Locked Together

My Beautiful Craziey Joker

 Taehyung  berjalan ke arah stor sukan untuk menyimpan bola sepak.Dia membuka pintu dan berjalan ke dalam dengan perasaan takut.Dia menempatkan bola di dalam raga.Dia berjalan di sekitar rak sukan untuk menilik peralatan sukan.

 

 "Bodoh punyer perempuan.Aku jugak yang kene simpan natang ni.Cam takde orang lain dalam dunia ni.."bebel satu suara.Tiba tiba kedengaran pintu dihempas kuat dan dikunci.Taehyung mulai cuak.

 Dia berlari ke arah pintu.Pintu sudah tertutup rapat.Namun yang memeranjatkan lagi,ada seseorang yang menghentak kuat pintu tersebut.Seorang gadis.Gadis berambut hijau putih.Taehyung mendekatinya.

 "Han....Seul..? Apa kau buat kat sini?"Taehyung menyentuh bahu HanSeul.HanSeul menoleh.Wajah mereka hanya seinci.

 

'Cantiknya minah ni..'desis hati Taehyung.Tak semena mena HanSeul menolak tubuh Taehyung jatuh.HanSeul membersihkan debu debu dan habuk yangmelkat pada baju sukannya.

 "Kau buat ape kat sini..?"ujar HanSeul sambil memeluk lutut.Taehyung mengurut belakang tengkuknya.

 "Aku nak simpan bola tadi..lepastuh aku belek belek jap dalam bilik ni..tiba tiba aku dengar bunyi pintu tutup.Aku takut ahh aku kene kunci dalam ni sensorang.Kang aku mati kebuluran kang sape nak tanggung.Aku ni dahlah perut raksasa,"terang Taehyung panjang lebar dengan sengihan.HanSeul hanya tersenyum tawar.

 "Aku nak keluar dri bilik ni.."suara HanSeul memecah kesunyian mereka berdua.HanSeul bangun berjalan ke arah pintu yang terkatup rapat.HanSeul menutup pintu sambil menutup mata berharap keajaiban berlaku. Taehyung hanya memerhati gelagat HanSeul.Akibat kegeraman,HanSeul menghentak pintu tersebut sekuat hati.

 Taehyung berlari mendapatkan HanSeul.Tangan HanSeul pantas ditarik.HanSeul terkesima.Anak mata Taehyung dipandang dalam dalam.

 "Jangan cederakan diri kau sendiri.Kau cantik dan jangan sia siakan diri kau."Taehyung berbicara lembut.HanSeul terduduk.Airmatanya mengalir.Kepalanya disandarkan pada pintu.

 "Aku benci life aku..."liri HanSeul.Taehyung mengusap airmata HanSeul.

 "Bagitau aku.What had happened to your life.."

--

 "Jangan risau.Aku ada.Aku boleh jadi kawan kau kalau kau sudi.."tawar Taehyung.HanSeul memandang Taehyung dengan riak wajah yang mencurigakan.Taehyung menghulurkan tangannya.

 "Shall we start it over..?"

 "Yes..I think so.."HanSeul meghulurkan tangannya menyambut huluran tangan Taehyung yang sejuk.

 "Aku Kim Taehyung.Panggil aku Taehyung je.."Taehyung merendahkan nadanya.HanSeul tersenyum manis.

 "Aku Kim HanSeul.Gangster sekolah ni.Selamat berkenalan."Taehyung memerhati HanSeul atas bawah.

 "Kau yang main pistol arituh kan.?"

 "HA'AH.Aku lah tu,"tanpa segan silu HanSeul mengaku.Taehyung menjarakkan sedikit dirinya daripada HanSeul.

 "Asal kau main pistol..?! Asal kau warnakan rambut..?!"Taehyung bertanya.

 "Dah nama pun gangster.."ujarnya bersahaja.Dia menutup mata sambil bersandar pada pintu.Taehyung mendekatkan diri dengan HanSeul.Badannya disandarkan pada pintu.Kepala HanSeul terlentok elok pada bahu Taehyung.Entah mengapa jantungnya berdegup laju.

 "HanSeul..Kau comel...dan aku sukakan kau..kot..?"

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet