TIADA PILIHAN

HELL MARRIAGE

Makan malam keluarga park sangat suram pada malam itu. Mereka bertiga duduk dimeja makan, Mrs park yang merupakan eomma kepada Jimin menyenduk nasi ke dalam mangkuk masing-ii.

"Makan jimin" ujar eommanya. Namun jimin hanya termenung melihat nasi yang masih beruap panas dihadapannya. 

Mr park memulakan suapan pertama dan kemudian berdehem.

"Jimin.. pasal Tuan yoongi, appa harap kamu terima, rumah ni satu-iinya harta yang tinggal, keluarga kita dah takde ape d-"

"Jimin terima Appa." jawab jimin pantas memotong perkataan ayahnya. mr dan mrs park terkejut dgn jawapan yg diberikan oleh jimin.

"B-betul ke?" Soal appanya lg.

"Jimin takde pilihan." Jawabnya lagi kemudian terus bgn dr meja makan dan naik ke bilik. Meninggalkan kedua appa dan ommanya dgn perasaan berslh.

-SKIP-

Hari perkahwinan mereka telah dirancang, sebaik sahaja jimin menerima lamaran yoongi, yoongi terus mengarahkan orgnya utk membuat persiapan perkahwinan.

sehari sebelum perkahwinan mereka dilangsungkan, jimin bertemu dgn taehyung ditaman permainan tempat mereka selalu melepak bersama utk memberitahu khabar berita tentang perkahwinannya itu, sekaligus menjemput taehyung Hadir ke majlisnya.

"lama kita tak lepak, tiba-ii je kau ajak aku keluar. Rindu aku eh?" soal taehyung sambil mengangkat sebelah keningnya tanda mengusik. Namun tiada senyuman ataupun tawaan yang keluar dr mulut jimin membuatkan taehyung menghentikan lawak jenakanya.

"Sorry." Ucap taehyung sedikit berbisik, tiba-ii sahaja suara esakan tangisan kedengaran dr jimin membuatkan taehyung keliru.

"Kenapa ni? Kenapa kau menangis?" Soal Taehyung.

"Tae.. a-aku akan.. berkahwin esok." jawab jimin disela tangisannya, wajah taehyung berubah tercengang. Sungguh dia tidak menyangka, lelaki yang dia cintai selama 8 tahun akan berkahwin dgn org lain dan bukan dirinya.

"D-dgn siapa?" Soal taehyung perlahan.

"m-min yoongi, Ceo s-syarikat Min.co building.. aku terpaksa tae. ayah aku berhutang dgn syarikat tu. Di-diorang nak rampas semua harta keluarga aku." Jawab jimin masih menangis

"TAPI APE KENA MENGENA DENGAN KAU?!" tanya tae meninggi suara membuatkan jimin tersentak dgn perubahan nada suara taehyung yang garau.

Jimin tidak menjawab pertanyaan Taehyung, ini pertama kali taehyung meninggi suara dgnnya, jd dia agak terkejut Dgn kelakuan taehyung. jimin terus bangun dari duduknya Kemudian mengesat airmata.

"Aku nak balik. Hari dh nak gelap." kata Jimin, baru sahaja dia ingin melangkah pergi, taehyung mengenggam pergelangan jimin dan memeluk tubuh jimin. 

"K-kau tak blh kahwin jimin.. aku- aku cintakan kau." mata jimin membulat mendengar kata-ii taehyung. Dia cuba meleraikan pelukan, namun taehyung mengeratkan lagi pelukan.

"T-tae lepas." Ronta Jimin oleh kerana kekurangan nafas, dia menolak dada taehyung sekuat hati utk menjauhinya. jimin memberi pandangan terakhir ke arah taehyung lalu terus berlari pulang kerumah dgn airmata membasahi pipi chubbynya.

