Chapter 4

Unexpected

" I dont know you "

##################

 

   Aiza pegang tangan Youngki perlahan dan menyelusup masuk dalam gudang yang agak nampak terbiar itu.Gudang yang setahun lepas dia ditangkap  melakukan ketika melakukan siasatan  perseorangan dan disitulah  kali pertama dia mengenali Minseok dan jatuh cinta kepada segalanya mengenai diri jejaka itu yang menjadi suami dia sekarang ni.

"unnie...apa ni unnie...youngki takut la..." Youngki kerap kali meneguk air liur dia yang terasa kesat itu.Dia cuak kerana mereka berada di kawasan yang bagi dia sangat bahaya itu.

'Macam mana lah unnie boleh selamba jew ni...aigo..deabak betul unnie ni..tak takut mati betul punya orang..but aku taknak mati lagi! '

 

Telinga Aiza peka mendengar bunyi tapak kasut menghampiri bahagian dalam gudang itu.Aiza segera menarik tangan Youngki menyorok disebalik timbunan kotak-kotak yang besar cukup untuk menyembunyikan diri dia dan youngki itu.Sekumpulan lelaki duduk di kerusi berdekatan situ dan mengawa kawasan berdekatan pintu masuk dan keluar satu-satunya di gudang itu.

'Dammit!'  Aiza mengeluh dalam hati dia sambil ketap bibir geram.Mereka sekarang ni terperangkap disebalik timbunan kotak tu.Terasa bagai gugur jantung youngki saat tu, dia eratkan pegangan tangan dia terhadap tangan Aiza.Aiza memandang Youngki perlahan dan mengengam tangan Youngki yang mengigil tu sambil mengangguk menyakinkan Youngki bahawa semua ini tiada apa apa.

Aiza tersentap sekejap mendengar gelakan yang dia biasa dengar itu dan suara seorang lagi yang agak familiar itu .Dia segera memandang kepada pintu gudang dengan perasaan berdebar dia itu.

"Seriously Xiumin ? Kelakar siak kau ! Berbaloi menyamar .. " Luhan meletakkan beg sekolah  dia kepada pengikut yang setia menunggu di tepi pintu dengan tangan dia yang terbuka menerima barangan yang diberi oleh Ketua gangster China itu.

" Betul..Kau patut tengok betapa helpless nya dia pandang muka aku bila aku tarik picu pistol tu kat kepala dia sendiri..Bang! Tamat riwayat si bedebah itu...Empire konon...Diri sendiri tak dapat nak protect.." Xiumin smirk sambil beri camera DSRL dia kepada pengikut itu.Dia segera duduk disofa bertentangan pandang dari timbunan kotak di dalam gudang itu.Walaupun bertentangan pandang tetapi jarak sofa itu dan timbunan itu sangat dekat sehingga Aiza boleh bau wangian perfume Minseok yang dia selalu hidu ketika mereka berpelukan dan bersama.

"Well...Itu la Mr X kan?ketua gangster korean... Memang orang tak sangka betul dari  rupa paras kau..."

 

Minseok hanya gelak namun gelak dia kedengaran agak tegas , manly  dan menakutkan ditelinga Aiza yang mengigil sedikit itu tidak seperti selalu dia dengar , begitu sopan dan pemalu sedikit itu.

"Kau pun sama...Youngki tak sedar kawan baik dia gangster besar..hahaha"

"yelah ..dia tu bodoh sangat...kawan jew tak tengok asal usul.."

Minseok keluh "Yelah..But sekarang ni kau dah rasa dia uh...tanggujawab ah...anak dalam kandungan tu anak kau gak...Bising Aiza memekak kat aku pasal nak bunuh kau kalau dia jumpa kau.."

"Lantak ahh...seriously..ahh...Dia tak setaraf ngan aku untuk aku mengaku semua tu..pfft...tolong ah darjat kami tak sama...entah anak siapa tu...aku tak tahu.."Luhan ckap ngan dorky-nya.

