The Byuntae + Sweet 's Luhan

My Precious Girl~ ♥

Luhan !!!

 

Luhan dengan pantas menanggalkan earphone dan menerpa ke arah Hana yang menjerit memanggilnya di bilik air.Dari riak wajahnya jelas kelihatan yang dia sangat risau.Ye la,entah-entah ada perogol bersiri ke dalam bilik air tu.Pastu perogol tu bunuh Hana.Jadi Duda muda la dia. -.- Tingginya imaginasi budak ni.

 

"Kenapa?? Kenapa?? ada perogol bersiri ke?" Luhan melepaskan soalan bertalu-talu kepada Hana.Hana yang duduk at belakang pintu hanya buat muka -_- .

"Perogol bersiri pebenda pulak ni? merepek la awak ni!" Hana melepaskan keluhan sambil menggelengkan kepalanya melihat telatah Luhan.

"Habistu kenapa panggil aku? Siap menjerit lagi.Kau nak bagi rumah ni runtuh ke dengan suara sumbang katak kau tu?!?" Luhan menjawap selamba sambil memeluk badannya.Tubuhnya disandarkan di dinding tepi bilik air.

"Sebenarnya....sebenarnya" Hana menggigit bibir bawahnya.Dia tak tahu macam mana nak cakap at Luhan.Dia bermain-main dengan jarinya yang runcing.Sesekali dia menggigit jarinya.Luhan hanya memandang pelik.

"Sebenarnya what?" Luhan bertanya lagi.Keningnya diangkat sebelah.

"Macam mana nak cakap eak...ni masalah perempuan..Haishh" Hana mengeluh berat.Dia memandang Luhan sambil mencebikkan bibir.Luhan dah berkerut dahi dengar Hana cakap cenggitu.

"Habistu kenapa bagitahu aku?" Luhan menjawap.Hana hanya memandang Luhan dengan muka annoyed.

"Kalau ada orang perempuan dalam bilik ni,dah lama saya bagitahu tau tak!" Hana menjerit kecil ke arah Luhan.Luhan hanya tersengih.

"So....apa dia?" Luhan bertanya lagi.Kali ni dia pandang muka Hana depan-depan.

"Saya........coming moon" Ucap Hana perlahan.Dia menundukkan wajahnya.

"Coming...moon?" Luhan bertanya ke Hana.Dahinya dah berkerit seribu.Hana memandang ke muka Luhan dan menggigit bibir bawahnya.

"Alaaa...awak Koreakan lah perkataan tu sendiri!" Hana berkata perlahan.Muka dia dah memerah.Untuk seketika,Luhan terdiam sambil memikirkan maksud kata Hana.Luhan ketawa kecil beberapa saat kemudian.Hana mencebikkan bibirnya.

"Mana benda tu? biar aku ambikkan" Luhan bertanya kepada Hana.Hana menaikkan wajahnya yang tertunduk.Kali ni,dia pula yang tersengih.

"Saya...tak bawak la.Boleh tak awak minta at mama.Mesti dia ada punya" Luhan terlopong mendengar jawapan Hana..Dengan pantas dia menggelengkan kepalanya.

"Tak nak aku.Malulah!" Luhan menolak.Ye la,seumur hidup dia,mana pernah dia minta benda macam tu.Nak sebut pun malu.Apakan lagi minta.Kena tebalkan muka la jawapnya.Kena tebalkan muka la jawapnya! Hana mencebikkan bibirnya mendengar jawapan dari Luhan.

"Please~ kalau tak saya tak keluar dari bilik air ni!" Hana cuba mengugut.Mata dia dah mula berkaca.Tinggal masa nak menitis je air mata.Luhan mula berasa bersalah.Dia mengeluh.

"Haish...ye lah.Biar aku beli je lah.Jom!" Luhan cuba menarik tangan Hana.Hana menepis tangan Luhan.Luhan memusing ke arah Hana dengan pandangan yang tajam.

"Awak pergi je lah~" Hana membuat suara manja.Siap dengan puppy-eyes lagi.

"Gila ke! Tak kan lah aku yang kena beli sendiri?" Luhan menjerit kecil ke arah Hana.Hana hanya menundukkan wajahnya.

