Berseronok!!!

Young Mother?
Please Subscribe to read the full chapter

Skip~

Luhan dan Shina sedang menyiapkan kerja sekolah di taman belakang rumah Shina....taman tu cantik sangat semua susunan dan hiasan landskap di situ idea daripada Pn.Lee....maklumlah Pn.Lee ni pencinta alam dan sukakan bunga dah macam taman bunga pun ada belakang rumah dia tu.

                                          

Pn.Lee dan En.Lee pula sedang bermain dengan baby Chin sambil minum petang memandangkan En.Lee pulang kerja awal hari ni jadi dia bercadang untuk meluangkan masa dengan isteri tercinta dan cucu angkatnya.

Shina POV'S

"Oppa boleh tak tolong ajarkan chagi soalan ni?"aku menunjukkan soalan yang aku tak faham tu kat Luhan.Luhan pun membantu aku menyelesaikan soalan fizik tersebut maklumlah aku bab-bab mengira ni lemah sangat.

Skip~

Selesai kami makan malam aku dan Luhan menuju ke ruang tamu untuk bermain dengan baby Chin....umur baby Chin sekarang ni sudah mencecah 2 bulan lebih,beberapa hari je lagi untuk dia masuk 3 bulan....haish rasa macam baru je aku jaga dia rupanya dah masuk 1 bulan lebih....aku harap selepas berkahwin nanti kami akan menjaganya dengan baik kerana tu janji aku kat Omma dia walaupun aku tahu Ommanya sudah pergi selama-lamanya.

Bila dia besar nanti macam manalah aku nak beritahu dia perkara dia siapa parents dia yang sebenar...."laa kenapa chagi menangis ni?...."Luhan berhenti bermain dengan baby Chin setelah menyedari aku telah menitiskan air mata...."a....aniya mata masuk habuk tadi...."bohong aku...."ermm Oppa....Chagi masuk tidur dululah rasa mengantuk pula"sambungku lagi.

"haa yelah...."balas Luhan pendek dan sambung semula bermain dengan baby Chin.Aku pun terus

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
My Story Upvoters : amani123,NickyNick,HwangMiYoung_,sung_hyomi,parkyura98

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Wah mcm best je
pikahbajet #2
Chapter 17: akhirnyeee kawin jugak........
pikahbajet #3
Chapter 4: jumpa baby mesti comel kan.!!!!!!!!
pikahbajet #4
Chapter 3: best la cite ni.hwaiting!!!!!!!
AsyiA_MiZuki
#5
Chapter 18: untungnya kalau dpat suami hensem mcm luhan.btw cite awak mmang daebak
misz_dina #6
Chapter 17: Memang terbaik *thumb up*
oppajj
#7
Chapter 1: Can u traslate in english
rainbow29 #8
Chapter 17: Chapter 17: ohh myyyy~~~ saya suka cerita awaakkkkk ^^ best sangat sangattt!!!! Huwahhhh, palli create new story *eceh menyuruh pula* huhuhu, saya dapat bayangkan kebahagiaan kesedihan geram dalam cerita ni! Huihhhhh !!! Daebakkkkk~~
nurulbatrisya #9
Chapter 17: comel nye citer nihh..
amani123
#10
Chapter 17: yeah happy ending cerita author memang daebak