.01

He 's Not My Perfect 10
Please Subscribe to read the full chapter

"Hai Song Ah Ri."suara ini.Suara yang amatku kenali.Suara yang aku tak mahu dengar. "Berhentilah. Sombonglah awak ni.'' jeritnya lagi sekali.Disebabkan semua orang di koridor sudah memandang,terpaksalah aku berhenti berjalan.Dia menarik tanganku untuk berpusing menghadapnya.``Kau nak apa?"tanyaku malas.Dia tersenyum dengan mata sepetnya itu. Oh tolonglah. Ingat pipi kau yang chubby,senyuman playboy dan eye smile kau tu boleh goda aku.``Sombonglah awak ni. Awak tu tunang saya. And lagi satu. Saya ni senior awak.Call me Oppa ok?"aku menjulingkan mataku.

 

"Kau tu tua setahun ja daripada aku. Dahlah. Aku nak pergi makan. Lepas ni aku ada kelas."aku menyambung perjalananku semula tapi dia sudah menarik tanganku semula.``Kita pergi sama-sama ya? Saya pun lapar juga."dia mengambil tanganku kedalam tangannya dan terus berjalan.Semua mata-mata di koridor mula memandang.Ada yang senyum tapi ada juga yang memasamkan muka. Itulah yang berlaku sejak aku jadi tunang mamat kat sebelah ni.

 

" Amboi , sekarang ni jalan dengan tunang nampak?" Jimin terus melepaskan tanganku dan menyapa kawan-kawannya. Haish. "Oppa. . saya nak beli makanan dulu." terpaksalah aku guna panggilan Oppa depan kawan-kawan dia.``Ok,pergilah." Macam tu ja? Memang dia keluar daripada list Mr.Perfect 10 akulah. Aku terus pergi ke kaunter makanan.Tak banyak makanan hari ni. "Hei. ." tiba-tiba satu suara menyapa telingaku.Owh. Kawan Jimin rupanya. "Hei Taehyung."balasku. "So. .nak makan apa?"tanyanya.

 

Entahlah. Jawabku dalam hati. "Cuba Ahri makan yang ni. Oppa dah makan dah semalam. Sedap."dia menghulurkan mangkuk yang berisi tughoon kepadaku. "Ahjumma. Saya dan dia nak yang ni."kata Taehyung.Aku memandangnya pelik.Aku tak cakap apa pun. "Takpa. Don't say thank you , Oppa  belanja."katanya.Perasan. ``Suka hati engkau lah."aku dan dia menuju semula ke meja menyertai yang lain. 

 

"Amboi kau Taehyung. Bersawit-sawit dengan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kookssi #1
Chapter 26: sedihnyaaa
harryniel
#2
Chapter 25: Omgggggggg sambung2 ~~~
hollyeu
#3
Chapter 25: Omg saya sukalah cerita ni, sweet jeee.. tapiiiiiii kenapa makin sedih je ni aha XD JIMIN WHY T^T
hannis
#4
Chapter 25: Jimin...
hannis
#5
Chapter 24: apa jdi ngan Jimin??
author-nim dah lama x update tpi bila update buat pembaca rasa sungguh hmm
its okay keep update
kookssi #6
Chapter 24: wahh akhirnya update jugak T.T
saekook #7
Chapter 23: Please update , Jebal
HanaNaNa23 #8
Chapter 23: Serious talk ak suka dgn cita ni wehhh T_T update soon k. Sbb minggu ni cuti, update ~ update ~ ^^
ynhaerajjg #9
Chapter 23: Apani apani mesti taehyung an ;-; birthday boyyyyyy xD Update soon authornim! tak sabaq nak tau apa jadi kat budak yg suga cakap tu ._.
pikahbajet #10
Chapter 23: apa yg jadi nihh????? update soon...