Our Wedding ^^

My Precious Girl~ ♥

Hari ini ialah hari paling penting untuk Hana dan Luhan.Bukan untuk mereka je.Bahkan untuk kesemua ahli keluarga,kaum keraba,nenek,atuk dan semua yang berdekatan dengannya lah!

Luhan dari tadi tak berhenti duk mundar-mandir dalam bilik persalinan untuk pengantin lelaki.Nervous katanya.Sape yang tak nervous bila nak kahwin -.- semua sama je,dia yang melebih-lebih.Siap gigit jari lagi.

 

"Alahai~ encik,tolong duduk diam boleh tak.Nanti habis makeup saya ni rosak!" Kata seorang lelaki yang lembut.Dia tu tukang makeup.Luhan hanya membuat muka -_- .Kisah apa aku! Kau tu yang kena jaga diri kau.Kau tu lelaki ke perempuan? Lembut macam sotong duk kriuk-kriuk.Dah la pakai baju warna Pink! Aku tumbuk kang baru tau.Banyak bunyi betul pondan ni!

 

YoHooo.... Pengantin Baru~

Dari luar,Luhan dapat dengar suara Exo yang memanggilnya.Terus wajahnya yang masam mencuka berubah seperti bintang >.< Dai dah tak tahan duduk dengan pondan lembut ni.Tak pasal-pasal nanti terpengaruh pulak! Hah...sudah.

Kesebelas member Exo masuk ke dalam bilik persalinan dengan senyum yang melebar.

Terus mereka menyerbu ke arah Luhan.Bilik yang tadinya senyap sunyi bertukar jadi amusement park dah.Bising ya amat.Tukang makeup tadi dah kelam-kabut menarik member Exo dari Luhan.Muka dah macam katak kena gastrik dah xD.

 

"Alamak~ abang-abang semua~ tolong la jangan buat macam tu.Habis ro--" Belum sempat tukang makeup tadi nak habiskan kata-katanya.Semua member Exo dah memotong.

"Yak!! sape kau nak panggil kitorang abang huh? kitorang baru 21 thn keh! and budak ni,baru 19 tahun ok!" Semua member Exo berkata serentak dan menarik Sehun yang tgh asyik duk sembang dengan Luhan pasal kedai Bubble Tea yang baru buka tepi jalan depan Dorm diorang.Ada perisa baru.Ehh..kenapa masuk bab Bubble Tea ni.Haha..sorry.Back to story.

Sehun yang di terik ke depan tukang makeup itu terkebil-kebil matanya.Dia sengih dan buat pose 'peace'.Tukang makeup tersebut hanya kaku keras tak bergerak.Dia mengeluh.Apalah nasibku~ Huhu T_T dibuli budak kecik..

 

"Dah la.Kau boleh keluar.Aku nak sembang dengan kawan-kawan aku ni.Shuh! shuh! " Dengan wajah yang tak bersalah,encik Luhan menghalau tukang makeup tersebut.Member Exo tersengih kemenangan.Hahaha...Tukang makeup tersebut cepat-cepat mengemas barang-barangnya dan keluar dari bilik itu dengan hati yang hiba.Haha...padan muka! 

"Hahaha....Padan muka kau sotong!!" semua member Exo berkata serentak.Mereka ketawa berguling-guling di lantai.Luhan hanya tersengih jahat.

 

Tiba-tiba,pintu diketuk.Luhan terus memandang ke arah daun pintu yang terkuak oleh seseorang.Automatik semua member Exo berhenti gelak dan terus berdiri.Mereka memandang ke arh pintu dan.............

 

Hmmm...maaf,barang saya tertinggal !

Laa...tukang makeup tadi.Buat nervous je.Member Exo mendekati tukang makeup tersebut.Tukang makeup tersebut dah cuak.Dah jadi macam muka Derp Luhan waktu dlm Exo Running Man dah.

"Ahh..jangan apa-apakan saya.Saya masih suci.No!" Tukang makeup tersebut jatuh terjelopok dan mengcover dadanya.Member Exo hanya buat muka -_-

"Wehh pondan,kau ingat kami ni Gay ke? Euww.... WTF !" Kai berkata sambil membuat muka geli.Dia berjalan mendekati Luhan dan duduk di sebelah kerusi Luhan.

