Shopping 2

Young Mother?
Please Subscribe to read the full chapter

Dalam beberapa minit kami keluar dari kawasan perumahanku,aku menerima mesej dari Minhwa….

   FRM.MINHWA:TO.SHINA

“jumpa kami kat D-CUBE CITY….360-45 Shindorim-dong, Guro-gu, Seoul, Republic of Korea….[REPLY>]

 

  FRM.SHINA:TO.MINHWA

“okay….aku bergerak sekarang korang tunggu ye….[SEND>]

Aku pun beritahu alamat tersebut kepada pemanduku….siapa lagi kalau bukan Luhan hahahaha kesian dia jadi pemandu tak bergaji aku.Dia hanya menganggukkan kepalanya.

Sampai je di D-CUBE CITY aku melihat group kingka sekolah aku ada join sekali….group mana lagi kalau bukan group EXO,haish ni mesti kerja Luhan….aku melihat ke arah muka Minhwa dan Inha masam mencuka….

“ni mesti kau kan yang beritahu mereka?”aku bertanya kat Luhan….

“ye aku yang beritahu mereka….bagi sini baby Chin tu aku nak bawa dia pergi jalan-jalan dengan geng aku”balas Luhan kat aku….sebelum aku menyambung balik percakapan aku….

“mana boleh….baby Chin ni aku dukung dulu jadi dia aku punya!!!”jerit aku kat dia….Minhwa terus menekup mulut aku apabila hampir semua orang yang lalu lalang kat situ melihat ke arah kami….

“macam nilah….bagi mengelakkan berlaku pergaduhan kita semua jalan sama-sama setuju?”cadang Inha kat kami semua….aku dan yang lain hanya menggangukkan kepala menandakan kami semua bersetuju dengan cadangan Inha tu.

END Shina POV’S

Inha POV’S

Aku yang melihat situasi tersebut terus mendapat idea dan memberi cadangan kepada mereka semua untuk berjalan beramai-ramai walaupun hakikatnya aku tak suka sangat bergaul dengan group EXO ni.Yelah EXO kan kingka kat H.H.S kan nampak di fan diorang tak pasal-pasal aku pula yang kena.

END Inha POV’S

Mereka pun masuk ke dalam D-CUBE CITY beramai-ramai….ahli EXO asyik berebut-rebut nak mendukung baby Chin apabila baby Chin didukung oleh Luhan….tapi kalau didukung oleh Shina takde sorang pun yang berani nak dukung baby Chin kecuali Inha dan Minhwa.Haha tahu takut.

Skip~

6:17 P.M

Setelah puas mereka  membeli-belah  dan pusing-pusing satu mall….mereka pun menuju ke arah tempat parking kereta dan meminta diri untuk pulang.

Hari ini merupakan hari bermakan bagi Shina mungkin?....sebab….sebab apa? Sebabnya barang-barang yang dibelinya sebentar tadi semuanya Luhan yang bayar….takde satu sen pun yang dia

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
My Story Upvoters : amani123,NickyNick,HwangMiYoung_,sung_hyomi,parkyura98

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Wah mcm best je
pikahbajet #2
Chapter 17: akhirnyeee kawin jugak........
pikahbajet #3
Chapter 4: jumpa baby mesti comel kan.!!!!!!!!
pikahbajet #4
Chapter 3: best la cite ni.hwaiting!!!!!!!
AsyiA_MiZuki
#5
Chapter 18: untungnya kalau dpat suami hensem mcm luhan.btw cite awak mmang daebak
misz_dina #6
Chapter 17: Memang terbaik *thumb up*
oppajj
#7
Chapter 1: Can u traslate in english
rainbow29 #8
Chapter 17: Chapter 17: ohh myyyy~~~ saya suka cerita awaakkkkk ^^ best sangat sangattt!!!! Huwahhhh, palli create new story *eceh menyuruh pula* huhuhu, saya dapat bayangkan kebahagiaan kesedihan geram dalam cerita ni! Huihhhhh !!! Daebakkkkk~~
nurulbatrisya #9
Chapter 17: comel nye citer nihh..
amani123
#10
Chapter 17: yeah happy ending cerita author memang daebak