"Kalau saya boleh berjalan.Dah lama saya ikut awak.Ni tak! saya memang tak boleh jalan langsung! Please... emergency ni" Hana memujuk Luhan.Luhan memandang Hana dan melepaskan keluhan berat.

"Hish...ok lah,kau tunggu sini! jangan pergi mana-mana" Luhan memberitahu Hana.Hana membuat muka -_- .Ke mana lah saya boleh pergi dalam keadaan macam ni Luhan oii~ Bijaknya kau~Pantas dia mencapai kunci kereta dan jaketnya.Luhan keluar dari biliknya meninggalkan Hana sendirian di dalam bilik mandi.

 

 


 

Luhan keluar dari perut keretanya dan masuk ke dalam kedai serbaneka ataupun orang malaysia panggil 7eleven.

 

"Cik...ada tak jual benda yang perempuan guna tu" Luhan bertanya dengan intonasi suara yang perlahan.Cik pekedai tadi menggelengkan kepalanya.Luhan mengeluh.Bijak sungguh Luhan ni.Ada ke cari benda tu at 7eleven.Ish..Ish..Ish.

 

Luhan bergerak ke keretanya dengan muka yang lemah.Kenapa susah sangat nak cari benda tu? Dah lima buah kedai aku pusing.Tetap tak ada.Hmm...susahnya jadi perempuan.Macam-macam problem.Tengok lelaki,relax je.Haishh... Luhan mengeluh dan memandu keretanya ke destinasi yang seterusnya.

 

Luhan sampai di sebuah Supermarket.Dia mesuk ke dalam supermarket itu.Pantas dia pergi ke bahagian perempuan.Mukanya memerah bila dia lihat something yang tak sepatutnya dia lihat.Tak pasal-pasal harini aku jadi macam Kai.Adoi~ Luhan pergi ke cik penjual ataupun penjaga cashier di situ.

 

"Cik...ada tak jual benda tu" Luhan bertanya ke cik cashier tadi.Cik cashier tadi mengerutkan dahinya.

"Benda pa ye encik" Cik cashier bertanya ke Luhan.

"Alaa~ benda yang seputih dan selebut kapas macam dalam iklan tv tu" Luhan sedaya-upaya menerangkan sesuatu kepada cik cashier.Muka cik cashier dah pelik.

"Maaf encik.Tapi saya tak tengok tv" Luhan ternganga mendengar jawapan cik cashier.Dia melepaskan keluhan.Budak ni duduk mana? Tak kan tak pernah tengok tv? Alien ke hape? Haishh...nampaknya terpaksa jugaklah aku sebut nama benda alah itu.Chincca! Kalau Exo tau pasal ni, 9 hari 9 malam diorang gelakkan aku ni.Conform! Haishh...

 

"Saya cari pad....ada tak?" Akhirnya Luhan give-up dan dia sebut je nama 'benda' yang dia cari.Walaupun kena tebalkan muka.Tak kisahlah! kesian si Hana yang tengah tunggu tu! Cik cashier tadi ketawa perlahan.

"Sekejap ye...saya pergi ambil" Cik cashier itu bergerak ke kawasan yang menjadi tujuan Luhan keluar tengah malam macam ni.Luhan hanya sabar menunggu.Beberapa saat kemudian,cik cashier membawa 'benda' yang berbentuk kotak dan berwarna pink.Benda tu lah yang Luhan cari! Luhan segera ,membayar pad tersebut dan keluar dari supermarket tersebut.

 

 


 

Tok..tok..tok.

Bunyi ketukan pintu menyedarkan Hana dari tidurnya yang lena.Hana mengeluh dan berjalan terhinjut-hinjut ke rah pintu bilik air.Dia membuka pintu bilik air tersebut dan melihat Luhan.Hana mencebikkan bibirnya.

 

"Kenapa lambat! samapi tertidur saya tahu tak!" Hana memarahi Luhan.Luhan membuat muka meluat tahan gaban.

