Chapter 1

Beautiful Stranger
Please Subscribe to read the full chapter

 

Loceng rehat berbunyi, menandakan waktu rehat telah tiba. Yana memerhatikan pelajar di dalam kelas nya berpusu-pusu untuk keluar. Dia terkejut sedikit apabila Baekhyun disebelahnya bangun dengan muka ceria and teruja, seperti dia menunggu waktu rehat untuk tiba. 'Ish pelik benor dia ni' 

''Oi Sehun! Kau nak rehat ke tak?'' Baekhyun menjerit, membuatkan Yana mengerutkan dahi. 'Jauh sangat ke Sehun tu sampai nak jerit macam tu? Tapi siapa Sehun?' dia menoleh untuk melihat si gelaran Sehun tetapi takde. Dia melihat Baekhyun sudah lari keluar dari kelas. Yana mengangkat bahu, muka selamba. 

''Nak rehat ke tak eh? Dah lah sekolah ni besar, jauh beza betul dengan sekolah aku kat KL tu. Kang kalau aku sesat, satu kerja pulak aku kena tawaf satu sekolah.'' Yana mengeluh tapi tetap bangun untuk beredar dari kelas. 

Dia meletakkan kedua-dua tangannya ke dalam blazer sekolah dengan mata meliar ke koridor sekolah. Dia cuba mencari papan tanda arah ke kantin. Disebabkan dia tidak berapa pandai membaca bahasa Korea, dia hampir jadi gila bila melihat tulisan Korea dimana-mana. 

Selang berapa minit kemudian, Yana tetap tak jumpa kantin. 'Taktahu pulak aku ni bodoh sampai macam ni..' dia mengeluh berat. 

Yana ternampak Baekhyun dan serta merta muka Yana bercahaya. ''Baekhyun!'' dia memanggil.

Baekhyun memusingkan badannya ke arah suara yang memanggil dia dan Baekhyun terus mengeluh melihat Yana sudah berlari anak ke arah dia. 

''Nasib baik aku nampak kau!'' Yana memeluk lengan Baekhyun, membuatkan Baekhyun terkelip-kelip memandangkan muka Yana yang selamba peluk lengan dia. 

''Kau nak apa?''

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
biedom #1
Chapter 11: Update lagi,..citer nie best lh...
JeonAra #2
Chapter 11: Update soon!! Daebak!!
kyungsoo-myungsoo #3
Chapter 11: Author-nim plez updte soon
#love ur story
_shuhidah
#4
Chapter 10: Ppalli2 author nim.tk sabr ni nk thu chap seterusnyaa...
JeonAra #5
Chapter 9: Palli update!! Seriously ff ni sngt2 best!!!!!! >_<
_shuhidah
#6
Chapter 9: Woahh best saya Suka!authornim update lgi yee :)
330nai #7
Chapter 8: Chapter 8: waiting ~~… btw autor-nim huhu. (T.T) Nai nak start buat ff gak. Tpy x rety nak masukkn gmbr kt pngenalan watak tu cne.???? Klu sudi tlg ajarkn plz.
fazreen #8
Chapter 8: Update soon
asyikin94 #9
Chapter 8: Palli upadate this story!!! Saya baca dri chapter 1 smpai chapter 8 saya hbiskan mlm ni,you story so good.pls upadet soon.