Chapter 23

Mangkuk Tingkat Itu Suami Aku

Sunggyu tersenyum bahagia melihat Woohyun tidur dibahunya. Kasihan akan kedudukan Woohyun yang dilihatnya seperti tidak selesa, Sunggyu perlahan - lahan mengalihkan kepala Woohyun dari bahu ke dadanya. Badan kecil Woohyun dipeluk erat takut - takut terjatuh.

Tiada kata yang sesuai bagi menggambarkan perasaan Sunggyu sekarang. Dahulunya dia yang bodoh bab - bab hati perasaan kini semakin memahami betapa manisnya percintaan, lebih lebih lagi kita berkahwin dengan orang yang kita cintai. Betul apa Myungsoo kata kepadanya dahulu, selembab lembab abangnya dalam bab ini, pasti satu hari kelak dia akan mendahului adiknya. Mengangkat sumpah sehidup semati bersama mengharungi bahtera perkahwinan bersama dengan anak anak yang memaniskan lagi sesebuah perkahwinan.

Satu ciuman manis dihadiahkan Sunggyu kepada dahi Woohyun. Target Sunggyu honeymoon kali ini cuma satu dan tak lain tak bukan ialah memastikan sebaik mereka pulang ke Korea kelak, ada satu nyawa baru hidup di dalam Woohyun.

‘Attention to all passengers of Infinite Airline, please fasten your seat belt. We are about to land soon at Langkawi International Airport. Thank you.’

(saya hentam je announcement tu. Tak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia)

Woohyun tersedar saat ketua pramugara pesawat membuat announcement mereka bakal medarat sebentar lagi. Muka Woohyun memerah bila dia perasan dia tidur dalam pelukan Sunggyu. ‘Padanlah sedap je aku buat taik mata. Rupanya aku landing baik dekat dada dia.’

“Awak.. Bangun, pakai seat belt. Kita nak landing dah ni.” Woohyun mengejut Sunggyu yang sama ikut tertidur seperti dirinya. Sunggyu menggeliat sedikit sebelum dia mencapai tali pinggang keselamatan di kerusinya lalu dipasang.

“Sayang ingat lagi tak tempat ni?”

Woohyun hanya sekadar mengangguk sambil tersenyum menjawab soalan Sunggyu. Dia ingat surprise Sunggyu hanya destinasi honeymoon mereka, rupanya ada lagi. Tak sangka hotel pun dia ambil yang sama seperti Sungyeol hadiahkan pakej honeymoon selepas mereka berkahwin tiga bulan yang lalu.

“Go and wait there for a while. Saya nak check in dulu.” Sunggyu mengarahkan Woohyun untuk menunggunya di ruangan menunggu lobi berkenaan. Tanpa banyak bicara, Woohyun menurut kebetulan dia masih lagi pening - pening effect jetlag.

Selesai check in, Sunggyu mendapatkan Woohyun sebelum mereka beriringan menaiki lif menuju ke bilik yang ditempah. Usai tiba dihadapan pintu sekali lagi Woohyun terkejut. Nombor bilik yang tertera di pintu adalah sama sebiji macam nombor bilik mereka sebelum ini. 2808. Tidak susah untuk Woohyun menghafal kerana nombor bilik tersebut sama dengan birthday dia dan Sunggyu.

“Romantik juga awak ni kan?” Usik Woohyun. Sunggyu mendekati Woohyun dan memberinya backhug.

“Haruslah. Nama pun honeymoon. Gigih tau saya mengemis simpati management sebab masa saya nak booking haritu dah ada orang lebih cepat dari saya. Tapi bukan Kim Sunggyu kalau dia tak fikirkan sesuatu penyelesaian. Saya bayar lebih pada diaorang so, end up saya yang dapat. Hebat tak hubby awak, sayang?” Sunggyu menyengih macam kerang busuk tanpa sekelumit rasa bersalah.

“Tak baiklah. Habis diaorang dapat bilik tak?”

“Saya trade dengan bilik yang sepatutnya kita punya. So, win - win situation lah kirannya.”

Woohyun membalikkan badannya berhadapan dengan Sunggyu sebelum membenamkan mukanya diceruk leher suaminya. “Kenapa nak bilik ni juga?”

