.16

He 's Not My Perfect 10
Please Subscribe to read the full chapter

"Oppa! Pergilah! Pergi dari sini!" Tengking Ahri. Jimin masih tersenyum walaupun pahitnya terasa. Dia memegang mangkuk berisi bubur itu lalu duduk di sebelahnya. "Ahri mesti lapar kan? Oppa dah masak special untuk Ahri , sekarang bukak mulut tu . Cepat , aaaa" Jimin menghalakan sudu itu ke mulut si gadis.

 

Ahri hanya menjeling lelaki itu. Mulutnya terkunci rapat. Wajahnya dikalihkan ke arah lain. "Awak? Janganlah macam ni , awak mesti lapar kan? Saya dah masak ni, jom makan ya?" Jimin menyentuh bahu gadis itu namun pantas ditepis olehnya. "Kau! Jangan sentuh aku!" Amaran dilemparkan.

 

"Ok , ok , oppa tak sentuh. Tapi awak tetap kena makan ya?" Sekali lagi Jimin cuba untuk menyuap gadis itu dan akhirnya mangkuk dan sudu itu sudah jatuh menyembah lantai. "Aku dah kata aku tak nak! Kenapa kau baik sangat dengan aku?! Aku ni dah kotor! Aku tak layak untuk kau! Kenapa kau tak faham?!" Jimin terkelu disitu. 

 

Marah benar isterinya. Air mata di pipi Ahri diseka perlahan lalu ditarik gadis itu ke dadanya. Tangan sasanya melingkar di sekeliling badan kecil gadia itu. "Aku dah kotor. .kenapa kau nak aku lagi? Aku dah kotor. .”Ahri tersedu-sedan di dalam dakapannya. " Janganlah menangis. ."rambut gadis itu dibelai perlahan.

 

"Ke-kenapa kau ba-baik sangat dengan aku?" Tanya Ahri. Jimin tidak menjawab sebaliknya dia terus mencium bibir gadis itu lalu melepaskannya setelah beberapa saat."A-aku dah ko-kotor ke-"tanpa sempat gadis itu menghabiskan ayatnya sekali lagi Jimin mencium bibir gadis itu. Kali ini lebih lama dari ciuman tadi. 

 

Ahri tertunduk malu apabila Jimin merenung nya tanpa henti. Jimin merapatkan kedudukan mereka berdua.Dagu gadis itu diangkat lalu mata mereka bertentang. Jimin merehatkan dahinya pada dahi milik gadis itu. Jarak mereka lebih dekat. Seperti dipukau , gadis itu langsung tidak bereaksi. "Awak. ."

 

Gadis itu tenggelam dalam dunianya. Jantung berdegup lebih kencang dari biasa. Renungan Jimin dirasakan sangat lain ketika itu. "Oppa bukan buat baik dengan awak tapi oppa memang cintakan awak, sebab itulah oppa tak akan berhenti dari buat semua ni. Awak faham?" Gadis itu kaku. Kenapa dirasakan suara Jimin begitu lain ketika ini? "Awak kena ingat ni , tak kira apa pun yang berlaku , oppa takkan pernah tinggalkan awak. Ingat ya jagiya~" seraya dengan itu , bibirnya bertaut kembali dengan gadis itu.

 

"Oppa. ." gadis itu memegang kedua belah lengannya . Sekelip mata tangannya sudah berada pada pinggang Jimin dan tubuh mereka sangat rapat. "Mianhei oppa. .mianhei oppa. ." berulang kali gadis itu mengucapkan hal yang sama. "It's okay baby~" ucap Jimin. Jimin memegang kedua belah pipi gadis itu.

 

"Now , do you love me?"

. .

Hyuna menekup wajahnya. Malu dengan apa yang terjadi tadi. Segala perbuatan nya sudah diketahui oleh Jungkook. Rasa macam nak sumbat muka dalam jamban. Dia membawa beg tangannya merahnya bersama buku-buku rapat ke dadanya. Kelas sudah kosong. Jam sudah menunjukkan pukul 5 petang. Rakan-rakannya turut menghilang sejak tadi. Mesti mereka nak larikan diri daripada kes semalam. 

 

Dia menyimpan semua buku ke dalam lokernya. Foto-foto jejaka yang diminati dalam diam itu ditatap lama. Sudah lama dia menaruh hati terhadap jejaka itu namun , dia malu dan terlalu sombong. Sekarang , harapannya sudah musnah. "Kau memang bodoh Hyuna! Kenapalah kau terlalu cemburu dengan Ahri? Dia kahwin dengan kawan baik crush kau! Bukan crush kau! 

 

Mungkin sebab aku cemburu tengok Ahri rapat dengan dia. Tapi kau dah buat silap

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
kookssi #1
Chapter 26: sedihnyaaa
harryniel
#2
Chapter 25: Omgggggggg sambung2 ~~~
hollyeu
#3
Chapter 25: Omg saya sukalah cerita ni, sweet jeee.. tapiiiiiii kenapa makin sedih je ni aha XD JIMIN WHY T^T
hannis
#4
Chapter 25: Jimin...
hannis
#5
Chapter 24: apa jdi ngan Jimin??
author-nim dah lama x update tpi bila update buat pembaca rasa sungguh hmm
its okay keep update
kookssi #6
Chapter 24: wahh akhirnya update jugak T.T
saekook #7
Chapter 23: Please update , Jebal
HanaNaNa23 #8
Chapter 23: Serious talk ak suka dgn cita ni wehhh T_T update soon k. Sbb minggu ni cuti, update ~ update ~ ^^
ynhaerajjg #9
Chapter 23: Apani apani mesti taehyung an ;-; birthday boyyyyyy xD Update soon authornim! tak sabaq nak tau apa jadi kat budak yg suga cakap tu ._.
pikahbajet #10
Chapter 23: apa yg jadi nihh????? update soon...