Saling Menyukai?

Young Mother?
Please Subscribe to read the full chapter

Shina Pov’s

Aku yang mendengar Luhan cakap yang baby Chin tu anak kami turut terkejut….aku pun berilah cubitan manja kat lengan dia….dia mengaduh kesakitan “appo….”ada aku kisah siapa suruh mulut dia cakap macam tu.

Untuk mengelakkan berlaku salah faham aku mengajak Inha,Minhwa dan Luhan menuju ke ‘STAR CAFÉ ‘ yang ada dalam COEX MALL ni untuk lunch dan menceritakan perkara sebenar kepada 2 orang yeoja banyak mulut ni.

Skip~

8:00 A.M

Kelmarin Luhan ada beritahu aku yang dia nak datang jemput aku untuk ke sekolah bersamanya….aku pun tak tahu kenapa dia buat macam tu….padahal kitorang baru je kenal 2 hari….tapi kan aku rasa aku dah mula sukakan dialah “eotteokhae….apa yang aku perlu buat? Perlu ke aku confess kat dia?....tapi pelik pula jadinya kalau yeoja yang confess kat namja….tapi dia suka ke kat aku?kalau dia tak suka bertepuk sebelah tangan jelah aku ni”bebel aku pagi-pagi hari.

Oppss….terlupa pula aku nak tunjukkan korang barang baby Chin yang aku dan Luhan beli semalam….modern gila baby bed yang dia beli semalam aku nak yang biasa-biasa je tapi dia tak bagi dia suruh aku ambil yang tu juga….semua tu Luhan yang belanja aku cuma pilih je hehehe :V aku yang jumpa baby ni tapi dia pula yang melebih macam Papa baby Chin pula….biarlah anak orang kaya takkan habisnya duit dia tu.

                                                             

Memandangkan Luhan sudah sampai aku pun turun ke bawah bersama baby Chin….apabila Omma Nampak kelibatku “Shina,hari ni balik sekolah awal sikit bole

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
My Story Upvoters : amani123,NickyNick,HwangMiYoung_,sung_hyomi,parkyura98

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Wah mcm best je
pikahbajet #2
Chapter 17: akhirnyeee kawin jugak........
pikahbajet #3
Chapter 4: jumpa baby mesti comel kan.!!!!!!!!
pikahbajet #4
Chapter 3: best la cite ni.hwaiting!!!!!!!
AsyiA_MiZuki
#5
Chapter 18: untungnya kalau dpat suami hensem mcm luhan.btw cite awak mmang daebak
misz_dina #6
Chapter 17: Memang terbaik *thumb up*
oppajj
#7
Chapter 1: Can u traslate in english
rainbow29 #8
Chapter 17: Chapter 17: ohh myyyy~~~ saya suka cerita awaakkkkk ^^ best sangat sangattt!!!! Huwahhhh, palli create new story *eceh menyuruh pula* huhuhu, saya dapat bayangkan kebahagiaan kesedihan geram dalam cerita ni! Huihhhhh !!! Daebakkkkk~~
nurulbatrisya #9
Chapter 17: comel nye citer nihh..
amani123
#10
Chapter 17: yeah happy ending cerita author memang daebak