“Sebab first honeymoon kita dekat sini and saya nak kita flashback semula. Dan keduanya, nombor bilik dia sama dengan birthday kita. Tak rasa macam jodoh kita ni kuat ke?”

“Manisnya mulut dia berbicara.”

“Haruslah. Kalau tak macam mana saya nak yakinkan client and yang paling penting macam mana saya nak yakinkan sayang yang saya betul betul sayangkan, sayang.”

“Oh my God! Rekod paling cheesy setakat ni. Naik semula bulu roma saya tau.”

“Alah cakap aje bulu roma, sayang lupa ke muka sayang tu kalah lobster kena bakar.” Woohyun tak mampu nak angkat muka sebab dia tahu ada benarnya Sunggyu cakap.

 

 

“Sayang! Lama lagi ke? Perut saya dah main lagu dangdut Inul Daratista dah ni!” Laung Sunggyu dari depan muka pintu. Manusia yang lalu lalang di depan biliknya memandang serong tahap kewarasan Sunggyu namun langsung dia tak pedili. Apa yang Sunggyu fikirkan sekarang hanyalah mahu menyumbat makanan ke dalam perutnya yang kosong.

“Sekejaplah! Tengah pakai baju ni!”

Selesai sempurna bajunya, Woohyun keluar dengan muncung sepanjang Lebuhraya UtaraSelatan menuju ke arah Sunggyu. “Cepatlah. Saya tak nak jadi saksi utama kes kematian seorang ahli perniagaan muda akibat kebuluran.” Sindir Woohyun.

“Simpan muncung tu nanti saya cium baru tahu.”

Woohyun berjalan cepat meninggalkan Sunggyu yang terkedek kedek mengejarnya di belakang. Padan dengan muka dia! Tadi nak sangat suruh aku cepatkan sampai tak sempat - sempat bagi aku mandi segala bagai. Dah salah sendiri pilih tidur. Aku dah cakap dah makan dulu lepas tu boleh hibernate. Dasar degil!

 

 

Perut kenyang hati pun sudah senang, pasangan muda tersebut bercadang mahu berjalan - jalan di sekitar Pantai Chenang. Banyak gerai kecil - kecil dan juga kedai yang menjual pelbagai cenderahati yang comel comel di sepanjang pantai tersebut. Pendek kata, banyaklah pilihan cenderahati yang boleh dibawa balik untuk keluarga ataupun kawan - kawan rapat.

“Awak tengok ni comelkan.” Woohyun menunjukkan satu keychain tapak sulaiman kepada Sunggyu.

“Sayang nak ke?” Tanya Sunggyu kembali. Woohyun mengangguk macam burung belatuk dengan penuh kecomelan.

“Ambillah. Kalau nak belikan sesiapa belilah.”

“Thank you.”

Duit pun telah bertukar tangan, Sunggyu dan Woohyun pun kembali menyambung perjalanan mereka semula. Seronok mereka melihat suasana yang santai dan ceria disitu. Masyarakat tempatan juga peramah majoritinya membuatkan Sunggyu dan Woohyun selesa berurusan.

 


 

Bunyi hiruk pikuk dalam kelab malam eksklusif di tengah kota langsung tidak memberi kesan kepada Jieun. Seperti malam minggu biasa, Jieun membawa kakinya melangkah ke kelab malam melepak dengan kawan - kawan dia yang sama sama masuk air.

“Weh! Ingat Waze kau dah tak boleh detect location ni. Payah benarnya nak nampak batang hidung kau terpacul dekat sini. Apa cer..” Hyosung teman baik Jieun sejak alam tadika lagi menyoal. Dalam banyak banyak member dalam gang lepak Jieun, hanya Hyosung seorang yang dia setia dan percaya. Maklumlah dah berkawan dari kecil, membesar pun sama sama rosak, so kira macam seia sekata sehati sejiwa lah lebih kurang. BFF forever gitu..

“Alah kau ni. Bukan kau tak tahu, aku kan busy semenjak dah masuk office ni.”

Hyosung hanya mencebik mendengar jawapan cliche Jieun. Bukan sekali dia dengar, hampir setiap kali diajak keluar sudah pastinya alasan yang sama digunapakai cumanya diolah kembali untuk setiap penggunaan.