"Entah..Weer! Kami ni Lelaki sejati Korea ok.Just for GIRL ONLY ! Ppabo! " Baekhyun menunjal dahi tukang makeup tadi.Lantas dia menuju ke Chanyeol yang sedang ralit mengelamun.Mengelamun apalah tu. (A/N : Mengelamuan at kawan ,author-nim,namanya Fiqah at Malaysia.Hehe >.<) 

Tukang makeup tadi pun berdiri dan berlari keluar dari bilik itu selepas mengambil barangnya yang tertinggal.Siap hentak kaki lagi.Dah la lembut,buat macam tu lagi la nampak lembut.Walaupun sesetengah member Exo ni mukanya jambu,tapi diorang semua lelaki sejati korea tahu! Badan tough...ada Six Pack(A/N : pengsan~ >.<)lagi.Haaa..kau ada?

 

Tok..tok..tok

Pintu bilik diketuk lagi sekali.Semua member Exo yang tgh rancak bersembang kembali dia.Mereka memandang ke arah pintu kemudian ke muka masing-masing dengan riak wajah yang pelik.Tak kan Pondan tadi lagi kot~

Mereka menanti pintu itu dibuka.Perlahan...perlahan..Dan Jeng ! Jeng ! Jeng !

Rupanya Encik Xi.Haha...buat suspen je.Member Exo mengeluh.Encik Xi tersengih dan menuju ke arah anak lelakinya yang segak berpakaian Tuxedo putih.

 

"Apa kalian semua buat at tukang makeup tadi?" Encik Xi bertanya ke semua orang.Member Exo hanya tersengih.

"Kitorang kerjakan dia je ahjusshi.Haha..gedik la dia tu.Dah la lembut.Eiii...geli kitorang" Baekhyun selaku wakil bagi Exo menjawap pertanyaan Encik Xi.Encik Xi tersengih sambil menggelengkan kepalanya.

"Haha...ahjusshi tau.Gedik je tukang makeup tu.Tadi dia keluar siap lentok-lentok badan lagi.Dah tu,siap wink lagi at ahjusshi.Ahjusshi tau la ahjusshi ni kacak,hensem,macho.Huhu....macam tu ahjumma Xi korang kata tukang makeup profesional ! Ish...Ish..Ish.." Encik Xi menggelengkan kepalanya.Luhan dan member Exo yang lain dah ketawa terbahak-bahak dengar apa yang Encik Xi kata.Sampai nak pejah perut dah.Fuhh..

 

"Okay enough..Haha,Luhan...dah siap?" Encik Xi berhenti ketawa.Dia menepuk lembut bahu Luhan.Luhan tersenyum dan mengangguk perlahan.Encik Xi membalas senyuman anaknya.

"Kalau macam tu,jom !" Encik Xi membawa Luhan keluar dari bilik tersebut dan pergi ke Ballroom.Tiba-tiba encik Xi berhenti.Luhan memandang ke arah papanya.Dia mengangkatkan sebelah keningnya.Pelik dengan papanya yang tiba-tiba berhenti depan pintu ballroom.

"Kenapa Papa?" Luhan bertanya risau.Encik Xi mendekati Luhan dan berbisik sesuatu dia teling Luhan.Dan perkara yang dibisikkan itu dapat mengukirkan senyuman yang manis di bibir Luhan.Luhan mengangguk perlahan.

 

"Baiklah papa~" Luhan membalas dan mereka berdua mula masuk ke dalam ballroom.Luhan melangkah ke hadapan paderi.Hana masih tak ada di situ.Mungkin tak siap lagi bersiap kot.Semua member Exo dan ahli kerabat keluarga Kim dan keluarga Xi dah ambil tempat masing-masing.Cuma Encik dan Puan Kim je yang tak de lagi.Teman Hana maybe.

 


 

Hana memandang dirinya di cermin.Cantik sangat.Padanan makeup dengan wedding dress dia memang sesuai.

          

Pandai tukang makeup ni.Halus je seni tangan dia.Hana mengukir senyuman yang manis mengalahkan madu.Dai tersenyum teringatkan Luhan.Tiba-tiba pintu dikuak.Menyebabkan lamunannya terhenti.Dia memandang ke arah pintu.Encik Kim dan Puan Kim sedang tersenyum ke arahnya.Hana membalas senyuman mama dan papanya.

