006

Ajari Aku Cinta
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

Rasanya akal gadis itu patutnya dibuat pemeriksaan. Masih boleh berfungsi ke tak. Ai dengan sisa kewarasan yang harus diragui telah jadi GPS setia kepada Jinhwan. Dia bawa laki itu ke rumahnya. Bukan perempuan tapi laki! Bodoh. Tak patut percaya bulat-bulat budak hingusan ni. Mana lah tau dia ni perompak ke, serial killer ke, perogol ke. Tapi, Ai tak pun fikir sejauh tu sebelum bawa Jinhwan ke rumah. Lagi satu, kalau mamat ni ada hati nak apa-apakan dia, dari awal lagi sudah boleh ambil kesempatan.

 

“You must trust me a lot. Kalau aku rogol kau ke apa macam mana? Kau tak takut ke?” Jinhwan bersuara dulu.

 

“Aku tak cakap pun aku percaya kau.” Ai cuba menyangkal. “Kau nak rogol aku?”

 

“Tak. Syaiton pun tak ada nafsu dengan kau apalagi aku.”

 

“So, budak syurga la aku ni.”

 

“Aku tak cakap. Tapi, kalau syaiton dah tak nak kau. Mesti –Kau faham sendiri la….” Nada Jinhwan meleret.

 

Eh, macam la syaitan pun bernafsu dengan kau. Ai setakat buat-buat tak dengar. Kutukan pedas tu tak boleh diambil hati sangat. Tak lama kemudian, mereka sampai ke destinasi. Ai melayangkan jari telunjuknya ke arah sebuah rumah banglo sederhana besar yang terletak di pinggir jalan. “Tu rumah aku.”

 

Jinhwan menyepetkan mata. “Rumah tak berpagar tu ke?”

 

“Ya.”

 

“Kau nak alu-alukan pencuri masuk rumah kau ke apa ha?”

 

Ai memutarkan bola mata ke atas. Oh! Adakah kau prihatin dekat rumah aku sebab tak ada pagar atau kau sindir aku miskin? Tak pasti. Riak wajah Jinhwan terlalu innocent. Susah nak tafsir.

 

Tombol pintu dipusing. KENAPA NI? Panik sekejap. Dipusing lagi. TERKUNCI! Ai pandang Jinhwan dengan mata membuntang. Sota berhenti jalan.

 

“Kenapa?” tanyanya, pelik.

 

“Terkunci.”

 

“Tak ada kunci spare ke?”

 

Ai angguk lepas tu geleng. Ada ke tak ni? Dia selak alas kaki depan pintu. Ada segugus kunci di bawahnya. Satu daripada tiga kunci itu adalah kunci pintu utama. Selebihnya, hanya kunci rosak. “Kau rasa apa mereka buat dalam rumah ni sampai kunci pintu?” Ai cuba berteka-teki dengan diri sendiri. Curiga. Takkanlah selama ni ayah dia suruh dia beli snek sebab nak…

 

“Jangan fikir benda bukan-bukan. Tak baik tuduh ayah kau sendiri.”

 

Ai tak hiraukan Jinhwan. Dia masih dengan jangkaan buruk. SEKS. Takkan aku nak saksikan orang buat seks depan mata. Ayah aku sendiri lagi tu. AH! GILA. Fikirannya jadi bercelaru.

 

Pintu dibuka perlahan. Tak ingin jadi pengusik. Ai masuk dulu kemudian diikuti Jinhwan. GELAP. Hanya lampu ruang  tamu saja yang terbuka. Ya. Curious. Dua orang remaja itu bergegas ambil tempat strategik. Tak jauh dari ruang tamu ta

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
KeiYin #1
Chapter 22: Update soon
QuincyOat
#2
akak, saya confius kejap. ni citer yang ada watak Sota dulu kan? tapi saya lupa apa tajuk dia.