“Puihh lah.. Kata dulu act je tapi sekarang aku tengok dah serious dah.”

“Kau ni kan, aku dah datang sini nak release tension, bukannya nak dengar sesi luahan hati kau. Sekarang ni tak ada ke mana - mana lelaki yang handsome, sedap sikit malam aku.”

 

 

Jieun dan Hyosung mula mengambil tempat di tengah kelab, menari sepuas hati menghilangkan segala kerunsingan yang bersarang di kepala. Banyak mata - mata buaya yang menetapkan mata mereka ke arah dua makhluk yang tak ubah macam cacing kena simbah dengan air panas. Biasalah baju ketat, baju tak cukup kain confirm lah segala ‘aset’ dan lurah menjadi tontonan umum. Sedang asyik mereka menari, dua orang yang tidak kurang handsomenya datang menghampiri.

“Hey, y,” Suara menggoda yang menyapa telinganya membuatkan Jieun berhenti dan memalingkan badannya menghadap si pemilik suara seksi barusan tadi.

“Hai. I’m Jieun. She is my bestie, Hyosung,” Tanpa rasa malu, Jieun menempelkan badannya kepada sang lelaki tadi. Kalah lintah.

“Doojoon. That guy who with your bestie there is Yongguk.”

“I thought malam ni I sorang je, nasib baik you ada. Hilang sikit bosan.”

“Sikit je bosan you hilang? Kalau macam tu I ada idea macam mana nak buat you rasa langsung tak bosan.” Suara Doojoon semakin menggoda Jieun.

Bukannya Jieun tak faham maksud Doojoon, sengaja dia berpura - pura. “How?”

“Follow me.”

 


 

-Skip time. Dah masuk hari keempat-

 

Sunggyu baru sahaja keluar dari bilik air. Hari ini satu hari suntuk mereka berjalan. Kononnya lepas geram semalam tak dapat jalan sangat. Lepas sahaja ayam berkokok, mereka sudahpun keluar dan kembali bila kelawar mula keluar dari sarang. Terlihat katil tidak ada tanda - tanda keberadaan Woohyun. Sunggyu tersenyum melihat ke luar balkoni bilik mereka, isteri kesayangannya sedang berdiri termenung menghayati ketenangan malam.

“Sayang tak sejuk ke?” Datang Sunggyu memeluk belakang Woohyun membuatkan Woohyun terkejut sedikit.

“Tadi sejuk sikit tapi sekarang dah tak.”

“Eh, boleh pulak macam tu.”

“Yelah sebab awak peluk saya. Dah tak sejuklah.” Balas Woohyun.

“Macam macamlah sayang ni. Dah pergi mandi sana.” Ucap Sunggyu seraya mencubit perlahan hidung mancung Woohyun.

Sunggyu hanya memerhati langkah Woohyun yang semakin menjauhinya. Terasa bahagi hatinya bila Woohyun sudah semakin terbuka bila mereka bersama. Tiada lagi rasa janggal. Kalau sebelum ini Sunggyu agak teragak agak memulakan langkah, tapi kini tidak lagi.

 

 

Sambil menunggu Woohyun selesai mandi, Sunggyu duduk bersandar di atas katil membaca majalah yang dia beli semasa keluar tadi. Lebih kurang dalam 15 minit kemudian, kedengaran pintu bilik air dibuka menandakan Woohyun sudah selesai mandi. Namun, jantung Sunggyu tidak bersedia untuk mengepam darah selaju mungkin ke seluruh tubuh badannya setelah disajikan dengan pandangan yang padanya terlalu menggiurkan.

Diameter lebar mulut Sunggyu adalah hampir sama lebarnya dengan diameter matahari. Matanya tak berkelip memandang segenap inci batang tubuh Woohyun yang hanya berbalut dengan sehelai gaun tidur merah menyala yang sejelasnya mempamerkan bentuk badannya (ingat tak Sungyeol ada heret Woohyun masuk kedai lingerie masa diaorang keluar dulu). Sunggyu masih lagi dalam mode tersampuk setan, kelu lidah untuk berkata - kata hanya mampu menjadi pemerhati setia.