 

"Sayang...jom,semua dah tunggu tu" Encik Kim mendekati Hana dan membantu Hana untuk bagun.Ye la,gaun dah kembang sedepa macam tu.Memang susah la Hana nak bangu.Huhu...

"Ye..." Hana membalas.Suaranya terketar-ketar.Puan Kim menenangkan anaknya.Hana melepaskan nafasnya berat.Dalam hanya beberapa minit je lagi,aku dah bukan Kim Hana but Xi Hana.Boleh ke aku hidup dengan Luhan ni? Awat la aku nervous gila.Huuuuu T.T

Hana mengikut papanya ke Ballroom.Dia bernafas dengan laju.Sampai je Encik Kim di depan pintu Ballroom.Dia terus menyuruh Hana memegang lengannya.Allaaa...orang kahwin kan kena buat macam tu.Hana hanya menurut.Tiba-tiba Puan Kim memeluk Hana erat.

 

"Tak sangka anak mama dah nak kahwin.Lepas ni,mama dah boleh lagi bermanja dengan Hana" Puan Kim menangis di dakapan anaknya.Hana tersenyum kelat.

"Mama ni~ jangan cakap macam tu.Kita still boleh jumpa kan" Suara Hana sebak.Dia sedih tengok mamanya macam tu.Lagi dia eratkan pelukan mamanya.Puan Kim meleraikan pelukannya dan memandang Hana.Bibirnya mengukir senyuman yang manis.

"Hana sayang~ janji dengan mama yang kamu akan jadi isteri yang baik ye.Walau apa pun layanan yang suami kamu bagi nanti,layan je dia.Lama-lama hati dia akan lembut juga.Yang kamu dan Luhan bergaduh,bercakar semua tu mama nampak tau! Mama tau yang Luhan tu cuma nak sakat kamu.And mama tau yang Luhan tu sebenarnya sayangggg sangat at kamu.So,kamu kena janji dengan mama yang kamu akan jadi isteri yang baik dan menjaga maruah keluarga dan suami kamu ye" Puan Kim membelai pipi anaknya.Hana hanya tersenyum dan mengangguk perlahan.

"Hana janji ma~" Lagi sekali,Hana memeluk mamanya.Encik Kim tersenyum melihat adegan swasta antara anak dan ibu itu.

 

"Dah~ dah~ kita dah lewat ni,dah ready Hana?" Encik Kim menepuk lembut belakang badan isteri dan anaknya.Mereka berdua meleraikan pelukan.Hana mengangguk perlahan ke arah papanya.Encik Xi tersenyum.Dia mengiringi Hana masuk ke dalam Ballroom tersebut.Hana memegang erat lengan papanya.Pintu gerbang(?) dibuka dan Hana terpukau melihat keadaan di dalamnya.Cantik.Nice.Daebak!

   

Dari jauh Hana dapat lihat Luhan sedang tersenyum manis ke arahnya.Hana membalas senyuman Luhan.Terasa diri ini seperti princess pula hari ini.Haha..jangan berangan la kau Hana =P .Semua di dalam church itu terpukau melihat Hana yang superb cantik.Mengalahkan Princess dalam cerita dongeng.Hana menggigit bibir bawahnya.Dia nervous gila! OMG~ semua pandang aku.Takut gila aku wehh..Luhan,Tolong!! Waaaa T.T

 

Encik Kim memandang anaknya dengan pandangan Dah-sedia-ke .Hana menganggukkan kepalanya.Encik Kim dan Hana mula melangkah ke atas white carpet yang disediakan khas untuk perkahwinan hari itu.Muzik mula dialunkan.Perlahan-lahan Encik Kim membawa anaknya.Hana hanya mengiringi papanya.Mata Hana tak lepas dari memandang Luhan.

 

Apabila sampai di hadapan paderi.Encik Kim melepaskan pegangan anaknya.Dia mengambil tangan Luhan dan menyuruh Luhan memegang lengan anaknya.Luhan patuh dan dengan rela hatinya dia memegang tangan Hana.Hana sedikit pelik apabila melihat Encik Kim membisikkan sesuatu ke arah Luhan.Dia pun nak dengar jugak! 

Luhan tersenyum dan mengangguk.

"Baiklah pa~" Luhan membalas sepatah kemudian dia kembali memandang wajah Hana.Hana menundukkan wajahnya.

