Dear Friend 5

Chingu...Gajima!! (Friend..Don't Go!!)
Please Subscribe to read the full chapter

 

“Huh…nampaknya kau dah tahu awal dari aku jangka…baguslah, senang kerja aku…dia memang kekasih aku…aku rasa antara kita dah tiada apa-apa. THE END” tutur Kai dalam senyum sinisnya dan menekan di hujung ayatnya itu. Sempat juga dia bermain drama manja dengan mencium pipi Eunji di sebelahnya.

 

“Wea..weagurea..K..Kai-ah (Kenapa)” tersekat tutur katanya menahan rasa sakit di hati melihat gelagat Kai tadi.

 

“Kenapa? Kau tanya aku kenapa? Dasar perempuan lembap…Hei…Kau sedarlah diri sikit. Aku nak jadi kekasih kau dan terima kau pun sebab aku bertaruh dengan kawan aku je. Jadi, macam kau lihat sekarang dan tengok depan mata. Aku menang. Aku dapat kau…hahahahaha” angkuh dan sinis Kai berkata tanpa menjaga perasaan ShinHye yang semakin terluka.

 

Terkejut dengan pernyataan yang keluar daripada mulut orang yang selama ini dia cintai sepenuh hati, dia menutup mulutnya dan terus berpaling. Laju langkahnya membawa diri yang terluka. Sayup dia mendengar Kai berkata sesuatu tetapi telinga dia bagai ditutup untuk mendengar suara itu lagi.

 

“Yah!!!...ubah sikap kau yang membosankan tu. Nanti takde lelaki yang dekat dengan kau. Mana lah tahu dorang ter…..”

 

Pangg!!

 

Tangan EunHye hinggap di muka Kai. Nafasnya turun naik menahan marah. Kai yang terkejut ingin membalas balik tetapi malangnya satu tumbukan padu pula hinggap di pipi. Melayang badan Kai mencecah lantai. Pipinya berasa kebas. Dia memandang tajam ke arah EunHye. Kejadian itu menarik orang sekeliling untuk melihat apa yang terjadi.

 

“ Woi…tak payah nak berlagak sangat nak balas balik lah. Aku ni pemegang tali pinggan hitam. Tak hadap aku dengan pukulan sotong kau tu de. Hati aku panas je dengar apa kau cakap tadi. Kau ingat kawan aku tu anak patung, kau nak kau main kau tak nak kau buang. Kalau kau taknak mati dekat sini, baik kau pergi berambus dengan perangai si*l ka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Heartz_Ilayda
Yooooooo...Idea datang..tapi dalam mood sedih..

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 10: Sedih
lilipoetry
#2
Chapter 10: Sad.... tapi saya suka :) thanks
mika_lou #3
Yoon eun hye❤❤❤ jrang org wat ff untuk yoon eun hye unnie. Upvote untuk awak