 

 

Keesokan harinya tiba, hari yang dinantikan oleh min yoongi. Akhirnya jimin akan sah dijadikan pasangannya. Dia tersenyum puas, permainan baru akan dimulakan. fikir yoongi Yang sedang menunggu kemunculan Jimin. Yoongi berpakaian sut hitam, dengan tali leher berwarna putih, rambutnya dibelah rapi (rambut yoongi mcm dlm mv agust D), aura kacaknya mampu membuatkan semua gadis terpesona dan jatuh cinta akan dirinya. Tidak lama kemudian, gerbang utama dibuka, memperlihatkan jimin yang memakai sut putih dengan tali leher rama-ii merah dilehernya. Memegang sejambak bunga mawar merah bercampur putih diiringi dengan mr park yg juga bersut hitam berjalan di atas altar menuju ke arah yoongi.

Tiba sahaja dihadapan yoongi, yoongi melontarkan ssnyuman palsu ke arah jimin, namun jimin hanya memalingkan wajahnya ke arah lain Tidak cuba membalas senyuman yoongi. mereka berdiri dihadapan antara satu sama lain.

seorang paderi memegang buku hitam ditangannya dan membaca syarat-ii sah perkahwinan. Apabila selesai dia mula membacakan bahagian penting dalam majlis tersebut.

"Min yoongi anak daripada marga min, setujukah kamu untuk menerima park Jimin sebagai teman hidup kamu?" Soal paderi tadi.

Tanpa teragak-ii yoongi mengiyakan pertanyaan, kini tiba giliran jimin.

"Park Jimin anak daripada marga park, setujukah kamu utk menerima min yoongi sebagai teman hidup kamu?" soalan yang sama diajukan pada Jimin pula.

jimin teragak-ii utk menjawab, dia cuba menarik nafas yang dalam dan mengangguk perlahan disusuli dengan perkataan "setuju"

Paderi tadi tersenyum. Lalu berkata "kamu berdua blh berciuman sekarang."

tanpa berfikir panjang, yoongi melingkarkan tangannya kepinggang Jimin dan menarik jimin mendekat ke tubuhnya. Dia memerhatikan wajah comel jimin dan kemudian berbisik.

"Jangan igt aku akan biarkan kau hidup dengan selesa park Jimin." Dan kemudian terus menangkap bibir plum jimin. Jimin terkejut dgn kata-ii yoongi, apabila ciuman dilepaskan, para penghadir memberi sorakan. Jimin memberikan senyuman palsu kepada mereka semua dan kemudian dia terlihat taehyung berdiri di penjuru dinding sambil merenung ke arahnya dgn wajah sayu. Jimin menunduk cuba menahan airmatanya. Namun taehyung berjalan mendekati Jimin di altar. Yoongi sudah dari td hilang melayani tetamu.

"Jimin.. chukkahae." Ucap taehyung dgn nada suara yang berat. Jimin mengangkat wajahnya memandangi taehyung.

"maafkan aku. Psl semalam." sambung taehyung lagi.

Jimin hanya mengangguk perlahan. Kemudian suasana menjadi kekok, taehyung tersenyum kecil.

"Lepasni, kau tak blh melepak dgn aku sesuka hati lagi. kan?" tanya tae. airmata jimin mengalir Dia berasa cukup brslh.

"Hey jangan nangis. Takpe. Aku faham." kata tae lagi. Dia mengesat airmata Jimin Membuatkan jimin memandang ke arahnya.

"Aku- akan cuba terima kenyataan yang kau dh jd milik org. Tp rasa sayang aku kat kau takkan pernah berubah jimin." luah tae kepada Jimin. tanpa disedari yoongi telah berada tidak jauh dari mereka.

"Lupakan je rasa sayang kau tu. Dia aku punya sekarang" ujar yoongi membuatkan jimin tersentak dgn kehadirannya. dia terdengar perbualan mereka. Taehyung mengenggam jari jemarinya lalu berkata pada Jimin.

"Aku taknak hancurkan majlis kau. Aku balik dulu jimin." kata taehyung kemudian terus berlalu pergi.

yoongi tertawa kecil dan menghampiri Jimin.