 

Luhan P.O.V

Aku tengok Hana jalan ke arah aku.Gila~ She's so pretty.Yeppunda.Neomu neomu yeppo.Dengan rambut dia and baju tu juga.Padan betul dgn dia.Pandai mama berdua pilih :) 

Encik Kim membisikkan sesuatu dia telinga Luhan.

"Jaga anak papa.Dia milik kamu sekarang" Encik Kim membisik di teling Luhan.Luhan tersenyum.

Tanpa papa minta pun Luhan akan sayang dia pa.Dia dah jadi wife Luhan.Luhan akan lindungi dia dan sayang dia sepenuh hati Luhan.Luhan janji !

 

----------------------------


 

Xi Luhan,adakah kamu akan menerima Kim Hana sebagai isteri kamu yang sah.Kamu berjanji akan menjaga dan sentiasa berada di sisi dia walau apa pun yang kalian berdua lalui.Biarpun panas terik,hujan petir,ribut taufan,bahkan tsunami,kamu akan tetap bersama dia melainkan hanya mati yang memisahkan kalian berdua.

 

Luhan menahan gelak mendengar paderi tadi melafazkan janji untuk wedding ni.Dia memandang Hana.Hana dah gelak sikit.Luhan hanya tersengih.

"I do" Jawap Luhan lancar.Paderi tadi tersenyum.Suasana di dalam church sunyi je.Sampai bunyi nyamuk lalu pun boleh dengar >.< 

Paderi tadi beralih pula ke arah Hana.Hana memandang paderi tersebut.Dia mengebam bibirnya.Tak tahu apa nak buat sekarang ni.

 

Kim Hana,adakah kamu akan menerima Xi Luhan sebagai suami kamu yang sah.Kamu berjanji akan menjaga dan sentiasa berada di sisi dia walaupun apa pun yang kalian berdua lalui.Biarpun panas terik,hujan petir,ribut taufan,bahkan tsunami,kamu akan tetap bersama dia melainkan hanya mati yang memisahkan kalina berdua.

 

Dengan modal yang sama,pederi tersebut melafazkan janji di depan Hana.Hana terkebil-kebil tak tahu nak kata apa.Keadaan senyap menyelebungi mereka semua.Hampir satu minit jugak lah.Dia memandang ke arah Luhan.Tangannya yang memegang erat tangan Luhan dicengkam.Dia memandang ke arah Luhan yang dah membulatkan mata.Lagi bulat daripada Exo D.O.Hana menjeling Luhan manja.Alaa....saje je nak usik.Tu pun tak boleh.Huh! Hana berdehem untuk mengclearkan lehernya.

"I do" Hana menjawap dengan suara yang gementar.Paderi itu tersenyum ke arah Hana.Dia memusingkan badan Hana dan Luhan menghadap semua orang.

 

Dengan Ini,mereka sah menjadi Suami Isteri

 

Paderi itu memberitahu semua orang di dalam church.Semuanya bertepuk tangan gembira.Dari jauh dapat denagr si Sehun tak berhenti duk sebut 'Yehet..yehet..Yehet' .Tau la terlebih gembira Hyung dia kahwin.Tapi tak payah la sampai terlebih Excited cenggitu.memalukan ok.Huhu..Hana memandang ke arah Luna.Luna tersenyum dan menggerakkan bibirnya 'Fighting' .Luna berkata tanpa mengeluarkan suara.siap buat pose tangan lagi.Hana hanya tersenyum dan mengangguk.

 

"you may kiss the bride" Hana memandang ke arah Paderi itu dengan wajah yang terkejut,mata membuntang,mulut terlopong.Alamak~ aku lupa pasal part yang ni.Macam mana ni ?!?!?!

Hana memandang ke arah Luhan.Luhan tersengih nakal.Suka la tu! Dia mendekati Hana.Luhan mendekat,hana mengundur,Luhan mendekat,Hana mengundur -.- apa nak jadi lah diorang ni.Lagi sekali,Luhan makin dekat dengan Hana tapi...Hana tak mengundur pun.Haaa...nak tau sebab apa?Haha.... dekat belakang Hana dah tak ada ruang dah.Kalau dia melangkah ke belakang,jatuh la dia.Tak ke menanggung malu tujuh keturan.Haha...

Luhan tersenyum nakal dan mendekatkan bibirnya ke telinga Hana.pebenda lagi la diorang ni~

 

"Bukan...kau nak sangat ke kita kiss" Luhan membisik ke telinga Hana.Mata hana membuntang.Mana ada dia nak.Haritu tak sengaja je.