Youngki ketap bibir mengalir air mata dia dengar sebutir demi sebutir perkataan yang lancar keluar dari mulut luhan.Sakit hatinya hanya tuhan yang tahu perasaan dan jiwa dia dengar semua tu.Cara Luhan cakap macam dirinya dan anak dalam kandungan nya itu tidak penting untuk dia ingati langsung.

"Aish ...kau ni...cakap tak berlapis sungguh...prince darkness sungguh..."

 

Minseok hanya sandar pada sofa tu sambil hela nafas perlahan.Dia gelak perlahan .

"Aku rasa aku ni rindu Aiza....."

 

Luhan gelak besar. "Kenapa tetiba kau kata kau  rindu noona mulut becok tu lak? Seriously dia tu perempuan yang paling bising dan tak dengar cakap yang aku pernah jumpa dan itu adalah bini kau sendiri...ppffft...wartawan pecen.. "

 

Aiza rasa bagai nak campak kotak-kotak kosong yang jadi penghadang antara mereka tu kepada luhan yang duduk disebelah Minseok tu.

'Kurang ajar punya setan!! Ini kerja kau! Hah pondan sotong ! Kutuk aku selama ni!!Setan kecik!!  ' Aiza ketap bibir geram sambil menjerit dalam hati dia kegeraman.

Minseok gelak.

"Aku cakap macam tu sebab aku terbau-bau wangian dia sekarang ni...macam dia ada kat belakang aku sekarang ni..." Minseok gumam sambil main-main ngan jarinya sendiri.

Aiza membulatkan mata dia bersama Youngki sambil berpaling diantara mereka .Serentak mereka hidu sedalam mungkin perlahan.

 

'Aigo...Minyak wangi aku tak hilang agi...ahh..chincha..sekarang...'

Youngki angkat kening then gulping perlahan bila luhan berpaling kebelakang sambil gelak.Aiza dan Youngki segera menunduk secepat mungkin agar tak kelihatan.

"Woi! Angau! Mana ada Si Aiza kat belakang ni! Kau ni giler eh? " Luhan tepuk bahu Minseok sambil gelak.

"So? Minyak wangi siapa ni? " Minseok cuma tersenyum kecil pandang Luhan.Luhan shrug.

 

"Aku la....X" Seorang gadis masuk perlahan ngan langkah penuh mengoda dan duduk diatas riba Minseok sambil memandang Minseok dengan tenungan mengoda .Tangan dia perlahan caress pipi Minseok sambil bibir perempuan itu mencium bibir Minseok tanpa dihalang oleh Minseok sedikit pun.Aiza rasa hati dia saat itu dibakar cemburu yang sangat tinggi dan air mata dia mengalir melihat sikap sebenar suami dia sendiri.

 

"H-hyuna...emm" Minseok mumble sambil renung tajam kepada Hyuna namun Aiza tidak perasan perkara itu.Dia merenung wajah Hyuna yang tersenyum tu.

"X....sedapkan bau perfume ni? Hyun selalu bau kat badan X , Jadi Hyun fikir X suka...Hyun cari la bau perfume yang sama macam bau ni...sedapkan ..hurmm.."Hyuna saja merapatkan alur payudara dia dekat ngan muka Minseok sambil membuat muka teransang dia itu.

Belum sempat alur payudara Hyuna mencecah muka Minseok itu , sebuah kotak cardboard kosong laju menluncur kena kepala Hyuna .Hyuna memandang Aiza disebalik kotak kadboard tu.Wajah Aiza tegang gegila menjeling Hyuna seperti ingin makan Hyuna.

"Ouch!"

Pengikut-pengikut segera mengangkat pistol mereka dan mengacu kearah Aiza disebalik kotak kadboard itu.Minsoek dan Luhan berpaling kebelakang dengan pistol sedia ditangan dan jari dipicu.