 

 

Flasback kira - kira 30 minit yang lalu..

Memandangkan ada lagi berbaki 3 hari sebelum honeymoon mereka tamat tempoh, Woohyun berkira - kira sama ada mahu ‘melakukannya’ malam ini ataupun waktu dan hari yang lain. Dia tahu sudah terlalu lama Sunggyu menahan diri dia daripada berbuat demikian. Sedang asyik dia mengelamun, tiba - tiba kata - kata Sungyeol suatu ketika dahulu kembali menjengah kepala otak Woohyun.

Ada betulnya apa yang Sungyeol kata. Sunggyu boleh memuaskan nafsunya dengan orang lain selain dirinya. Suaminya punya segala gala yang membuatkan ramai orang diluar sana berebut mahu berada di tempat Woohyun sekarang. Tambahan pula, Sunggyu seorang businessman, lagilah berisiko.

 

 

Woohyun bertafakur di hadapan cermin bilik air, dilemma untuk membuat keputsan. Gaun tidur yang terlebih seksi berada pada tangan Woohyun. Dia dalam dilemma sama ada mahu meneruskan rancangannya ataupun give up.

“Aduhai.. Nak ke tak nak?” Woohyun mundar mandir dalam bilik air. Sekejap sekejap dia duduk atas mangkuk jamban. Macam rupa kucing nak beranak pun ada.

Setelah puas bertarung dengan perasaan sendiri, akhirnya keputusan muktamad telah pun dibuat. Gaun tidur yang tergantung di penyangkutt diambil semula kemudiannya disarung ke badan. Reflection dari dalam cermin membuatkan muka Woohyun berubah warna. Dia sudah tekad, malam ini dia akan menjadi milik Sunggyu sepenuhnya. Botol minyak wangi dicapai disembur sedikit di leher dan pergelangan tangannya bagi meningkatkan lagi aroma sensual. Untuk kali terakhirnya Woohyun memandang cermin sebelum dia keluar untuk menghadap Sunggyu.

 

 

Walaupun degupan jantung Woohyun kalah Usain Bolt lepas dia berlari tetapi dia tetap pasang muka menggoda. Melihat reaction Sunggyu yang ternganga denga mata tak berkelip membuat Woohyun jadi malu.

“Kenapa tak tidur lagi?” Woohyun berbisik ke telinga Sunggyu sambil jari nakalnya menari nari di atas dada bidang Sunggyu. Sengaja Woohyun mendekatkan badannya dengan Sunggyu sehingga tiada ruang antara mereka mereka agar Sunggyu lebih terangsang.

Mak datuk! Sejak bila sayang aku seksi macam ni. Selama ni aku bukan main susah lagi aku nak tahan nafsu walaupun dia lengkap berpakaian tapi malam ni boleh pula setan mana menghasut dia pakai macam ni dah macam mana pula aku nak tahan ni! Hah! Tengoklah tu, boleh pula dia sengaja naikkan kaki dah terselak kain dekat pahanya walaupun hakikat sebenarnya ketebalan kain tu dengan terang lagi bersuluh main cak cak dengan aku! Ya ampun, paha dia gebunya!

“Gyuuu~” Check and mate. Sunggyu tewas juga dalam peperangan melawan nasunya. Pertama kalinya dalam sejarah dunia, Woohyun memanggilnya sebegitu rupa siap effect terlebih seksi gitu. Luruh iman.

Tanpa membuang masa Sunggyu menarik Woohyun jatuh keatasnya. Haruman sensual yang melekat pada badan Woohyun semakin menusuk lubang hidung Sunggyu.

“Mana sayang dapat baju ni?” Tanya Sunggyu sambil tangannya tidak tinggal diam meraba paha isterinya membuat Woohyun mendesah perlahan. Tangannya tidak tinggal diam meraba perut rata Sunggyu plus dengan renungan matanya yang menggoda menikam tepat ke dalam anak mata Sunggyu.

“Secret. Do you like it?”

“More than you imagine, sayang.” Maka dengan itulah Sunggyu mula melumat sepasang bibir lembut Woohyun. Segenap pelosok badan Woohyun, tangan Sunggyu bersama bibirnya jelajahi meninggalkan tanda pemilikkan.