"Kau ingat senang ke nak cari benda alah ni.Dah la tak ucap terima kasih langsung at aku yang tengah berjuang cari benda tu! Menyusahkan je kau ni!" Luhan menunjal dahi Hana dan menyebabkan Hana mengundur sedikit ke belakang.

"Hehe...sorry.Mananya benda tu?" Hana menghulurkan tangannya ke hadapan Luhan.Satu plastik hitam diserahkan ke Hana.Hana terseyum lega dan pandang ke arah Luhan.

"Thanks sayang!!" Dengan gerakan sepantas kilat,Hana menutup pintu bilik air.Dia menekup mukanya yang dah merah mengalahkan warna buah ceri.Ahhh...kenapa aku panggil dia sayang tadi! memalukan je lah kau ni Hana! Hana mengetuk kepalanya perlahan.Dia tersenyum sendiri.

 

Luhan P.O.V

"Thanks sayang!!" Hana menjerit ke arah Luhan.Luhan terpaku.

Apa dia panggil aku? Sa-sayang? batul ke apa yang aku dengar ni? Ke..telinga aku ada masalah? Eish... betul ke ni???

Luhan bergerak ke katil dengan riak wajah yang tertanya-tanya.Dia bering di atas katil sambil memandang syiling biliknya.Tiba-tiba dia tersenyum.Hehe...nak sakat dia lah! Luhan membuka bajunya menampakkan six pack-nya.Omgg >.< (A/N : Pengsan~)

---------------------------------

 

Hana mebuka pintu bilik air.Dia keluar dari bilik air.Kemudian dia terjerit kecil memandang ke arah Luhan yang separuh bogel xD .Dia menutup matanya serapat yang boleh.

 

"Yakk!! kenapa awak buka baju?" Hana menjerit ke Luhan.Matanya masih tertutup.Luhan tersenyum dan mendekati Hana.Hana dapat bau perfume Luhan.Dia yakin yang Luhan sedang berjalan ke arahnya.Omg~ apakah semua ni! Tolong..... 

 

Luhan mendekati Hana dan menindih Hana di dinding.Dah la tak pakai baju! Dia mengunci Hana dengan meletakkan kedua belah tangannya dia tepi Hana.Dia tersenyum nakal.Hana membuka matanya perlahan-lahan.Dia tak tahan dah sebab Luhan rapat sangat dengan dia.Hana bernafas perlahan.Mata Luhan masih memandang ke arahnya.Hana memandang ke arah lain.Kakinya dah menggigil ketakutan.Muka dia dan luhan hanya berjarak 1cm.Gila tak gugup.Dah la first night dia malam ni.Apa yang Luhan nak buat ni~ Ohhmai.

 

"Lu..Luhan,Jauh sikit boleh tak.Rimaslah" Hana berkata perlahan.Dia memberanikan diri memandang tepat ke anak mata Luhan.Luhan tersenyum dan menggeleng perlahan.

"Tak nak.....nak hadiah dulu" Luhan melagakan hidungnya dan hidung Hana.Pipi Hana dah berubah merah macam pakai terlebih blusher.Jantungnya jangan cakap lah,dah berdegup laju ni.Macam nak terkeluar je!

"Ok..ok,nanti saya bagi.Tapi lepaskan saya dulu eak.Please~" Hana mengerlipkan matanya ke arah Luhan.Luhan masih senyum menggoda.>_<

"Tak nak..... Luhan nak kiss je.Boleh tak sayang~" Luhan membalas dengan suara yang mendayu-dayu.Tangannya mengusap rambut Hana.Automatik mata Hana membuntang dengar Luhan cakap macam tu.Tubuh Luhan ditolak sekuat mungkin.Tetapi apalah khudratnya nak melawan lelaki.Memang kalah lah! Hana mengeluh berat.sekali lagi,dia memandang ke anak mata Luhan.

"Luhan...Tolonglah~ There's no time for joking! panas ni.Lepaskan saya ye~" Hana berkata perlahan.Mengharapkan Luhan melepaskan dia.