"Yah! Unnie Aiza! " Youngki segera ke Aiza dan peluk Aiza. Dia takut Unnie Aiza yang dianggap kakak sendiri itu menjadi mangsa tembakan peluru oleh gangster-gangster sekitar tu.

 

Muka Minseok yang serious itu segera berubah dan lepaskan pistol.

"Jangan tembak mereka! turunkan senjata korang atau aku bunuh kau kalau kau cederakan dia walaupun calar sikit pun " Minseok bercakap ngan nada tegas kepada pengikut-pengikut dia.Dia pandang mata Aiza yang jelas pissed itu.Luhan pula gulping pandang Muka Youngki yang macam nak menangis tu.

"Baik Mr X..."Serentak mereka turunkan pistol.

 

"A-aiza..." Minseok gumam dengan nada tersekat dia.Aiza cuma muka poker pandang Xiumin dengan kegeraman dan tangan dia capai kotak losong kedua depan dia dan baling kat kepala Minseok.

"Ambik tu dalam-dalam otak Minseok !Yah !! I dont know you anymore! " Aiza campak lagi kotak ke kepala Minseok yang terpaku tu dan tunding jari ke Minseok sebelum segera blah dari situ sambil tarik youngki yang mengalir air mata dari tadi.

  Pengikut-pengikut bagi ruang besar jaraknya dari Aiza.Diorang gerun dengan perempuan yang berani balik kotak kepada ketua mereka yang  sekarang ni effect seakan muka macam kena tampar tu.Bukan sekali jew baling tetapi dua kali!

"Dammit..." Luhan keluh perlahan sambil pandang Youngki pergi.Dia raup rambut dia kusut dan terasa menyesal ngan cakap besar dia tadi tu.Tidak sangka rahsia mereka terbongkar sekarang ni

"Gosh...ottoke hyung? " Luhan mumble.

"Entah ler han...effect kena baling tu masih melekat kat kepala hyung ni...rasa macam sumpahan Aiza kat hyung menjadi....hyung blur sekarang ni...seriously..."

Mereka berdua masih duduk diatas sofa  pandang kedepan sambil tergaga sedikit fikir apa yang patut dilakukan sekarang ni..Mungkin sampai time anda semua masih tengah baca ni?

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                   EsperanzaZawa || Ask.FM


 

Anyeong you !!

 

So How this Chapter ? Okey ><

Tell me what in your mind now ~~~~!

 

 

Please :

READ ♦ SUBSCRIBE ♦ COMMENT ♦ UPVOTE

With Love , Kiss and Hug ,

- Ai / EsperanzaZawa -

Minah Kitten Siam Baozi

 

 

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
EsperanzaZawa
miahnae...Ai akan update naik cuti nanti...

Comments

You must be logged in to comment
merpatisweet
#1
Chapter 7: Saya reader yg baru dan saya sangat minat ff yg d'garap oleh authornim.. Hope dpt smbung cerita nie lg.... Betol2 berharap (sambil buat baozi)
aquariusxpisces
#2
Chapter 7: walaupun agak byun tapi so far ff ni best xD fighting authornim!!
capati #3
Chapter 6: author nim bila nk smbung
palliwa x sabaq dh ni nk tau what happen next
Nabieyhah #4
Chapter 6: Updatee pliase
ffzreen
#5
Chapter 6: Palli update ><
aisyashuhada
#6
Chapter 6: UPDATE CEPAT!
LHBusanBoy #7
Glad u.u finally found yr story yg x rated xDDD
rashidahrazid #8
Chapter 6: Palli update
khaleedapark61 #9
Chapter 6: Palli update
kiminni #10
Chapter 6: ai...ai..ai..napa setiap citer awk..mesti bwk dy ad nama kita..malu kita...tp kita suka...ai sambungan lg..best la..tp xiumin jahat...benci umin..tp sayang umin jugak..love u aii