chapter 3

KALAU JODOH TAK KEMANA
Please Subscribe to read the full chapter

“Apa hyung? Sunny?” tanya soohyun, hatinya berdebar kencang.

                “SNSD Sunny ada dalam kapal terbang tersebut. Tentera laut dan darat kita masih berusaha mencari seluruh mangsa. Mereka masih belum menjumpai Sunny-ssi. Kerana itu berita sangat meluas sehingga SNSD Sunny menjadi trending topic di seluruh dunia sekarang. kau taukan, SNSD adalah World Girl Group. Ramai yang mendoakannya”. Ceritanya panjang. Sebak. Dia juga sedih. Seharusnya ketika ini dia mendengar FM date yang dibawakan Sunny.

Terasa gelap seketika pandangan Soohyun. Dia sendiri hairan, dia belum pernah berjumpa secara langsung dengan gadis itu, tetapi kenapa hatinya begitu sedih. Tanpa sedar air matanya mengalir.

Sesampainya dirumah segera dia membuka televisyen, buka sahaja berita tentang kapal terbang yang terhempas menerpa. Beberapa mangsa telah ditemuii terapung di lautan. Tetapi ramai lagi mangsa yang belum ditemukan. Korea ishtiharkan hari tersebut sebagai hari berduka cita sehingga semua program dihentikan dan hanya menampilkan berita.

Ramai keluarga mangsa yang menunggu di lapangan terbang. Dan ribuan fans Sunny berada di situ.  Menangis dan berdoa demi keselamatan Sunny yang mereka cintai. Sunny ah, be safe please ‘doa Soohyun perlahan.

SM Entertainment huru hara dengan kejadian tersebut, apatah lagi Sunny adalah keponakan pemilik syarikat tersebut. Beberapa agensi penyelamat dan sukarelawan berdatangan untuk memberi bantuan mencari Sunny. Seluruh

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hyewaniL #1
Chapter 17: Best giler.. update please hahaha
tyramustapa #2
Chapter 17: update soon !! :)
sunnydolphin
#3
Chapter 9: *lap air mata*
*tepuk tangan*
good story!!
hyewaniL #4
Chapter 6: Best! Update soon ;)