Partner...?!

My Beautiful Craziey Joker

 Taehyung berlari ke arah kelasnya.Pagi tu dia terlambat sebab tertidur dalam bilik air.Nasib baik Jin hyung tolong kejutkan.

TAehyung membuka pintu kelas.Takde orang...? Mata Taehyung tertumpu pada papan putih.

 Kelas Bio kat makmal Bio 3.

 Taehyung menggaru kepalanya yang tidak gatal.Makmal Bio? Kat ner tuh?

Taehyung melangkah ke tempat duduknya.MEletakkan beg dan pergi ke arah locker untuk mengambil buku rujukan Bio dan buku teks.Tiba tiba pintu dikuak.Taehyung menoleh.Gadis semalam...?

"Mana semua orang?"soal HaeSeul.

"Makmal Bio 3.Kau tahu tak mcm maner nak pergi sana? Aku tak tahulah..."ujar Taehyung.

"Tau...Better cepat nanti SangSeongnim Soo mengamuk,"ujar HaeSeul.

Selepas mengambil buku yang diperlukan,mereka berdua keluar kelas dan berjalan menuju ke makmal Bio 3.

--

 HaeSeul membuka pintu makmal biologi.Setiap mata memandang mereka.HaeSeul menoleh ke belakang melihat Taehyung.Taehyung berhenti di belakang HaeeSeul sambil membetulkan zip seluarnya.HaeSeul menjengkilkan matanya ke ara Taehyung.Taehyung memandang HaeSeul kemudian matanya teralih ke arah mata mata yang sedang memerhatinya.Sangseonim Soo berdehem.

"Ehem..Awak berdua lambat.Kali ni saya maafkan.Sudah.Pergi ke tempat duduk awak yang ada kat belakang,"putus Sangseonim Soo.Taehyung dan HaeSeul berjalan ke belakang makmal dan mengambil tempat yang sememangnya tinggal dua ja.HaeSeul melabuhkan punggung dan Taehyung mengambil tempat di sebelahnya.

 "Baiklah pelajar sekalian,disebabkan kamu sudah duduk berdua dua,ini akan memudahkan kerja berpasangan.Dengan pasangan kamu,saya nak kamu semua kaji mengenai sel darah bersama."Pernyataan Sangseonim Soo betul betul membuatkan hati HaeSeul panas tetapi bukan pada Taehyung.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet