.15

He 's Not My Perfect 10
Please Subscribe to read the full chapter

"Oppa. ." aku betul-betul mengharapkan Jimin datang sekarang ni , atau sesiapa pun. Aku memejam mataku apabila lelaki itu mula menjilat dan menggigit bahagian leherku. "Jangan . .buat aku macam ni. . tolonglah. ." rayuku lagi bersama air mata yang tak berhenti mengalir. "Shh. . Kau akan berseronok , sabar ya sayang~" lelaki itu mencium pipiku. 

 

Tangan kirinya perlahan-lahan bergerak ke bahagian pahaku. Dia menggosok perlahan pahaku dan membuatkan kejutan elektrik ke seluruh badanku. Seorang daripada lelaki yang memegang tanganku tadi mengeluarkan kameranya lalu merakam perbuatan syaitan mereka.  Aku cuba meronta lagi namun gagal. 

 

Aku sudah tidak berdaya jadi aku terpaksa membiarkan saja perbuatan mereka. Maafkan aku Jimin. Aku mengalihkan wajahku daripada , jijik untuk menatap perbuatan mereka ini. Jijik dengan apa yang jadi pada diri aku sendiri. Aku dah kotor.

 

"Woi! Apa yang kau buat ni?! off! Damn it!" Sekelip mata aku terasa badanku sudah ringan . Lelaki itu jatuh terguling ke sebelahku. Badanku didakap erat oleh seseorang. "Maafkan oppa. .maafkan oppa. ." tubuhku diangkat lalu dibaluti dengan jaketnya. "Korang memang tak guna! Tak guna!" Dia melepaskan aku lalu menumbuk lelaki tadi.

 

Dua orang rakannya telah hilang. Wajah lelaki itu sudah dipenuhi luka akibat tumbukannya yang bertubi-tubi. "Berani kau sentuh orang yang sayang?! Kau lelaki paling tak guna! Kau memang tak guna! Tak gunaaaaa! " tumbukan padu dihadiahkan ke wajah lelaki itu. Dia sudah nyawa-nyawa ikan.

 

"Hyung! Sabar! Hyung!" Jungkook tiba-tiba muncul lalu menarik tubuhnya daripada lelaki itu. "Lepaskan aku! Dia ni layak mampus je! Biar dia mampus!" Dia bergelut dengan Jungkook untuk melepaskan diri. Aku memegang lengannya. Dia segera menatap wajahku. Wajahnya yang segarang singa berubah seklip mata. Wajahnya yang menakutkan berubah menjadi wajah yang dipenuhi dengan perasaan bersalah.

 

"Oppa. .cukuplah. ." aku jatuh menyembamkan wajahku ke pahanya. Tubuhku terasa lemah , bercampur perasaan takut dan menyesal. Tangannya mendakap erat tubuhku. "Oppa minta maaf. .oppa minta maaf. ." dia mencium dahiku. Air matanya turut jatuh menitis di atas pipiku. Begitu juga aku. "Oppa. ."

 

. .

 

Tangan aku tak berhenti menggigil. Badanku lemah selemahnya. Jimin memapah aku ke kereta setelah siap membuat laporan polis. "Awak. ."

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kookssi #1
Chapter 26: sedihnyaaa
harryniel
#2
Chapter 25: Omgggggggg sambung2 ~~~
hollyeu
#3
Chapter 25: Omg saya sukalah cerita ni, sweet jeee.. tapiiiiiii kenapa makin sedih je ni aha XD JIMIN WHY T^T
hannis
#4
Chapter 25: Jimin...
hannis
#5
Chapter 24: apa jdi ngan Jimin??
author-nim dah lama x update tpi bila update buat pembaca rasa sungguh hmm
its okay keep update
kookssi #6
Chapter 24: wahh akhirnya update jugak T.T
saekook #7
Chapter 23: Please update , Jebal
HanaNaNa23 #8
Chapter 23: Serious talk ak suka dgn cita ni wehhh T_T update soon k. Sbb minggu ni cuti, update ~ update ~ ^^
ynhaerajjg #9
Chapter 23: Apani apani mesti taehyung an ;-; birthday boyyyyyy xD Update soon authornim! tak sabaq nak tau apa jadi kat budak yg suga cakap tu ._.
pikahbajet #10
Chapter 23: apa yg jadi nihh????? update soon...