"Kalau panas.......bukak la baju tu.Ke,nak abang tolong bukakkan?" Luhan mengenyitkan matanya ke arah Luhan.Apa kena dengan Luhan ni.Tetiba je pakai 'abang sayang' ni.Geli pulak aku..Eiiii~ dengan tenaga yang ada,Hana menolak tubuh Luhan yang tough dengan tenaga yang ada.Akhirnya,tubuh Luhan jatuh ke lantai.Luhan mengaduh kesakitan.

 

"Sakitlah weii~" Luhan menggosok belakang badannya.Hana hanya menggigit bibir.Dia menjeling ke arah Luhan.

"Padan muka! buat lagi macam tu! Kan dah kena!" Hana menjerit ke arah Luhan.Luhan mencebikkan bibir membuatkan wajahnya kelihatan lagi cute macam baby.

"Alaaa...tak kan gurau sikit je tak boleh kot" Luhan berkata perlahan dan bangun daripada lantai.Dia menggosok belakang badannya.

"Sikit awak kata! Sikit apanya macam tu! Byuntae la awak ni" Hana menjerit lagi.Luhan hanya memandang Hana dengan pandangan yang menjengkelkan.

"Sudah lah! aku nak tido.Tutup lampu!" Luhan bergerak ke katil dan landing di atasnya.Dia menarik comforter dan memejamkan matanya.Hana mencebikkan bibirnya memandang Luhan yang selambe badak macam tu je.Apa pasallah dengan Luhan ni! Tiba-tiba jadi byuntae macam Kai oppa pulak.Seram aku nak tidur malam ni! Hana bergerak ke katil Luhan perlahan-lahan.Dia mencapai bantal dan selimut di kaki Luhan dan menuju ke sofa.Belum sempat dia bergerak,Luhan pegang tangan dia.Hana pusingkan kepalanya menghadap Luhan.Luhan mencelikkan matanya sedikit.Dia menggosok matanya ala-ala baby.Cute gila!

 

"Nak pegy mana ni?" Luhan bertanya ke Hana.Hana mencebikkan bibirnya.

"Nak tidurla~ pegi mana lagi malam-malam macam ni" Hana menjawap tenang.Matanya masih menatap wajah Luhan yang innocent terlebih.

"Nak tidur mana? sofa ke?" Luhan bertanya lagi.Kalini riaknya sedikit terkejut.Hana menganggukkan kepalanya tanda mengiyakan soalan Luhan tadi.

"Takut saya nak tidur at sini.Kan awak kena sampuk hantu byuntae macam tadi susah saya" Hana menjawap perlahan.Dia menjeling manja ke arah Luhan.Luhan tersengih dan melepaskan genggaman tangannya.

"Hehe...sorry~" Luhan tersengih.Hana mencebikkan bibirnya memandang ke Luhan.Dia bergerak ke sofa dan landing di sofa empuk tersebut.Pantas tangannya membuka lipatan comforter.Dia baring dan tutup matanya.Apalah Luhan ni,tak nak pujuk aku ke! Lelaki ni memang susah nak paham perempuan eak? Sedihnya hidup aku sebagai Isteri encik Xi Luhan ini.Huhu~ 

 

Luhan memandang Hana dengan mata yang tetrkebil-kebil.Tanggannya menggaru kepala yang tidak gatal.Beberapa minit kemudian,Dia menarik comforter dan menutup badannya yang tidak tertutup dengan sehelai benang pun.Lampu bilik itu dipadam dan kedua-duanya tidur dengan lena.

 

 


 

Arrrhh..sakitnya.Uhuk..uhuk

 

Luhan tersedar dari tidurnya selepas mendengar suara perempuan menangis.Dia menggosok matanya.Pantas lampu bilik tidur dinyalakan.

 

"Hana..." Luhan mendekati Hana yang sedang menagis kesakitan.Tangannya menekan-nekan perutnya.Maybe sakit perut kot.

"Kenapa ni? sampai berpeluh-peluh ni.." Luhan mencapai tisu dan mengelap peluh Hana di dahi.Muka Hana pucat macam tak cukup darah.Tangan Hana memegang tangan Luhan.Sejuk gila Hana punya tangan.

"Ehhh,kenapa ni?" Luhan membelai rambut Hana.Hana memandang Luhan dengan mata kasihan.