"Mana ada!" Hana menjerit dalam nada berbisik.Luhan tersengih dan mendekatkan mukanya ke muka Hana.Hana mengundurkan mukanya sedikit.Luhan makin mendekat.Sehinggakan posisi diorang jadi macam waktu dalam bilik persalinan haritu.Luhan merangkul pinggang Hana.

Bibir mereka makin dekat,makin dekat, makin dekat dan akhirnya Pap! Bibir Luhan dan bibir Hana bersentuh.Dapat didengar sorakan daripada semua orang di dalam church itu.Haha membuntangkan matanya.Dia dapat merasa yang luhan sedang tersenyum di sebalik ciuman tu.Perlahan-lahan dia menutupkan matanya.

 

Luhan melerai ciuman itu.Dia tersengih ke arah Hana yang kaku.Hana memegang bibirnya.Omg~ FIRST KISS AKU!!!

Hana memandang Luhan dengan mata yang macam Kau-Nak-Mati-Ke .Luhan mengerkipkan matanya berkali-kali.Huh! Gedik ! Hana mencebikkan bibirnya dan memandang ke arah Luna.Luna tersenyum penuh makna.Siap buat pose 'good' lagi.Budak ni!

 

Luhan memandang ke arah Exo,smua membernya tersenyum penuh makna.Termasuk Sehun sekali.Yang paling creepy Kai la.Senyum dia tu..macam ada makna.Luhan hanya buat muka -_-

 


 

Mereka semua berkumpul di Taman untuk sesi kedua.

 

Acara diteruskan dengan nyanyian special daripada vocalist kumpulan terkenal Exo iaitu Beekhyun,D.O,Chen dan yang paling membuat Hana rasa macam nak pengsan,Si LUHAN pun join sekali.Biar betul mamat ni,boleh ke dia menyanyi??? aku tak tau pun...Wuuu..Tepuk banyak.Mereka menyanyikan lagu 'The First Snow' and 'Miracle of December' . Sesuai sangatlah dengan musim sejuk sekarang ni.Hoho..lupa nak cite,sekarang ni musim sejuk so diorang bercuti untuk seminggu! 

 

Hana terpukau mendengar suara Luhan.Dia rasa macam nak pengsan je.Mak aihh..sedapnya suara Luhan!

Dia tersenyum ke arah Luhan yang sedang menyanyi sambil menghayati lagu.Siap pejam mata lagi.Berkarisma nya.Terselah kemachoan nya.Haha...

 

 


 

Acara perkahwinan dah habis,kini Hana berada di dalam bilik Luhan. o.O .Di badan mereka masih tersarung baju pengantin. Hana dan Luhan akan tinggal di kediaman keluarga Xi.Hana tak kisah sangat at mana pun dia pergi,asal ada Luhan.Tu pun dah bagus.Hehe..Lagipun dia dengan mama barunya memang rapat.Macam mak kandung sendiri dah.So,dia tak ada masalah untuk tinggal di sini.

 

Hana duduk bersipuh di atas katil milik Luhan.Ehem...silap.Katil milik mereka berdua.Dia memandang ke arah Luhan yang sibuk membela rambut.Ceh..sempat lagi ! Hana mencebikkan bibirnya.

 

"Apa cebik-cebik hah? Ingat lawa sangat ke?" Luhan memandang Hana.Dia mendekati katil yang Hana duduk dan terus baring di sebelah Hana.Hana dah cuak.Omg~

"Kau tak panas ke pakai baju tu..sayang?" Luhan memusingkan wajahnya menghadap Hana dan wink at Hana.Hana dah blush plus geram dengan Luhan ni!

"Ap-apa maksud awak?" Hana bertanya kepada Luhan.Ehh..kenapa aku pakai 'awak saya' dengan mamat ni..arhh biar je lah!Suaranya terketar-ketar.Dia takut.Huhu...Luhan hanya tersengih kemudian buat muka cold balik.Luhan tak dengar yang Hana panggil dia dengan 'awak saya' sebab suara Hana perlahan sangat.

Keadaan di dalam bilik itu kembali awkward.

Hana menggigit bibir bawahnya.Dia cukup tak suka bila suasana jadi macam ni.Aku benci awkward moment!! Lantas Hana memutuskan untuk memulakan perbualan antara dia dan Luhan.Dia berdehem sedikit.

