Chapter 5

Unexpected

"All Space between us "

###################

Minseok segera membuka pintu rumahnya sambil tergesa-gesa masuk untuk mencari isterinya.Mata dia meliar mencari kelibat Aiza disegenap rumah itu sebelum mata dia bertentangan dengan pandangan dingin isterinya yang sedang memegang erat beg roda yang cukup mengisyaratkan dirinya bahawa Aiza akan pergi meninggalkan diri dia.

 

"Aiza, Nak kemana ni? " Nada lembut dia sudah menghilang dari diri dia apabila merasa dirinya terancam dengan ugutan pemergian itu.Dia tidak sanggup kehilangan isterinya.Minseok berjalan dan turut memegang pangkal beg roda milik isterinya ini.

"Suka hati aku lah...aku nak kemana pun asalkan aku tak melekat dengan mamat penipu macam kau! " Aiza menengking sambil menundik jari mengeletar dia kepada Minseok.Aiza terasa seolah-olah dia telah menbazirkan masa setahun dalam hidup dia bersama seorang lelaki yang dia sangka mampu memberikan kebahagian kepada diri dia walaupun kemewahan itu sesuatu yang mustahil tetapi dia senang dengan hidup mereka yang sederhana itu dan penuh kasih sayang itu.

 

Minseok geleng kepala dengan muka tegang dia itu.Mendengar Aiza menaikkan suara kepada dia cukup menyimbahkan minyak kepada api marak didalam hati dia.Bersama kepenatan dia berlari dan pecut kereta bersama Luhan tadi dan ditambah dengan keadaan serta tindak balas yang dia tidak jangka dari isteri dia cukup membuatkan dia angin hari itu.Gengaman tangan dia makin erat di pangkal beg roda itu.

"Tak!! Aiza wife Minseok!!Jangan keluar dari sini!"

 

Aiza makin berentap beg roda dengan Minseok.Dia mengetap bibir kegeraman dan sakit hati dengan sikap mendesak suaminya itu.

 

"Tak!!Aku taknak duduk sini lagi!! Aku benci kau! Kau penipu! Penipu!! " Aiza menjerit sekuat hati dia sambil merentap beg roda dari tangan Minseok tetapi kekuatan Minseok lagi tinggi dari kekuatan Aiza sebagai seorang wanita.

Minseok segera merentap kuat beg roda Aiza sekuat hati dia dan mencampakkan beg roda Aiza ke dinding bertentangan kedudukan mereka.Habis permukaan beg roda Aiza retak seribu menghentak permukaan dinding yang keras itu tambahan kekuatan Minseok yang hebat itu.Roda terpisah dari beg roda itu dan terpelantik jauh dari pemilik badannya.

"Jangan berganjak dari rumah ni sebab kau masih milik aku !! Aku takkan biarkan kau tinggalkan aku !!Walau apapun terjadi..Kau tetap isteri aku , Aiza!! " Minseok menengking Aiza buat kali pertamanya sambil mencengkam bahu Aiza sekuat hati dia.Aiza terkejut dan mengeletar badan dia sedikit melihat keadaan serta situasi yang tidak pernah dia jangka dari suaminya itu.

 

Minseok menghentak tubuh  Aiza dipermukaan dinding sebelum menindih Aiza.Aiza mengeluh kesakitan sambil menangis.Diri dia terasa semua gomolan serta ciuman penuh nafsu Minseok terhadap tubuh dia.Air mata dia mengalir sambil cuba merungkai pelukan terlampau erat itu tetapi dia tidak mampu.

 

'Tak...tak...bukan ini yang aku mahukan..bukan...tolonglah...tolong....'

Hati dia merintih hiba saat itu.Bagi diri dia, lelaki yang merangkul dan mencium dia itu bukan suaminya sendiri tetapi monster yang menyerupai suaminya Minseok.Hati dia betul-betul tidak mahukan semua itu berlaku.Dia tidak mahu lagi bersama lelaki yang sakiti hati serta tubuhnya tanpa rela itu.

"ughh...ughh.." Aiza menekup segera mulut dia yang terasa loya tu.Minseok yang sedang mengigit perlahan leher Aiza memberhentikan perlakuan dia dan memandang wajah Aiza dengan kebingungan dan merengangkan perlahan pelukan dia yang terlampau erat tu.

