.02

He 's Not My Perfect 10
Please Subscribe to read the full chapter

Ahri POV

``Unnie? Bila balik?"terkejutku melihat unnie ku yang jarang pulang sudah pulang. ``Aigoo~Ahri-ahh! Rindunyaa"dia berlari memeluk tubuhku di pintu masuk.Aku turut membalas pelukan nya.``Dah besar dah adik unnie sekarang. Yelah. Dah jadi tunang orang dah pun. "Dia mencubit pipiku. Yang ni aku tak suka. Jangan cakap pasal tunang ni boleh tak? ``Kenapa muncung ni? Dah tak lawa dah." Dia menggosok kepadaku. Aku menghempas badanku pada sofa merah buatan itali itu.``Tak sukalah cakap pasal tunang tu.''dia tersenyum.``Alah. Hensem lah tunang kamu tu. Nampak cute ja."puji unnieku. Aku yang berasa di sini sudah mahu termuntah. ``Macam mana unnie kenal dengan tunang Ahri?"dia tergelak kecil.

``Alah.Berlambak gambar kamu dengan tunang kamu kat dalam bilik kamu. Ingat unnie tak tahu?Tak suka konon."mataku membuat.Aku segera berlari ke dalam bilikku. Oh tidak! 90% gambar yang bergantungan dalam biliku sudah bertukar kepada gambar pertunanganku. Yang ni mesti kerja ``Omma!" Jeritku sekuat hati. Kedengaran bunyi tapak kaki berlari ke arah bilikku. Ibu dan unnie ku berdiri di hadapan ku dengan muka cemas. ``Waegure?"tanya mereka serentak. ``Apa semua ni omma?''aku menunjukkan ke arah gambar-gambar yang terlekat di dinding. ``Gambarlah. Dah. Omma tak mahu dengar apa yang kamu nak cakap. Omma dah boleh agak. Omma nak sambung masak dulu. Bye."selamba badak je omma aku cakap dan pergi. Macam touch n go ja.

``Unniee. ."aku merengek pada bahu unnie ku.``Kamu cuba bagitahu unnie,kenapa kamu tak suka dia?"Unnie menyuruh ku duduk bersama nya di penjuru katil.``Sebab dia bukan Mr.Perfect 10 yang Ahri idamkan."aku mengeluh perlahan. ``Hah? Perfect 10? Unnie rasa dia dah cukup perfect untuk Kamu."aku segera menggeleng kepalaku.``Kejap.''aku mengambil kertas yang tertulis senarai Perfect 10 yang ku inginkan lalu menyerahkan kepadanya.Terus meledak ketawanya lalu dia memelukku erat.``Kamu cakap yang kamu bergurau. Semua ni..merepek lah"dia meronyok kertas tersebut lalu melempar ke dalam tong sampah.``Unniee!"marahku.``Ok. Maaf. Sekarang cerita dekat unnie pasal dia."dia mula memujukku.

1.Tak Romantik

``Dia suka buat skinship dengan Ahri. Dia suka pegang tangan Ahri. Cium Ahri. Selalu cari Ahri waktu makan dan yang paling best waktu makan dia suka su

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kookssi #1
Chapter 26: sedihnyaaa
harryniel
#2
Chapter 25: Omgggggggg sambung2 ~~~
hollyeu
#3
Chapter 25: Omg saya sukalah cerita ni, sweet jeee.. tapiiiiiii kenapa makin sedih je ni aha XD JIMIN WHY T^T
hannis
#4
Chapter 25: Jimin...
hannis
#5
Chapter 24: apa jdi ngan Jimin??
author-nim dah lama x update tpi bila update buat pembaca rasa sungguh hmm
its okay keep update
kookssi #6
Chapter 24: wahh akhirnya update jugak T.T
saekook #7
Chapter 23: Please update , Jebal
HanaNaNa23 #8
Chapter 23: Serious talk ak suka dgn cita ni wehhh T_T update soon k. Sbb minggu ni cuti, update ~ update ~ ^^
ynhaerajjg #9
Chapter 23: Apani apani mesti taehyung an ;-; birthday boyyyyyy xD Update soon authornim! tak sabaq nak tau apa jadi kat budak yg suga cakap tu ._.
pikahbajet #10
Chapter 23: apa yg jadi nihh????? update soon...