chapter 4

KALAU JODOH TAK KEMANA
Please Subscribe to read the full chapter

Jessica menangis sepenuh hatinya melihat berita tersebut. Tangannya memeluk lututnya. Matanya masih melihat mesej-mesej pujukan dan rayuan yang diberikan Sunny selepas dirinya dibuang dari SNSD  3 bulan yang lepas. Kata-kata maaf sentiasa diutarakan setiap kali dia menghubunginya. Dia tidak pernah membalas mesej atau panggilan dari sahabatnya sejak dari situ dan Sunny tetap menghantar mesej-mesej pujukan kepadanya. Mengatakan bahawa dia tidak akan pernah meninggalkannya sendirian.

‘Sica-yah, aku tak boleh tidur’. Mesej pertama.

‘kau tak nak maafkan kami?’ mesej kedua.

‘sica, seriously, boleh kau mesej aku sekali je, aku minta maaf’ mesej ketiga

Setiap hari ada sahaja yang di mesej Sunny kepadanya walaupun dia tak pernah membalas. Dia melihat lagi mesej terakhir yang dihantar Sunny kepadanya.

‘boleh hantar 1 mesej tak sebelum aku pergi? I miss you sica dan aku minta maaf sekali lagi.

’ Mesej terakhir ini membuatkannya menangis semakin kuat. Ini yang dia tidak tahan. Sunny minta maaf atas kesalahan yang tidak langsung dilakukannya. Kenapa? Aku malu Sunny, kerana itu aku tidak membalas mesej-mesej yang kau berikan. Aku yang ingin keluar dari SNSD tetapi aku mencampakkan semua kepada kalian dan menyebabkan kalian dipanggil buruk oleh seluruh dunia. Aku yang terlalu takut untuk berterus terang kerana bimbang usaha yang aku jalankan tidak berhasil dan jatuh. Dan kau setiap hari menyiksaku dengan perkataan maaf.

Aku tidak la

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hyewaniL #1
Chapter 17: Best giler.. update please hahaha
tyramustapa #2
Chapter 17: update soon !! :)
sunnydolphin
#3
Chapter 9: *lap air mata*
*tepuk tangan*
good story!!
hyewaniL #4
Chapter 6: Best! Update soon ;)