Dear Friend 2

Chingu...Gajima!! (Friend..Don't Go!!)
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

Aku melangkah perlahan-lahan ke arah EunHye yang duduk di kerusi batu menghadap tasik sekolah. Aku menundukkan badanku di hadapannya sambil kedua tangan di bawa ke belakang sambil menghadap mukanya. Senyum. Dia mengangkat muka memandang aku tetapi pemandang ke depan semula.

“Weayo?” Aku mengambil tempat di sebelahnya.

“Kau tahu? Aku rasa sekarang ni asyik teringat kat dia dan rasa ingin bersama dengan dia. Aku rasa aku suka dia la.” Ujar EunHye

“Vanilla suka siapa?” Aku terkejut mendengar pengakuan tersebut tapi masih kekal dengan ‘Ice face’ aku. Aku lihat wajah dia semakin  merah menahan malu sambil bermain dengan jarinya. Melihat keadaan itu, ShinHye tahu sahabatnya itu serba salah nak bagi tahunya. Dia duduk di sebelah EunHye. ShinHya mencapai tangan EunHye lalu di genggam. Erat. Seolah memberi semangat.

“Choco kenal siapa orangnya. Dia pelajar yang baru masuk 2 minggu yang lepas. Kelas kita juga. Wu Kris. Choco rasa Vanilla boleh tak bersama dia?” Dia memandang sekilas aku di sebelahnya sebelum tunduk memandang lantai. Malu.

Aku menarik nafas. “ Kalau Choco tengok..Kris tu baik, kacak dan semua tu style lelaki yang Vanilla nak ada pada dia. Bila dah suka tu baik Vanilla terus terang dengan dia. Kalau lambat

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Heartz_Ilayda
Yooooooo...Idea datang..tapi dalam mood sedih..

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 10: Sedih
lilipoetry
#2
Chapter 10: Sad.... tapi saya suka :) thanks
mika_lou #3
Yoon eun hye❤❤❤ jrang org wat ff untuk yoon eun hye unnie. Upvote untuk awak