Baby???

Young Mother?
Please Subscribe to read the full chapter

Belum sempat Inha nak menyergah Shina,dia terlebih dahulu yang terkejut akibat disergah oleh seseorang....sebenarnya dari jauh lagi orang itu telah memerhati setiap gerak-geri Inha....kadang-kadang dia ada juga rasa nak tergelak sebab tengok Inha berjalan perlahan-lahan sambil membongkokkan badan sedikit untuk menyergah yeoja yang berada di depan dia iaitu Shina.

Minhwa POV'S

"Apasal dengan Inha tu? berjalan terbongkok-bongkok dah macam nenek tua pula aku tengok dia berjalan macam tu....ke dia nak sergah yeoja di depan dia tu? tapi siapa yeoja tu,dia kenal ke?"sedang aku berfikir pasal yeoja tu TING~ *mentol menyala* muncul idea nakal aku untuk mengenakan Inha hehehe 'smirk'.

Aku pun menuju ke arah Inha dan mem"booo"kan Inha....terkejut Inha dibuatnya,pelajar-pelajar yang lalu di situ hampir semua yang gelakkan dia.

END Minhwa POV'S

Shina POV'S

Aku yang tengah syok berjalan terperanjat sedikit akibat terdengar suara yeoja menjerit....jadi aku pun pusing la ke belakang untuk melihat manusia mana yang bergurau tidak bertempat pagi-pagi hari ini....pusing je belakang terbeliak biji mata korang apabila melihat orang yang mengusik kawan dia tu adalah "Hwang Minha"aku menyebut nama tu dengan perlahan tetapi cukup untuk manusia yang tengah marah dan gelak macam orang kurang siuman tu dengar.

END Shina POV'S

Minhwa POV'S

Aku yang tengah sedap-sedap gelakkan Inha terus berhenti sebab dengar ada orang sebut nama aku....aku pun pusing la ke arah tuan empunya suara tu....erbeliak biji mata aku dengan yeoja tu...."Shina? Lee Shina?"aku menyebut nama tu dengan teruja sekali.

1

2

3

"Aaaaaaaaaaaa!!!...."aku dengan Shina menjerit sambil berpelukan....Inha yang ada sebelah aku hanya mengutumkan sebuah senyuman yang amat manis sekali....kalah rasa manis gula tau.

END Minhwa POV'S

Inha POV'S

Aku yang melihat diorang menjerit sambil berpelukan hanya mengutumkan sebuah senyuman yang manis....yelah takkan aku nak menjerit juga,aku kan dah terserempak dengan Shina kat COEX Mall kelmarin jadi tak payah la nak melebih-lebih....aku dah menjerit kat Shina kelmarin jadi hari ni tak payah la nanti tak pasal-pasal aku tak ada suara nak bercakap....aku hanya memerhati serta mendengar setiap gerak-geri dan percakapan diorang....

"kau bila balik sini

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
My Story Upvoters : amani123,NickyNick,HwangMiYoung_,sung_hyomi,parkyura98

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Wah mcm best je
pikahbajet #2
Chapter 17: akhirnyeee kawin jugak........
pikahbajet #3
Chapter 4: jumpa baby mesti comel kan.!!!!!!!!
pikahbajet #4
Chapter 3: best la cite ni.hwaiting!!!!!!!
AsyiA_MiZuki
#5
Chapter 18: untungnya kalau dpat suami hensem mcm luhan.btw cite awak mmang daebak
misz_dina #6
Chapter 17: Memang terbaik *thumb up*
oppajj
#7
Chapter 1: Can u traslate in english
rainbow29 #8
Chapter 17: Chapter 17: ohh myyyy~~~ saya suka cerita awaakkkkk ^^ best sangat sangattt!!!! Huwahhhh, palli create new story *eceh menyuruh pula* huhuhu, saya dapat bayangkan kebahagiaan kesedihan geram dalam cerita ni! Huihhhhh !!! Daebakkkkk~~
nurulbatrisya #9
Chapter 17: comel nye citer nihh..
amani123
#10
Chapter 17: yeah happy ending cerita author memang daebak