"Tolong...perut.....sakit..." Hana menggenggam lengan Luhan kuat.Luhan menggigit bibirnya.

"Ada ubat tak?? biar aku ambik" Luhan bertanya ke Hana dengan perlahan.Hana menggelengkan kepalanya perlahan-lahan.

"Pastu nak buat apa ni??" Luhan bertanya risau.Dia risau tengok Hana macam tu.

"Tak ada apa-apa.Sakit perempuan je ni.Nanti hilang lah" Hana menjawap perlahan.Luhan mengeluh berat.Dia memandang ke Luhan.

"Berapa lama kena tahan?" Luhan bertanya lagi.

"Dalam tiga jam je" Hana berkata perlahan.Dia tersenyum kelat ke arah Luhan.

"Hmm..tunggu jap.Aku nak ambil sesuatu.Tunggu ye!" Luhan mengarahkan Hana.Dahi Hana berkerut.

"Awak nak pergi mana?" Hana bertanya lagi.Luhan memandang Hana.

"Adala..kau tunggu je" Luhan menjawap.

 

Luhan bangun dan menuju ke pintu.Tetapi tangannya digenggam oleh Hana.Luhan memalingkan wajahnya ke arah Hana.Dia mengangkat sebelah keningnya.

 

"Wae??" Luhan bertanya perlahan.Sayu je pandangan dia.

"Kalau ye pun...pakai la baju dulu.Pengsan nanti ahjumma Choi tengok badan awak" Hana menjawap lebut.Dia ketawa perlahan.Masih ingat ahjumma Choi? Ingat kan~ Luhan tersengih sumbing sambil menggaru kepalanya yang tak gatal.

"Ye tak ye jugak.Haha" Luhan tergelak kecil.Ketawa mereka bergema di dalam bilik itu.Luhan pantas mencapai singlet hitamnya dan menyarungkan ke tubuhnya yang tough.Hana tersenyum.Luhan membalas senyum Hana dan keluar dari bilik itu.Sayang jugak awak at saya ye Luhan :)

 

 

Beberapa minit kemudian,Luhan masuk ke dalam bilik sambil membawa dulang yang berisi ubat dan segelas susu segar.Dia meletakkan dulang itu di tepi meja yang terletak berdekatan dengan katil.Luhan berjalan menghampiri Hana dan mendukung Hana secara 'Bridal Style'.Membuntang mata Hana akibat terkejut dengan perbuatan selamba badak dari Luhan.

 

"Ehhh Luhan.Apa ni.Turunkan saya! Turunkan!" Hana meronta-ronta meminta Luhan menurunkan dia tapi Luhan buat 'derk' je dan itu menyebabkan Hana marah.

"Awak~ turunkanlah! saya tak suka" Hana memukul dada Luhan.Luhan mengaduh kesakitan.

"Ishh kau ni! Tengah sakit pun boleh membebel lagi.Aku nak bawak kau pergi atas katil je pun.Bukannya nak rogol kau" Luhan menjawap selamba.Matanya memandang Hana tajam.Hana mencebikkan bibirnya.Perlahan-lahan dia melentokkan kepalanya ke dada Luhan yang tegap.Dia tersenyum sendiri.Aku...rasa selamat bila dekat dengan dia :)

Luhan membaringkan Hana di atas katil.Dia memandang Hana.Hana mengerutkan dahinya pelik.

 

"Kau ni berat la.Sakit lengan aku" Luhan mengejek Hana.Hana tertunduk dan mencebikkan bibirnya.

"Tadi saya dah suruh turunkan.Awak yang degil~" perlahan sahaja suara Hana.Matanya dah berkaca.Luhan cuak bila dia tengok Hana dah nak menangis.Aduh..bodohnya aku! aku lupa yang perempuan bila diorang period diorang sensitif gila...Haishh chincca! 

"Haha..gurau je lah.Janganlah menangis" Luhan memegang pipi Hana.Dia menyapu air mata Hana yang keluar.Hana tersenyum.Hana mencubit lengan Luhan.

"Jahat!!" Hana mencebikkan bibirnya.Luhan hanya ketawa.