 

"Awak nak mandi dulu ke? Kalau tak,saya mandi dulu ni" Hana bertanya kepada Luhan dengan suara yang lembut mengalahkan kapas bulu biri-biri.Luhan sedikit terkejut dan memandang ke arah Hana.

"Aw-Awak?" Luhan bertanya dalkam nada terkejut.Hana tersenyum dan mengangguk.

"Ye la..tak kan nak pakai 'aku kau' lagi kot.Kita dah kahwin.Lagipun saya taknak kurang ajar.Hmm..cepatlah....awak or saya dulu ni?" Hana bertanya lagi.Luhan masih senyap.

"Pergi la dulu.Aku malas.And lagi satu,ikut suka kau lah nak pakai bahasa apa-apa pun.Ada aku kisah.Aku tak kisah ok!" Luhan selambe je kata macam tu at Hana.Dai meletakkan tangannya di kepala dan memejam mata rapat.Hana dah mula naik angin.Pantas dia mencapai tuala yang tersidai di tepi katil Luhan dan masuk ke dalam bilik air.

 

"Ikut suka awaklah! Saya tetap dengan pendirian saya! Huh!" sempat lagi Hana menjerit ke arah Luhan sebelum masuk ke bilik air.Pantas dia menghempapkan pintu bilik air kuat.Luhan mencelikkan matanya dan memandang ke arah pintu bilik air yang terkunci.Dia ketawa terkekek-kekek.Alahai~ orang usik sikit dah merajuk.Manjanya~ Luhan menggelengkan kepalanya sambil tersenyum.Manja sungguh budak tu.Mengalahkan budak enam tahun je.

 

Hana masih berada di dalam bilik air.Tiba-tiba pintu bilik air dibuka oleh Hana dan........................

 

Luhan!!!    

 

 

 

 

 

 


 

Hoho... suspended.Haaa..sape tau kenapa Hana menjerit? Hehe.Wait for the next chapter k! Yeah..wedding diorang dah selesai so more 'Dramatic' Drama is coming next.Author-nim akan sambung chapter seterusnya hari Jumaat ni eak.Kan cuti... *menari eurerong dgn Luhan* Author-nim boleh update story ni dgn tenang sebab author-nim dah siap homework !! Maklumlah,author-nim ni rajin orangnye *muntah pelangi sehun* Haha~ Kim Myungsoo akan muncul dalam beberapa chapter lagi.Harap sabar menunggu ^^

Thanks kepada sesiapa yang sudi subscribe story yang merepek kerepek ni.Juga tidak lupa kpd pengkomen.Terima kasih banyak-banyak.Sayang awok semua ketat-ketat. =')

 

P/s : Maaf kalau ada 'wrong spelling' lagi.Malas nak cek.Biasalah...Huhu.Paham-paham sendiri ye ;)

 

Kamsahamnida

[ Throw Bias ]

 

From,

Lulu's Wife ^^

 

Salam Maulidur Rasul =)

Happy Birthday, Kim Jong In Byuntae :'3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
winkypie
I'm Back Readers ^^

Comments

You must be logged in to comment
kookiearmy123 #1
Chapter 34: Update secepat mungkin ! ><. Diorg sweettttttttt
lulukai_ #2
Chapter 34: jinjja daebak la..palli smbung..xsabar nk baca ni
bae_anna
#3
Chapter 16: Ptutla...pelik sbb jap myung kjap hun.. hahaha..apepon truskn menulis,authornim~
jadoo98 #4
Chapter 24: Update lagi best citer ni...tkkn brhnti mcm ni je citer ni...hrp2 update lagi stia untk bca ff ni huhuhu :-)
eunyeluhan #5
Chapter 34: Update please,so sweet
JeonAra #6
Chapter 34: Huwaaa!, bestnya!! *thumbs up* ^^
secret_admire #7
Chapter 34: ppaliwa update... huhuhu...
luhan so, sweet.. ><
update soon ye..

fighting!!
exotic3010 #8
Chapter 34: Dah lama tunggu cite ni nak update tau
kimyunmi
#9
Chapter 34: Pls update soon~~ cute lh cerita ni! X sbr nk tunggu next chapter!! ^^
ashmahlee
#10
Chapter 34: lol ..long time .no update ma ~ update soo !! sweet