Chapter 9

Beautiful Stranger
Please Subscribe to read the full chapter

 

Baekhyun hanya memerhatikan Yana mundar mandir di hadapan bilik kecemasan dimana Sehun ditempatkan. Baekhyun mengeluh dan menoleh ke arah Luhan yang juga dari tadi hanya memandang dirinya. 

''Apa?'' 

Luhan menganggkat bahu dan menyandarkan kepalanya di dinding. 

Sejenak kemudian, pintu bilik kecemasan dikuak dan seorang doktor muda lelaki melangkah keluar dengan senyuman yang manis, menampakkan lesung pipit nya. 

''Doktor! Macam mana keadaan Sehun?'' Yana pantas bertanya sambil memegang kedua-dua belah lengan doktor tersebut dan doktor tu tergelak kecil sebelum menepuk lembut kepala Yana. 

''Kawan awak Sehun tu okay. Dia pengsan sebab hentakan yang terlalu kuat dibahagian tepi pipi dia. Selain dari luka-luka, dia okay. Saya sudah pindahkan dia kat wad biasa.'' 

''Dan, ah kalau awak semua nak dirawat luka-luka yang kat muka awak tu bolehlah ikut sana.'' 

Mereka semua menggeleng mengeluh dan mengucapkan terima kasih kepada doktor tu sambil memerhatikan doktor itu melangkah pergi. 

''Jom!'' 

Yana mengangguk dan menyambut tangan Luhan. Baekhyun menjulingkan matanya ke atas dan mengikut mereka menuju ke bilik yang dimaksudkan doktor tersebut. 

 

.....

 

''SEHUN!'' 

''BABY HUN! HUN-AHH!'' 

Sehun cringed bila pintu bilik wad dikuak kasar dan kawan-kawannya melangkah masuk dengan bising. Dia hanya mampu mengeluh melihat Luhan berlari anak kearahnya dan melontarkan pelukan yang membuatkan Sehun hampir muntah. 

''Luhan!'' Yana menarik bajunya dan menolaknya ket

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
biedom #1
Chapter 11: Update lagi,..citer nie best lh...
JeonAra #2
Chapter 11: Update soon!! Daebak!!
kyungsoo-myungsoo #3
Chapter 11: Author-nim plez updte soon
#love ur story
_shuhidah
#4
Chapter 10: Ppalli2 author nim.tk sabr ni nk thu chap seterusnyaa...
JeonAra #5
Chapter 9: Palli update!! Seriously ff ni sngt2 best!!!!!! >_<
_shuhidah
#6
Chapter 9: Woahh best saya Suka!authornim update lgi yee :)
330nai #7
Chapter 8: Chapter 8: waiting ~~… btw autor-nim huhu. (T.T) Nai nak start buat ff gak. Tpy x rety nak masukkn gmbr kt pngenalan watak tu cne.???? Klu sudi tlg ajarkn plz.
fazreen #8
Chapter 8: Update soon
asyikin94 #9
Chapter 8: Palli upadate this story!!! Saya baca dri chapter 1 smpai chapter 8 saya hbiskan mlm ni,you story so good.pls upadet soon.