“Eunghhh,,..” Lenguh Woohyun apabila bibir Sunggyu mula bermain di sekitar dadanya. Nafasnya semakin tidak menentu, cadar putih di bawah tubuhnya menjadi objek yang bisa digenggam Woohyun bagi menyalurkan segala kenikmatan yang dialamainya sekarang.

Sunggyu tersenyum puas melihat reaksi yang diberikan Woohyun. Muka yang memerah disertakan lagi dengan gaun tidur yang terselak hingga ke paras dada membuatkan Sunggyu tidak boleh tinggal diam lagi. Dengan penuh segera, tiada satu pun benang tersarung pada Woohyun. Segala galanya sudah terdedah, termasuklah dengan alat sulit Woohyun yang sebelum ini menjadi rahsia sulitnya.

“Show me your face, sayang. You excite me more.” Sunggyu menarik lembut tangan Woohyun dari terus menutup mukanya.

 

 

“Are you ready, sayang?” Sunggyu mengambil posisi. Kedua belah tangannya diletakkan di kedua sisi kepala Woohyun seraya merendahkan badannya sehingga milik Sunggyu berada tepat dihadapan Woohyun.

“Arrrggghh!!” Erang Woohyun saat Sunggyu memasukinya. Air matanya yang mengalir disapu Sunggyu. Woohyun cuba menenangkan dirinya. Sunggyu menolak lebih dalam lagi setelah melihat Woohyun semakin tenang. Bibir Sunggyu mengukirkan senyuman saat dia merasakan sesuatu hangat mengalir dari dalam Woohyun. Woohyun sudah menjadi miliknya. Darah tersebut menjadi bukti penyatuan mereka.

Suhu bilik yang sebelumnya rendah kini telah meningkat dengan mendadak. Tidak lama kemudian, tiada lagi seurat benang pun yang membalut badan pasangan tersebut. Kedua dua mereka telah hanyut dalam nafsu. Bilik tersebut telah menjadi saksi penyatuan mutlak dua jiwa.

 

 

Keesokkan harinya..

Sunggyu tersedar dari tidurnya apabila matahari pagi mula menyentuh kulitnya serentak membuat Sunggyu rasa lebih dingin daripada biasa sebelum dia perasan tiada seurat benang pun yang membalut batang tubuhnya sekarang. Melihat keadaannya membuatkan Sunggyu tersenyum sendiri mengingat semula apa yang berlaku malam tadi. Tak ada yang lebih sempurna selain daripada Woohyun menyerahkan tubuhnya kepada Sunggyu sebagai bukti cinta dan kepercayaannya kepada si suami.

Muka polos Woohyun yang nampak agak keletihan menjadi pusat focus Sunggyu. Jarinya menyelak beberapa helai rambut yang hampir menutup mata Woohyun menghalang Sunggyu daripada menalaah wajah isterinya. Bibir merah yang sedikit membengak dicium Sunggyu lama sehingga membuatkan pemiliknya mengeliat sedikit berasa terganggu.

“Good morning,” Bisik Sunggyu setelah melihat Woohyun mumbuka matanya perlahan lahan.

Melihat muka Sunggyu membuatkan Woohyun kembali membenamkan mukanya ke dada Sunggyu, malu teringatkan kejadian malam tadi. Woohyun memukul perlahan dada Sunggyu apabila dia mendengar ketawa kecil keluar dari mulut suaminya.

“Sayang, tak payah nak malu - malu kucing. Saya dah nampak semuanya even sekarang pun sayang bukannya pakai something. Kalau saya tarik selimut ni, saya boleh nampak.” Goda Sunggyu masih belum puas dia melihat warna merah menghiasi muka Woohyun.

“Janganlah cakap macam tu. Malulah saya.”

“Buat apa nak malu. Saya je pun.” Sunggyu menarik muka Woohyun agar selari dengan matanya. Direnung lama - lama muka polos yang berada dihadapannya.

“Gyu,” Panggilan Woohyun membuatkan Sunggyu tersenyum. Sayang dah betul betul percayakan aku. Thanks sayang.

“Hmm..”

