chapter 8

KALAU JODOH TAK KEMANA
Please Subscribe to read the full chapter

Beberapa hari di rumah Hyomin, Sunny merasa semakin sihat dan mampu membantu ayah Juhyeon bercucuk tanam.

**KALAU NAK TENGOK MACAM MANA SUNNY BERCUCUK TANAM, SILA TENGOK VARIETY SHOW ‘INVINCIBLE YOUTH 1 EP 1 à 32. Kalau tak jumpa, comment kat bawah, nanti saya bagi link ok**

Beberapa hari di Yuchi-ri, Sunny belum sempat memberitahu tentang dirinya yang sebenar. Lagipun di kampung terpencil begini tidak ada yang mengenalinya. Sunny membantu bercucuk tanam dan menjaga seekor lembu seorang penternak di situ yang bernama peurum dan mendapat upah membantu sedikit keperluan Hyomin dan ayahnya.

Kehidupannya berjalan dengan tenang sehinggalah seorang doctor yang merawat Peurum datang lalu mengenalinya. Aku melarangnya memberitahu sesiapa kerana Hyomin dan keluarganya terlalu sayangkannya dan dia juga ingin membantu mereka. Doctor tersebut mengeluh lalu bersetuju.

Kehidupan di Korea berjalan seperti biasa walaupun pencarian masih diteruskan. Dunia Sone juga semakin tenang.

Snsd telah cuba menghubungi Jessica beberapa kali walaupun taliannya tidak bersambut. Mereka tidak akan berputus asa.

Jessica menyalahkan dirinya lalu menyembunyikan diri dari mendekati korea. Dia tetap di Las Vegas bersama keluarganya. Setiap kali Soshi member menghubunginya dia akan menutup telinga rapat-rapat lalu mematikan talian. Dia malu ingin bersemuka dengan sahabat yang dikhianatinya.

Suatu hari Snsd dijemput menghadiri Yahoo awards tanpa mengetahui Jessica juga terlibat sama. Ketika diumumkan bahawa Jessica mendapat anugerah dari awards tersebut mata mereka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hyewaniL #1
Chapter 17: Best giler.. update please hahaha
tyramustapa #2
Chapter 17: update soon !! :)
sunnydolphin
#3
Chapter 9: *lap air mata*
*tepuk tangan*
good story!!
hyewaniL #4
Chapter 6: Best! Update soon ;)