Aiza menolak tubuh Minseok dan berlari masuk kedalam toilet berdekatan dapur.Dia memuntahkan segala isi makanan  didalam badan dia.Minseok hanya terpana di ruang tamu dengar bunyi muntah Aiza itu.Dia duduk perlahan disofa sambil berfikir satu perkara yang yakin tetang perkara itu.

Mata dia tertancap pada pegerakan Aiza yang perlahan membantu diri dia yang lemah itu dengan berpaut pada dinding.Muka Aiza kelihatan sungguh pucat dan tidak bermaya .Mata sebam Aiza juga memainkan peranannya membuat Minseok mula merasa risau kepada Isterinya.

"Aiza...Aiza pregnant ker? " Nada Minseok seolah-olah berbisik kepada diri dia itu.Untuk kali pertamanya Minseok rasa seuatu yang pelik bermain di perutnya dan goosebump melanda badan dia.Semua perasaan gembira , bangga , bahagia , berdebar serta takut bermain didalam diri dia.

 

"Buat apa kau nak tahu...kau takde kena mengena pun dalam hal ni.." Aiza gumam lemah tapi penuh kemarahan yang tak pernah padam untuk minseok.Hati dia terasa telah luntur cinta dia kepada Minseok.Bagi dia , dia perlu keluar dari rumah tu serta kehidupan palsu yang menyebulungi diri dia.Air mata dia mengalir sambil dia menjeling Minseok.

 

Minseok geleng kepala.

"Tak boleh Aiza...Tak boleh..."

 

"Kenapa tak boleh pula! Ceraikan aku...ceraikan aku..." Aiza cuba melangkah menuju ke pintu tetapi kepala dia terasa berat serta pandangan dia kabur.

"ughh..."Dia rasa perut dia bagai ada cengkaman tajam mencengkam perut  dia yang tegang membuatkan tangan dia reflex terus memegang perut dia sambil menahan diri di dinding dengan kepala beratnya.Badan dia terlurut perlahan bersandarkan dinding yang tercalit darah dibelakang pungung nya.

"ouch...."

Minseok yang meraup muka berfikir itu terdengar suara Aiza mengeluh kesakitan dan segera  berpaling memandang Aiza dengan muka cemas dia.

"Aiza!! "

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                   EsperanzaZawa || Ask.FM


 

Anyeong you   !!

 

Ai nak tanya ni batch-97 reader ada tak yang ikut Program Intensif Bahasa Inggeris bagi pelajar lepasan SPM 2014 di bawah pembiayaan Dana pendidikan Dr.Hamzaid kat Kolej Teknologi Alpha Negeri Sembilan tarikh 14 Feb 2015 selama 2 bulan ? Ai salah satu peserta dia nanti >< Hope ada~ Boleh jumpa dan berkenalan nanti!

 

By the way~~~

So How this Chapter ?

Tell me what in your mind now ~~~~!

 

 

Please :

READ ♦ SUBSCRIBE ♦ COMMENT ♦ UPVOTE

With Love , Kiss and Hug ,

- Ai / EsperanzaZawa -

Minah Kitten Siam Baozi

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
EsperanzaZawa
miahnae...Ai akan update naik cuti nanti...

Comments

You must be logged in to comment
merpatisweet
#1
Chapter 7: Saya reader yg baru dan saya sangat minat ff yg d'garap oleh authornim.. Hope dpt smbung cerita nie lg.... Betol2 berharap (sambil buat baozi)
aquariusxpisces
#2
Chapter 7: walaupun agak byun tapi so far ff ni best xD fighting authornim!!
capati #3
Chapter 6: author nim bila nk smbung
palliwa x sabaq dh ni nk tau what happen next
Nabieyhah #4
Chapter 6: Updatee pliase
ffzreen
#5
Chapter 6: Palli update ><
aisyashuhada
#6
Chapter 6: UPDATE CEPAT!
LHBusanBoy #7
Glad u.u finally found yr story yg x rated xDDD
rashidahrazid #8
Chapter 6: Palli update
khaleedapark61 #9
Chapter 6: Palli update
kiminni #10
Chapter 6: ai...ai..ai..napa setiap citer awk..mesti bwk dy ad nama kita..malu kita...tp kita suka...ai sambungan lg..best la..tp xiumin jahat...benci umin..tp sayang umin jugak..love u aii