"aku taknak kau jumpa dgn dia lagi. aku dapat tau kau ada hubungan lagi dgn dia. kau taula nasib kau." kata yoongi penuh selamba namun kedengaran amat menggerunkan. Jimin hanya mendiamkan diri Tidak berani membalas kata-ii yoongi. 

 

Majlis akhirnya selesai, Jimin memberi ciuman dan pelukan pada kedua org tuanya sebelum masuk kedalam kereta yoongi untuk ke apartment baru mereka.

Perjalanan ke sana sangat senyap, wajah yoongi tidak lagi menghasilkan senyuman, kerut wajahnya amat dingin. Jimin tidak berani untuk berkata apa-ii untuk menghentikan suasana yang kekok jd dia memilih untuk hanya mendiamkan diri dan merenung keluar tingkap kereta.

Tiba di apartment baru mereka. jimin terus masuk ke dalam bilik lalu menyiapkan pakaiannya yg baru dibawa. Jimin mnyusun dan menyangkut satu persatu bajunya kedalam almari. Tiba-ii yoongi masuk ke dalam bilik itu, dia melonggarkan tali lehernya dan membuka kot luar hanya meninggalkan kemeja putih dalamnya sahaja, kemudian merenung ke arah Jimin yang masih sibuk menguruskan pakaian tanpa menghiraukan yoongi.

"Hey tak guna." panggil yoongi. Jimin menyedari panggilan itu dituju ke arahnya terus memandang yoongi dengan teragak-ii.

"Sini." yoongi mngarahkan jimin untuk mendekatinya. Jimin bangun dan terus berjalan ke arah yoongi.

Yoongi turut bangun dan mendekati Jimin. jimin mengundurkan langkahnya apabila yoongi terlalu dekat dgnnya sehingga dia tersandar didinding bilik.

"heh kau takut dgn aku ke?" Soal yoongi sambil meratapi jimin. namun sekali lagi jimin hanya mendiamkan diri.

"Jawab." Arah Yoongi. membuatkan jimin menggelengkan kepalanya perlahan akibat ketakutan.

tanpa jimin sangka, yoongi terus mengucup bibirnya. Membuatkan jimin merespon pantas menolak dada yoongi menjauh.

"Ja-jangan." rayu jimin.

namun yoongi hanya memandangnya dgn mata penuh nafsu. Dia mengenggam kedua tangan jimin dan menahan tangganya disisi kepala Jimin.

"kau dah jd milik aku. So aku blh buat ape je yg aku suka. Jd jgn melawan. Sebab kalau kau melawan pun kau takkan mampu." Bisik yoongi ketelinga Jimin Dan kemudian terus mulutnya menjilati leher Jimin. Jimin masih cuba menolak yoongi, airmatanya mengalir keluar.

"H-hyung.. t-taknak" rayu jimin cuba meraih simpati daripada yoongi. yoongi hanya mendehem dan terus menarik Jimin ke arah katil. 

Kini jimin terbaring di atas katil sambil yoongi menindih tubuhnya, Jimin terisak-ii menangis membayangkan kali pertamanya akan diambil oleh lelaki yang tidak dicintai, Dan lebih menggerunkan lagi, sama jantina dgnnya.

"hyung tolong lepaskan jimin.. tlg.." rayunya lagi, namun yoongi hanya tersenyum senget dan kemudian pada malam itu, yoongi telah memaksanya melakukan perkara tersebut. tangisan dan rontaan jimin tidak dihiraukan yoongi.

 

 

 

 

 

K DIRTY DIRTEU HAHAHA sorry guys kalau cerita ni agk byuntae. pls subscribe if you enjoy reading it.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
jjang2minboong2 #1
Chapter 10: SO CUUUUTEEEEE
Farah30
#2
Chapter 9: Waa comel kalau jimin malu . Suga ni sweet betullah
Frisur #3
Chapter 8: Update soon
TeeyaNeox
#4
Chapter 8: Tae...tolong kawal diri anda...sedar-sedarlah bahawa jimin milik yoongi... Apa kata ko cuba ushar jungkook sne
Farah30
#5
Chapter 8: Nasib tae sedar klo x naya la dia .