"Haha..yelah yelah.Dah,makan ubat ni dulu.Biar kurang rasa sakit" Luhan menyerahkan dua biji ubat penahan sakit kepada Hana.Hana mengambil ubat tersebut dari tangan Luhan.Dia menelan ubat tersebut.Luhan menyerahkan segelas susu segar kepada Hana.Hana tersenyum.

"Thanks~" Hana memandang Luhan sambil tersenyum.

"Tak de apa-apa lah,Kecik je" Luhan menjawap selambe.

 

Luhan bergerak ke katil sebelah Hana.Dia bering dan pusing ke arah Hana.Dia tengok Hana dah tidur.Penat sangat kot~ Luhan tersenyum dan tidur di sebelah Hana.

 

 


 

Luhan..Luhan~

 

Hana mengejutkan Luhan.Luhan mencelikkan matanya dan memandang Hana.Dia menggosok matanya.

 

"Kenapa ??" Luhan bertanya dengan suara tidurnya.
"Perut saya....sakit~" Hana memperlahankan suaranya.Dia memegang perutnya.

"Jom pergi klinik la" Luhan menarik lengan Hana.Hana kaku bila dengar perkataan 'Klinik'.

"Taknak..takut" Hana membuat muka kasihan di depan Luhan.Luhan mengeluh.

"Habistu nak buat apa ni?" Luhan bertanya lagi.Sekarang dia duduk bercangkung di hadapan Hana.Hana mengangkat bahunya.

"Hmm...tunggu jap!" Luhan bangun dan pergi ke kabinet.Dia mengambil satu botol ubat yang tak dapat dikenal pasti oleh Hana.Hana mengerutkan dahinya.

"Benda apa tu?" Hana bertanya kepada Luhan.Luhan hanya tersenyum.

"Ni minyak...minyak..ermmm..Hah! ni minyak angin herba.Mama bali waktu kitorang pergi China.Orang tu kata ubat ni bagus untuk sakit perut" Luhan menerangkan nama dan fungsi ubat yang diambilnya seperti seorang guru yang tengah mangajar murid-muridnya.

"Ohhh..." Hana mengangguk sambil mengerlipkan matanya berkali-kali.Baru dia tahu ada ubat macam tu rupanya! Bertuah Luhan lahir at Negara Herba,China!

 

Luhan menghulurkan ubat itu pada Hana.Hana yang menunduk terus mengangkat mukanya memandang ke Luhan.Dia mengangkat sebelah keningnya.Matanya dikerlipkan seperti orang yang tengah 'blur'.

 

"Kenapa??" Hana bertanya ke arah Luhan.Luhan membuat muka -_-

"Boleh tanya soalan macam tu.Ambik la minyak ni.Sapu at perut tu!" Luhan menerangkan cara-cara memakai ubat tersebut.Hana menggarukan kepalanya yang tak gatal.

"Tolong sapukan boleh tak?" Pinta Hana tanpa rasa bersalah bersama dengan muka innocent-nya.Luhan mem-blushing mendengar apa yang Hana katakan.

"Tak nak ahh..Kau pakai la sendiri!" Luhan meletakkan ubat itu di atas kaki Hana.Hana memandang ubat itu dan kemudian kembali memandang Luhan.

"Tolonglaa~ saya betul-betul tak pandai nak pakai" Hana berkata perlahan.Luhan mengeluh.

"Hishh..ye lah! meh sini ubat tu."Luhan meminta ubat tadi.Muka Hana yang muram terus bertukar gembira bila dengar Luhan cakap macam tu.Dia mengambil ubat herba tadi dan menyerahkan ubat itu kepada Luhan.

"Baring and...tarik baju kau ke atas sikit" Arah Luhan kepada Hana.Hana hanya menurut kata-kata Luhan tanpa rasa malu pun perlu tunjuk perut dia at Luhan.Ye la! buat apa nak malu.Suami sendiri kot!

 

Luhan meletakkan sedikit ubat itu di telapak tangannya.Kemudian dia menyapu ubat itu di perut Hana.Perlahan-lahan tangannya mengurut perut Hana.Matanya pendang ke arah lain.Malu lah tu!

