaha" Lelaki kurus tadi berkata sambil mengelap hingusnya yang meleleh.Macam penagih dadah pun ada! Ketawa mereka bersatu. Lelaki berbadan sederhana tadi membuka zip seluarnya.Hana dah cuak.Dia rasa ada sesuatu yang akan berlaku.

 

"Tolong jangan apa-apakan saya.Tolong" Hana menitiskan air matanya. Luhan, tolong saya! Dalam pikiran hana waktu ni cuma ada Luhan.Dia harap sangat yang Luhan ada untuk tolong dia.

"Jangan risau~ sekarang,buka baju awak ye adik manis.Biar oppa tolong bukakan" Lelaki tadi cuba menganggalkan butang baju Hana.Hana menepis tangan Lelaki tesebut! Dah la tua,ada hati suruh orang panggil Oppa.Tak sedar diri punya orang tua! 

"Jangan!" lemah je suara Hana.Hana bernafas perlahan.Dia menolak tangan lelaki tadi.

 

Lelaki tadi tidak mengendahkan cakap Hana.Mereka membuka butang baju Hana.Hana menagis kuat.

 

LUHAN!!!!!!!!

Hana menjerit mamanggil Luhan.Lelaki tadi tersengih sinis.

 

"Siapa Luhan? Boyfriend cik adik manis ke? Hahaha..tapi sayang, dia tak ada untuk menolong" Lelaki tadi berkata sambil ketawa tak ingat dunia. Sakit gila hati Hana bila dia dengar lelaki ni perli dia.Rasa nak bagi hadiah penumbuk tiga rasa kuah kaki masam je! Tapi,semua tu dalam mimpi je la sebab sekarang ni badan Hana ni dah lemah. Mana boleh melawan dah! Luhan.....I need you.Please come~

 

 Woii !!

 

 

 

 

 


 

Hye semua!! Hehe... Author-nim back.Minta maaf kalau chapter ni bosan. Author-nim kehilangan idea.Ayoyoyo~ Tapi tak apa, Author-nim akan update lagi nanti.Maybe esok or malam ni. Tu pun kalau Author-nim dapat idea baru! Muahahahah..... Jangan lupa SUBSCRIBE and COMMENT ye! 

Jo Min Hwa kembali.. Mwahahaha...

Kalau korang nak tahu, Chapter lepas tu Author-nim dapat idea waktu dengar Guru Besar berucap at Perhimpunan Rasmi xD Lmao.. Haha... 

 

p/s : Terima kasih kepada sesiapa yang dah Subscribe dan Comment at story ni. Neomu Neomu Kamsahaeyo ^^ Macam biasa, Author-nim yang ringan mulut ni nak minta maaf jika ada 'Wrong Spelling' lagi. Haha..malas nak mengechek balik la katakan.Paham-paham ye! 

 

 

Kamsahamnida

<3 Saranhae <3

 

 

From,

  XiaLu's Wife ^^

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
winkypie
I'm Back Readers ^^

Comments

You must be logged in to comment
kookiearmy123 #1
Chapter 34: Update secepat mungkin ! ><. Diorg sweettttttttt
lulukai_ #2
Chapter 34: jinjja daebak la..palli smbung..xsabar nk baca ni
bae_anna
#3
Chapter 16: Ptutla...pelik sbb jap myung kjap hun.. hahaha..apepon truskn menulis,authornim~
jadoo98 #4
Chapter 24: Update lagi best citer ni...tkkn brhnti mcm ni je citer ni...hrp2 update lagi stia untk bca ff ni huhuhu :-)
eunyeluhan #5
Chapter 34: Update please,so sweet
JeonAra #6
Chapter 34: Huwaaa!, bestnya!! *thumbs up* ^^
secret_admire #7
Chapter 34: ppaliwa update... huhuhu...
luhan so, sweet.. ><
update soon ye..

fighting!!
exotic3010 #8
Chapter 34: Dah lama tunggu cite ni nak update tau
kimyunmi
#9
Chapter 34: Pls update soon~~ cute lh cerita ni! X sbr nk tunggu next chapter!! ^^
ashmahlee
#10
Chapter 34: lol ..long time .no update ma ~ update soo !! sweet