BROKEN HEART~~~

Description

Momo(YOU) seorang gadis pendiam. Dia boleh mendengar segala isi hati orang jika dia tersentuh sedikit dengan orang itu,sejak dia minum Tea buatan neneknya di kampung. Dia telah berpindah sekolah bandar kerana masalah keluarganya.Sekolah baru itu dia mengalami banyak masalah seperti dibuli oleh pelajar senior.Namun, dengan bantuan lima putera datang membantunya.

'Comelnya dia ni.'

"Lepaskan aku!" Momo menepis tangannya. Lima putera itu berpandangan.Momo tertunduk dan cepat-cepat meninggalkan mereka.

"Nanti... Tunggu dulu!"

Panggilan tidak dipeduli, sehingga bayang budak pendiam itu hilang dari pandangan mereka.

 

 

 

-----------------

Annyeonghaseyoo... hehe, ni fiction aku yang kedua. Maaflah sebab story aku yang pertama itu setakat ni aku masih tak ada idea nak teruskan cerita tu. Jadi aku buat cerita aku yang kedua ini, aku rasa ini lebih seronok.Dan jika korang rasa ini menarik plz... plz... and plz... subcribes and comment ek...! :)

 

 

Foreword

Myungsoo


Seorang playboy, seringkali bertukar teman wanita. Jelingan matanya memang memukau orang, terutamanya perempuan yang memandangnya pasti jatuh hati dengannya.Malah senyumannya juga buat perempuan jatuh pengsan, gila dibuatnya!

 

Daehyun

Seorang yang dingin dan pendiam. Dia selalu memakai mask untuk menutup mulutnya. sudah menjadi tabiatnya,Sukar orang menemuinya kecuali apabila lima putera bertemu dan berjalan bersama.

 

Gikwang

Mempunyai senyuman yang cool, tetapi jenis menjaga imej, suka membaca buku puisi cinta. kiranya dia boleh dikatakan doktor cinta di sekolah. Ramai yang berjumpa dengannya jika ada masalah percintaan.

 

Chunji

Cute, comel dan dia seorang yang sentiasa manja dengan abang2 puteranya di sekelilingnya. Tetapi tidak suka bila ramai gadis yang ingin mendekati dirinya. Dia paling benci dengan gadis yang cuba menyukainya dan tidak ikhlas terhadapnya.

 

kris

Seorang yang suka mengambil berat dengan semua putera. Dia sebagai ketua dalam kumpulan elit ini adalah paling dihormat. Flower Boy katakan, dia amat menyayangi teman wanita. seorang yang setia terhadap cinta.

 

Jiyeon

kawan dengan Momo, dia juga mengalami masalah seperti Momo yang selalu dibuli teruk. Tetapi dia tetap tidak putus asa kerana Momo sentiasa berada di sampingnya. Dalam diam dia menyembunyikan sesuatu daripada Momo. Apakah yang disembunyikannya??? :)

 

Ara

Teman wanita kepada Kris, y,Comel dan menawan. tetapi Ara jenis wanita yang tidak setia dan seringkali berlaku curang di belakang Kris. Dia bijak memutar belitkan cerita bila Kris hampir mengetahui pembohongannya.

 

Ayumi

Seorang yang jahat, mempunyai geng tersendiri untuk membuli semua pelajar di sekolah. Dia berusaha mengambil hati lima putera dan ingin menjadi salah satu teman wanita mereka. Licik dan bijak memanipulasikan rancangan, dengannya adanya duit dia boleh lakukan apa jua.

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
fishesfiey #1
Wow!!! Deabak...! Can't wait!