.19

He 's Not My Perfect 10
Please Subscribe to read the full chapter

Jimin segera meletakkan kenderaan nya di dalam garaj sebelum lari ke dalam rumah. Pintu rumahnya tidak berkunci membuatkan hatinya menjadi tidak keruan. "Ahri? Song Ahri?"dedaun pintu dikuak perlahan. Tiada kata mampu menggambarkan perasaannya tika ini. Perasaan gelisah semakin tajam menikam. Keadaan rumahnya yang tunggang langgang hanya dipandang sekilas,  dia segera berlari ke arah biliknya di mana tangis Ahri dapat didengari. "Baby?" Matanya ligat mencari kelibat Ahri namun dia tiada. Tompokan darah pada cadar katil dan sofa menambah resah di hati. Air matanya hampir saja tertumpah. "Ahri!" Jimin memeluk tubuh isterinya yang sedang melekap kan kepalanya ke lutut sambil menangis di dalam tab mandi.

 

"Oppa. "Ahri memeluk erat tubuh Jimin. Jimin membelai rambut Ahri bagi menenangkan hati gadis itu. "Apa yang jadi jagi?"tanya Jimin apabila tangisan Ahri kedengaran sudah berkurangan. Ahri tidak menjawab sebaliknya tangannya asyik meramas lengan Jimin. Jelas dia ketakutan. Tubuhnya menggigil sepenuhnya. Jimin menyelak rambut yang menutupi sebahagian wajah gadis itu lalu mengangkat dagunya agar mata mereka bertentangan.  "Its okay" pujuk Jimin. Dia menggosok belakang gadis itu. Dahinya dicium lama. Memberi petunjuk kepada gadis itu bahawa keadaan sudah selamat. Getaran pada mata gadis itu menunjukkan bahawa dia masih lagi takut. Jimin keluar dari tab itu untuk menjenguk ke luar namun Ahri sempat menghalangnya. "Wae? "Ahri tidak menjawab soalan suaminya itu tetapi dia tetap berkeras untuk tidak melepaskan tangan Jimin. Jimin hanya mampu menggeleng kan kepalanya dan menolak lembut genggaman tangan isterinya itu. "Its okay sayang." Jimin terus meninggalkan isterinya itu. 

 

"Tak ada apa-apa pun. "desis hati kecilnya. Matanya menjelajah ke seluruh pelosok biliknya namun tiada apa yang dijumpa selain keadaan bilik yang bersepah bersama darah. Dia masuk semula ke dalam bilik air dan mendapati Ahri menangis semula. "Apa yang berlaku sebenarnya? " Jimin mengesat air mata isterinya itu. Mata Ahri menjadi sangat sembab dek menangis. "Macam ni la. Kita cerita dekat luar, nanti oppa suruh orang kemas kan rumah. Okay?"

 

. . 

 

Senyuman dilemparka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kookssi #1
Chapter 26: sedihnyaaa
harryniel
#2
Chapter 25: Omgggggggg sambung2 ~~~
hollyeu
#3
Chapter 25: Omg saya sukalah cerita ni, sweet jeee.. tapiiiiiii kenapa makin sedih je ni aha XD JIMIN WHY T^T
hannis
#4
Chapter 25: Jimin...
hannis
#5
Chapter 24: apa jdi ngan Jimin??
author-nim dah lama x update tpi bila update buat pembaca rasa sungguh hmm
its okay keep update
kookssi #6
Chapter 24: wahh akhirnya update jugak T.T
saekook #7
Chapter 23: Please update , Jebal
HanaNaNa23 #8
Chapter 23: Serious talk ak suka dgn cita ni wehhh T_T update soon k. Sbb minggu ni cuti, update ~ update ~ ^^
ynhaerajjg #9
Chapter 23: Apani apani mesti taehyung an ;-; birthday boyyyyyy xD Update soon authornim! tak sabaq nak tau apa jadi kat budak yg suga cakap tu ._.
pikahbajet #10
Chapter 23: apa yg jadi nihh????? update soon...