7-release e reason

DolphinShip Lovers (Malay version)

 

"Oppa... di mana ni?" AnAn memandang luar kereta. Sekelilingnya kelihatan pelik. Hoya senyum kemudian keluar, AnAn turut keluar mengikutinya. Hospital? buat kat sini? AnAn memandang Hoya.

"Jom," Hoya menggengam tangan AnAn. Buah tangan buah-buahan juga dibawa bersama. Dalam keadaan bingung, AnAn hanya menurut. Rupanya Hoya membawanya berjumpa dengan ibunya yang sedang sakit, AnAn tersentak melihat ibu Hoya yang sedang koma terbaring atas katil. Hoya meletakkan buah tangan atas meja di hujung penjuru. AnAn terdiam melihat ibu Hoya yang pucat lesi itu.

"Oppa, adakah sebab ini juga oppa terpaksa menjauhi aku?" AnAn memandangnya. Hoya mengganguk, AnAn sudah dapat megagaknya.

"Hmn... Aku kena jaga ibu aku biarpun sibuk dengan persembahan atas pentas. Ibu aku mengalami barah otak dan koma selepas pembedahan dua minggu yang lepas" kata Hoya dengan nada sayu. AnAn menekup mulut, tidak menyangka selama ini Hoya rupanya banyak berkorban demi ibunya. Sehingga terpaksa meninggalkan dirinya juga.

"Oppa, Kenapa tak beritahu aku selama ini? Aku nak mengharunginya bersama Oppa." Kata AnAn menahan sebak. Hoya menggeleng.

"Tak apa AnAn, aku tak nak menyusahkan awak dan juga orang lain." kata Hoya.

"Aku tahu selama ini oppa sangat susah hati, aku tak sangka sampai begini oppa nak sembunyikan dari aku," AnAn mendekati katil ibu Hoya.

"Mianhae..." Hanya itu Hoya mampu berkata, dia melihat AnAn menggengam tangan ibunya. AnAn sememangnya jenis yang suka mengambil berat dengan orang dan seorang penyayang. Semuanya Woolim ent. telah banyak membantunya membiayai kos perubatan ibunya. Atas jasa Woolim ent. Hoya akan berjanji menjadi penyanyi yang berjaya dan penari yang dikenali orang ramai. Dia berhasrat untuk membantu Woolim ent. dikenali orang ramai, dengan itu secara pelahan dia dengan ahli lain juga berhasrat juga untuk menjadi bintang yang terkenal suatu hari nanti.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# Yeah... sorry for short story. this is for released the reason why Hoya leave AnAn in the past.

plz leave you comment after you read this k... hehe

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
cutegirl99 #1
Chapter 9: tolong update lagi....
SyikinSaranghaeExo
#2
Chapter 6: jjang ! update soon !
twiiter name apa erk? huhuhu
KJNYeol
#3
Chapter 1: best tlg sambung :)
BACKSTABBERME #4
hi , if you want to advertise your story .. just go to this URL http://www.asianfanfics.com/story/view/377221/n-a-advertise-advertisement and fill up the advertisement application form .. thanks:)
Yamiyami95
#5
Hope you guys interested my fanfic!!! :)
Actually i have another fanfic but i deleted, that very boring............ :(
This story is old my fanfic, so i want to share with you all.