Shopping 1

Young Mother?
Please Subscribe to read the full chapter

Luhan POV’S

Aku menantikan dengan penuh sabar perkataaan yang akan keluar daripada mulut Omma Shina…. “Omma nak menjodohkan kamu berdua….”tersentak aku dibuatnya tapi aku cepat-cepat cover jadi Nampak tenang jelah….dalam masa yang sama aku turut rasa gembira sebab Shina akan jadi milik aku tak lama lagi….jadi kepada mamat-mamat kat luar sana yang ada hati nak mengorat Shina,sorrylah sekarang ni dia dah jadi milik aku kalau aku tahu siapa yang mengorat bakal isteri aku ni aku kerat kerat 14 orang tu hehehe….kejam tak? Tapi berani ke aku nak buat macam tu keh keh keh. >…<

END Luhan POV’S

Selesai je mereka menjamu selera,Xi Family meminta diri untuk pulang.Di luar rumah milik Lee Family Luhan ingin masuk ke keretanya tetapi cepat-cepat dihalang oleh Ommanya…. “Luhan,kamu stay sini untuk beberapa hari ye….Appa kamu ada kerja sikit kat Busan jadi Omma kena temankan dia”beritahu Pn.Xi kat Luhan….padahal semua ni adalah rancangan dia untuk merapatkan lagi hubungan antara Shina dan Luhan.Luhan yang mendengar Ommanya cakap macam tu hanya mengangukkan kepalanya menandakan dia setuju dengan apa yang dikatakan oleh Pn.Xi.

“nah ni beg pakaian kamu….”Tn.Xi menghulurkan beg pakaian yang dikeluarakan dari bonet kereta miliknya kat Luhan….Luhan menyambut huluran tersebut.Apabila melihat kereta Tn.Xi mula hilang dari pandangan mereka mengatur langkah untuk masuk ke dalam rumah semula.

Di dalam rumah…. “kamu tidur bilik Shina boleh?”beritahu Pn.Lee kat bakal menantunya.

“apa Omma ni….bilik lain kan ada lagi!!! Kenapa bilik Shina pula yang kena….”bantah Shina apabila Ommanya menyuruh Luhan tidur sebilik dengannya….

“ahhh….jangan kamu nak banyak songeh Luhan akan tidur juga dalam bilik kamu….muktamad!!!”balas Pn.Lee lagi.Luhan dan Tn.Lee hanya memerhati kerenah dua beranak di depan mereka itu.

“hurm yelah-yelah….jom ikut aku bawa beg kau sekali tu”akhirnya Shina mengalah juga.Malas pula dia nak bergaduh dengan Ommanya nanti takde siapa yang menggantikan tempat dia bermanja dengan Ommanya.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
My Story Upvoters : amani123,NickyNick,HwangMiYoung_,sung_hyomi,parkyura98

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Wah mcm best je
pikahbajet #2
Chapter 17: akhirnyeee kawin jugak........
pikahbajet #3
Chapter 4: jumpa baby mesti comel kan.!!!!!!!!
pikahbajet #4
Chapter 3: best la cite ni.hwaiting!!!!!!!
AsyiA_MiZuki
#5
Chapter 18: untungnya kalau dpat suami hensem mcm luhan.btw cite awak mmang daebak
misz_dina #6
Chapter 17: Memang terbaik *thumb up*
oppajj
#7
Chapter 1: Can u traslate in english
rainbow29 #8
Chapter 17: Chapter 17: ohh myyyy~~~ saya suka cerita awaakkkkk ^^ best sangat sangattt!!!! Huwahhhh, palli create new story *eceh menyuruh pula* huhuhu, saya dapat bayangkan kebahagiaan kesedihan geram dalam cerita ni! Huihhhhh !!! Daebakkkkk~~
nurulbatrisya #9
Chapter 17: comel nye citer nihh..
amani123
#10
Chapter 17: yeah happy ending cerita author memang daebak