Chapter 5

Beautiful Stranger
Please Subscribe to read the full chapter

 

Yana menggaru kepalanya yang tidak gatal. Dia tidak tahu nak buat apa apabila suara hodoh tersebut menjerit dibelakangnya dan dia tidak berani hendak menoleh. Dia memandang muka Sehun, Baekhyun and Luhan the geng dan dia pelik kenapa muka dorang tiba-tiba bertukar. 

Belum sempat dia nak tanya apa yang Luhan nak, tubuhnya ditarik dari belakang dan dia jatuh terduduk. 

''Ouch!'' 

''Siapa suruh kau dekat dengan dorang ah?'' tanya perempuan yang berambut ikal mayang paras bahu dan muka yang comel tapi bengis sambil berpeluk tubuh. Kawan-kawannya dibelakang mengganguk. Dan belum sempat juga dia nak jawab soalan perempuan tu, lengan dia dipaut dan sekelip mata, Yana dibelakang seseorang dan dia mengagak ia belakang Sehun. 

''Kau ni kenapa, Jiyeon?'' marah Baekhyun sambil menjeling. 

''Yang kau nak marah aku ni kenapa? Betul lah apa aku buat. Perempuan tu,'' dia tunding ke arah Yana yang bersembunyi dibelakang Sehun dan belum sempat Sehun nak tepis tangannya, dia sudah turunkan jarinya. ''cuba nak dekat dengan korang.'' 

Luhan membuat muka. ''Aku yang panggil dia. Problem?'' 

Jiyeon menghembus nafas. ''Aku taktahu kenapa kau benci dengan aku sangat,'' dia jeling ke arah Sehun. ''tapi aku tak suka bila perempuan t-''

''Nama aku Yana.'' 

Jiyeon mengangkat keningnya, amused. ''Aku tak suka bila 'Yana' dekat or berkawan dengan korang.'' Jiyeon smirked. 

''Aku pun taknak dekat or kawan dengan dorang. Kau dah salah anggap.'' Yana mengeluh dan berlalu dari situ. Dia malas nak cari masalah kerana tidak sampai sebulan lagi dia bersekolah di sini. Selain mencari masalah, dia nak mencari and membuat kawan baru. Yana sudah membuat mental note bahawa, Sehun, Baekhyun and Luhan the geng tidak boleh didekati even hati dia ringan je nak berkawan terutamanya Sehun tetapi dia tahu dimana tempatnya. 

'Kalau lah Zya ada kat sini, confirm aku tak bosan..' 

Tiba-tiba, bahu dia berasa berat dan dia menoleh ke kanan. Luhan tersengih sambil memeluk bahunya dengan muka yang kononnya cute. Yana menoleh ke kiri pulak. Sehun sudah tersenyum kecil sambil memandang Yana. 

Yana terkebil-kebil dan dia menoleh ke belakang sikit dan Baekhyun, Chen dan Tao berada di belakang. Muka Baekhyun masam mencuka manakala Chen and Tao tersengih macam kerang busuk. 

'Oh boy.' 

 

......

 

''Sehu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
biedom #1
Chapter 11: Update lagi,..citer nie best lh...
JeonAra #2
Chapter 11: Update soon!! Daebak!!
kyungsoo-myungsoo #3
Chapter 11: Author-nim plez updte soon
#love ur story
_shuhidah
#4
Chapter 10: Ppalli2 author nim.tk sabr ni nk thu chap seterusnyaa...
JeonAra #5
Chapter 9: Palli update!! Seriously ff ni sngt2 best!!!!!! >_<
_shuhidah
#6
Chapter 9: Woahh best saya Suka!authornim update lgi yee :)
330nai #7
Chapter 8: Chapter 8: waiting ~~… btw autor-nim huhu. (T.T) Nai nak start buat ff gak. Tpy x rety nak masukkn gmbr kt pngenalan watak tu cne.???? Klu sudi tlg ajarkn plz.
fazreen #8
Chapter 8: Update soon
asyikin94 #9
Chapter 8: Palli upadate this story!!! Saya baca dri chapter 1 smpai chapter 8 saya hbiskan mlm ni,you story so good.pls upadet soon.