Chapter 11

Beautiful Stranger
Please Subscribe to read the full chapter

 

Genggaman ditangan Yoora dilepaskan dan Yana mengeluh kecil apabila melihat muka Kai. Dia ingatkan suara tadi milik salah seorang budak lelaki yang dimaksudkan Chen. 

''Kai, awak buat kami terkejut je lah.'' Yana membuat muka manakala Yoora hanya mengganguk tanda setuju. Kai ketawa dan menggeleng. 

''Maaf maaf tapi awak berdua nampak gembira. Cemburu saya tau bila Yoora dapat peluk awak.'' Kai kenyit mata. Yoora tergelak mendengar remark Kai. Kalau Sehun tak suka Yana, tapi Yoora yakin yang si Kai ni suka Yana. Betul tak? 

''Anyway, Korang buat apa kat sini? Saya macam perasan yang Baekhyun dll lari keluar dari kelas tadi.'' Kai menanya sambil tangan masuk dalam poket seluar sekolah. Yana mengeluh. ''Actually, kitaorang tengah cari Baekhyun.'' 

Tiba-tiba, sekumpulan pelajar berlari ke arah padang. Yoora berkerut dan belum sempat dia untuk bertanya kenapa, Hyemi berlari ke arahnya dengan muka gelisah. ''Baekhyun dengan kawan-kawan tengah bergaduh kat padang!'' 

Dengan itu, Yana dan Yoora termasuk Hyemi dan Kai berlari secepat mungkin ke padang. Yana hanya berharap yang pergaduhan tu tak terlalu teruk dan besar kalau tak habis dorang kena gantung sekolah kalau ada cikgu atau pengawal yang perasan. Dia harap takde pelajar yang laporkan kepada cikgu. 

Hampir tersedak Yana nak dibuatnya apabila, dihadapan matanya sekarang Luhan dan Baekhyun bergelut dengan orang yang sama dan Chen dengan Tao cuba meleraikan pergaduhan tersebut. Yoora menjerit terkejut tapi tidak berani nak melangkah dekat, jadi Yana berlari ke arah mereka dengan muka dibengiskan. 

Chen mengangkat mukanya dan nampak Yana berlari kearah mereka dan dia panik. Dia cepat-cepat lepaskan tangan Luhan. ''Jangan datang sini!'' 

Yana yang terlalu taksub berlari tidak mengendahkan kata-kata Chen tapi belum sempat dia nak buka mulut, ada tangan yang menariknya dari belakang. 

''Lepaskan Chanyeol, kalau taknak tangan perempuan ni patah.'' 

Yana mengigil apabila dengar suara dingin lelaki tersebut dan nafas yang terkena lehernya. Serta merta Baekhyun dan Luhan lepaskan Chanyeol dan mereka mengesat darah dibibir dan hidung masing-masing. Chanyeol bangun dan menjeling tajam ke arah Baekhyun dan Yana yang berada ditangan Kris.

Baekhyun berkerut melihat Yana dan Yoora. Bukan dia dah pesan tadi ke? 

''Kris, let her go. Yang kau beria sangat ni kenapa?'' 

Kris ketawa. Dia mengganguk ke arah Minseok dan Kyungsoo. 

''Dah korang semua masuk kelas semula!'' Minseok menjerit. ''Dan jangan sorang pun laporkan kepada cikgu, kalau tak siap korang kitaorang kerjakan!'' 

Baekhyun melihat Kai dan Kai sepert

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
biedom #1
Chapter 11: Update lagi,..citer nie best lh...
JeonAra #2
Chapter 11: Update soon!! Daebak!!
kyungsoo-myungsoo #3
Chapter 11: Author-nim plez updte soon
#love ur story
_shuhidah
#4
Chapter 10: Ppalli2 author nim.tk sabr ni nk thu chap seterusnyaa...
JeonAra #5
Chapter 9: Palli update!! Seriously ff ni sngt2 best!!!!!! >_<
_shuhidah
#6
Chapter 9: Woahh best saya Suka!authornim update lgi yee :)
330nai #7
Chapter 8: Chapter 8: waiting ~~… btw autor-nim huhu. (T.T) Nai nak start buat ff gak. Tpy x rety nak masukkn gmbr kt pngenalan watak tu cne.???? Klu sudi tlg ajarkn plz.
fazreen #8
Chapter 8: Update soon
asyikin94 #9
Chapter 8: Palli upadate this story!!! Saya baca dri chapter 1 smpai chapter 8 saya hbiskan mlm ni,you story so good.pls upadet soon.