“Saranghae,” Ucap Woohyun seraya menempelkan bibirnya kepada Sunggyu.

“Nado saranghae..” Balas Sunggyu sambil bibir mereka bertaut.

“Sayang, kenapa Gyu?”

“Kenapa, awak tak suka ke?” Woohyun jadi serba salah takut Sunggyu tak suka nickname barunya. Woohyun bukan apa takkan nak berawak saya tak habis - habis, kata dah serah segalanya, panggilan pun kenalah lebih mesra. Kebetulan pula Gyu tu macam comel je dekat telinga Woohyun, tu yang dia guna.

“Taklah. Saya suka sangat. Cuma terkejut je.”

“Baguslah. Saja je sebab awak panggil saya sayang, so mestilah saya kena panggil awak dengan nama manja juga, barulah adil.”

“Thanks sayang.”

“For what?”

“Percayakan saya untuk menjaga hati awak DAN juga malam tadi.” Jawab Sunggyu dengan senyuman nakalnya membuat Woohyun mencubit perutnya perlahan.

“What a way to ruin the mood, Gyu.”

“Sayang saya seriouslah.”

“Dah memang tanggungjawab saya. Saya rasa bersalah sebab tak layan awak 3 bulan tu. Saya dah sedia untuk jadi Kim Woohyun,” Balas Woohyun kembali dengan jujur. Memang benar dia sudah bersedia untuk menjadi Kim Woohyun bersama - sama dengan Sunggyu melayari alam perkahwinan mereka.

“Kalau macam tu kan sayang, sayang kena layan saya sekarang,” Automatik bulu roma Woohyun tegak setegak tiang bendera bila tangan Sunggyu mula merayap ke daerah daerah yang sensitif.

“Gyuu~” Rengek Woohyun manja. Sejujurnya badannya masih lagi penat dengan aktiviti malam tadi and now Sunggyu tiba - tiba pula.

“What sayang? Malam tadi saya tak sempat pun guna yang belakang so, saya nak rasmikan lah sekarang, boleh?”

“Ahhh~~! Slowly Gyu! I’m still sore.”

 

 

 

*tutup muka* Malunya kita. Hihihii...

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
behindtheworld
Thanks my beloved subscribers.. :)

Comments

You must be logged in to comment
RMLovers19 #1
Author-nim....please update this story...I always miss this story and wait the update despite your busy schedule...please
nerdynamstar #2
Chapter 24: Kita pun malu nak baca /tutup muka dgn selimut/
Yumileenie
#3
Chapter 24: Yeayyy...hehehe..coming soon pregnant Woohyun.. >3>
Lyamelyn
#4
Chapter 24: OMG OMG OMG WAHH GYU SUCH A ERT....HAHAA...YEAY..CANNOT WAIT FOR PREGNANT WOOHYUN.GIRL OR BOY?OH MY GOD I REALLY CANNOT WAIT...HWAITING...IM ALWAYS HERE TO SUPPORT YOU. I DONT KNOW IF YOU CAN MAKE ANOTHER STORY BECAUSE ALL YOUR STORY THAT I HAD READ IS REALLY MAKE ME FALL FOR THEM.IM SURE YOUR NEXT STORY WILL HIT THE WORLD...IF YOU WANT I WILL TRY TO GIVE YOU SOME IDEA...IF YOU WANT..I KNOW I MIGHT BE ASKING FOR TOO MUCH ..SORRY.. IM JUST SO INTERESTED IN YOUR WAY TO MAKE STORY.. ANYWAY HWAITING *WINK*
StrawberryHunny #5
Chapter 24: Ahhhhhh !!!!! *tutup muka*
oggifishy #6
Chapter 24: //blush// Aww
We will get preggy hyun soon
^^
Yumileenie
#7
Chapter 23: Yeayyyyy...x sabar tunggu next chapter..
2nd honeymoon *smirk*
Lyamelyn
#8
Chapter 23: Hahaha...sunggyu stalker yg berjaya..
StrawberryHunny #9
Chapter 23: New reader here !!! Sorry tak comment every chapter cause tak sabar2 nk tekan button next (^v^).. Btw ur humor sense mmg daebak !!! Berdekah gelak sampai senak perut !!! Update soon ya !!!