 

Aish...apa kena dengan aku ni! Tetiba je harini aku jadi byuntae macam Kai.Ohh tidak !

 

Luhan menelan air liurnya yang rasa perit seperti pasir.Dia memandang ke arah Hana.Hana memejamkan matanya rapat.Laa....tidur dah dia~Luhan tersenyum dan berhenti mengurut perut Hana.Dia menyimpan ubat herba tadi di tempat yang sepatutnya.

Luhan kembali ke arah Hana.Dia menarik baju yang Hana pakai sehingga menutup keseluruhan tubuh Hana.Perlahan-lahan Luhan menarik comforter sehingga ke dagu Hana.Hana bergerak sedikit.Luhan tersenyum ke arah Hana.Rambut Hana yang menutup matanya diselitkan di tepi telinga.Luhan mencium dahi Hana dan baring di sebelahnya.

Luhan memusingkan badannya menghadap Hana.Dia tersenyum sendiri.

 

Kenapa kau cute sangat ??

 

Luhan membelai rambut Hana.Hana masih tidur dengan nyenyak.

 

"Saranghaeyo,Xi Luhan" Hana mengumam perlahan.Tetapi cukup untuk didengari Luhan yang hanya berjawak 2cm darinya.Luhan tersenyum ke arah Hana.

 

"Nado..saranghae" Luhan berkata perlahan.Luhan memeluk Hana membiarkan Hana barada dalam dakapannya.Lampu bilik dimatikan dan mereka tidur sambil berpelukan.

 

 

 

 

 

 


 

Yeay...seperti yang dijanjikan, Author-nim telah menghapdet chapter seterusnya.Tapi dalam chapter ni Luhan Byuntae sikit macam Kai >_<  *mohon lempang Author-nim berjemaah* Hohoho... BTW, COMMENT tau! Sape yang tak Subscribe lagi tu, SUBSCRIBE lah ye! Tu pun kalau tak menyusahkan kome semua :'3 Hehe... Chapter seterusnya tak tau lagi nak update bila.Ikut kalau mood Author-nim ada.Sape yang nak Author-nim update tu, Comment ye !! And terima kasih bebanyak kepada tukang Subscribers dan pengomen cerita ni !! Tu je Author-nim nak cakap. Bye~ ^^

 

p/s : Kalau korang ni SehunStans, Jangan lupa baca story Author-nim yang tajuk ' I'm in Love for The First Time ' tu ye! Sehun jadi watak utama..Hehe. Thanks kepada sesiapa yang dah Subscribe story tu ye! Sayang kome semua ketat-ketat. One more, sorry kalau ada'wrong spelling' macam biasa, Author-nim ni malas mengechek balik.Hehe... =)

 

 

Kamsahamnida

<3 Saranghaja <3 

 

From,

   Xia Lu's Wife ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
winkypie
I'm Back Readers ^^

Comments

You must be logged in to comment
kookiearmy123 #1
Chapter 34: Update secepat mungkin ! ><. Diorg sweettttttttt
lulukai_ #2
Chapter 34: jinjja daebak la..palli smbung..xsabar nk baca ni
bae_anna
#3
Chapter 16: Ptutla...pelik sbb jap myung kjap hun.. hahaha..apepon truskn menulis,authornim~
jadoo98 #4
Chapter 24: Update lagi best citer ni...tkkn brhnti mcm ni je citer ni...hrp2 update lagi stia untk bca ff ni huhuhu :-)
eunyeluhan #5
Chapter 34: Update please,so sweet
JeonAra #6
Chapter 34: Huwaaa!, bestnya!! *thumbs up* ^^
secret_admire #7
Chapter 34: ppaliwa update... huhuhu...
luhan so, sweet.. ><
update soon ye..

fighting!!
exotic3010 #8
Chapter 34: Dah lama tunggu cite ni nak update tau
kimyunmi
#9
Chapter 34: Pls update soon~~ cute lh cerita ni! X sbr nk tunggu next chapter!! ^^
ashmahlee
#10
Chapter 34: lol ..long time .no update ma ~ update soo !! sweet