Dear Friend 8

Chingu...Gajima!! (Friend..Don't Go!!)
Please Subscribe to read the full chapter

 

Lying beside you, here in the dark

Feeling your heartbeat with mine

Softly you whisper, you’re so sincere

How could our love be so blind…. (EXO- Open Arm)

 

ShinHye berlari masuk ke bilik apabila kali kedua telefonnya itu mendayu kuat minta di angkat setelah panggilan pertama sebelumnya ShinHye hanya membiarkan ia berbunyi. Dia pelik melihat no makciknya terpapar di skrin. Butang hijau di tekan dan telefon dibawa ke telinga.

 

“Yeoboseo…Nea…Boo!!!!!...Lay Oppa kemalangan…Oh God….Ok ShinHye sampai kejap lagi yea…makcik tunggu dulu kat situ” pantas ShinHye mandi dan bersiap ala kadar untuk keluar.

 

Sampai di Hospital XXX, ShinHye pantas berlari ke unit kecemasan. Mata di pantas mencari figura Makciknya, apabila menangkap kelibat itu dia terus sahaja memeluk makcik yang sedang duduk lemah menangis di hadapan bilik pembedahan. Mereka hanya dapat berdoa yang kemalangan itu tidak meragut nyawa Lay.

 

Doktor yang keluar dari Bilik Pembedahan itu menyapa mata ShinHya yang berkaca akibat daripada air matanya. Lantas dia dan makciknya itu menghampiri doktor itu. “ Doktor macam mana keadaan sepupu saya?” tergesa dalam pertanyaan. “ Lay selamat, tetapi mungkin akan terdapat komplikasi akibat dari kemalangan itu. Hentakkan kuat di kepalanya itu membuatkan Lay hilang ingatan sementara.” terang Doktor itu satu per satu. ShinHye pelik yang doktor itu tahu nama sepupunya itu.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Heartz_Ilayda
Yooooooo...Idea datang..tapi dalam mood sedih..

Comments

You must be logged in to comment
ayeshahreina2402 #1
Chapter 10: Sedih
lilipoetry
#2
Chapter 10: Sad.... tapi saya suka :) thanks
mika_lou #3
Yoon eun hye❤❤❤ jrang org wat ff untuk yoon eun hye unnie. Upvote untuk awak