chapter 5

KALAU JODOH TAK KEMANA
Please Subscribe to read the full chapter

                “Kami digegarkan oleh berita yang tidak disangka-sangka seminggu yang lalu. Kami turut berduka cita kepada seluruh keluarga mangsa dan juga snsd”. Kata Hodong sekali lagi perlahan kepada snsd yang mula bergenang air mata. Snsd hanya mengangguk perlahan. Mereka berusaha menahan air mata mereka daripada jatuh.

                “Apa focus kalian dan konsep kalian selepas ini?”

                “Kami mempunyai rancangan kedepannya yang telah diatur beberapa bulan kebelakangan ini. Tolong tetap berikan cinta kalian kepada kami.” Kata Sooyoung sambil tersenyum.

Setelah beberapa minit, soalan biasa yang sering diutarakan muncul. Luahan hati selebriti jemputannya.

                “Emm, mungkin ini adalah soalan paling sensitive waktu ini. boleh kalian ceritakan perasaan kalian tentang kejadian baru baru ini?” tanya Hodong berhati-hati.

                “Taeyeon-ssi menulis ‘Pulangkan matahariku' ". Ujar Hodong apabila tidak ada satu pun dari mereka yang ingin memulai terlebih dahulu. "Boleh ceritakan sedikit?". Katanya lagi.

Taeyeon menarik nafas sebentar sebelum membuka kata-kata. Air mata mulai bergenang. Dia melihat wajah-wajah saudara-saudaranya sebentar mencari kekuatan. Terlihat anggukan perlahan dari Tiffany disebelahnya.

                “Matahariku adalah Sunny. Saya berkongsi bilik dengan Sunny. Setiap kali aku sedih dan terpuruk Sunny adalah matahari. Sunny adalah matahari, ibu, ayah, abang, adik dan ba

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hyewaniL #1
Chapter 17: Best giler.. update please hahaha
tyramustapa #2
Chapter 17: update soon !! :)
sunnydolphin
#3
Chapter 9: *lap air mata*
*tepuk tangan*
good story!!
hyewaniL #4
Chapter 6: Best! Update soon ;)