Kesian Dia

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

Malam itu,Hyun Hwa tak boleh tidur.Puas dia cuba untuk melelapkan mata tetapi tidak berjaya juga.Kenapa? Sebab terlalu banyak dia berfikir supaya rakannya itu mempercayainya.Tiba-tiba dia terdengar sesuatu.Bunyi orang memanggilnya.Suara itu sayu seperti meminta pertolongan.Hyun Hwa menggigil.Malam buta macam ni siapa panggil aku.Fikirnya.Dia terus cuba sedaya upaya untuk melelapkan mata dan akhirnya berjaya.

Semua warga sekolah kecoh dengan penemuan mayat yang tergantung tanpa kaki di perpustakaan.Mayat seorang pelajar perempuan yang tergantung tanpa kakinya sangat mengerikan sehinggakan pegawai polis dan forensik juga tidak sanggup melihatnya.Kakinya telah dijumpai di dewan.Kakinya juga diggantung tetapi bahagian pergelangan kaki telah dipotong dan diletakkan di atas pentas dewan tersebut.Hyun Hwa,Hara dan B.A.P sungguh terkejut dengan kejadian menimpa pelajar perempuan itu.Tak sangka,sungguh sadis pengakhiran hidupnya.Menurut siasatan,pihak polis mendapati tiada kesan pergelutan mahupun cap jari.Pembunuhan ini seolah-olah bukan dilakukan oleh manusia mahupun binatang.Semua tertanya-tanya siapa yang melakukannya.Tiada hatikah manusia itu atau bukan manusia.Tapi kenapa?Banyak persolan yang bermain di fikiran.Menurut para guru pula,pelajar perempuan itu suka belajar berseorangan dan katanya semalam dia mahu pulang lewat untuk belajar di perpustakaan sekolah.Rakannya pula mahu pulang ke rumah selepas habis sekolah tetapi dia mengatakan bahawa dia mahu pulang lewat.Pengawal sekolah juga tidak perasan yang dia masih ada di sekolah.

"Korang rasa siapa yang bunuh dia?" "Aku pun tak tahu tapi kejam gila dia tu" "Aku dengar budak tu selalu balik lewat tapi sebelum ni takder apa-apa.Dia budak pandai tapi tak ramai kawan.Orang kata dia ada rupa.Nama dia Kim Hyera." terang Himchan panjang lebar."Tapi kan,korang tak rasa ke ada benda pelik?" tanya Youngjae."Aku rasa ada benda tak kenalah." "Aku rasa benda yang sama juga Hara" tambah Hyun Hwa pula.

Di dalam kelas mereka semua kecoh dengan berita tersebut.Ada juga yang hampir pitam dan ada juga yang mahu pindah ke sekolah lain.Cikgu Yang masuk ke kelas.
"Cikgu tahu kamu semua tengah kecoh sekarang.Tapi kamu tak payah nak jadi detektif atau apa-apa pon.Cikgu nak kamu fokus belajar.Lagi satu mulai hari Jumaat ni kamu akan bercuti sempena musim panas kan?" Semua murid bersorak gembira tanp

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-