Himchan Histeria

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

Hyun Hwa mengambil sebuah troli di sebelah almari dan meletakkan sebuah kerusi di atas troli itu.Kerusi itu di ikat dengan kemas supaya tidak terjatuh.Hyun Hwa terus memapah Yongguk untuk duduk di kerusi itu.Selepas memastikan semuanya selamat.Hyun Hwa menutup kesemua suis yang ada dan membuka pintu stor itu untuk keluar.Alangkah terkejutnya dia bila terdapat sebuah buku dihadapan pintu itu.Dia terus meletak buku itu di dalam begnya dengan tergesa-gesa.Selepas menutup pintu stor itu semula,dia terus menolak troli yang Yongguk duduki dengan cepat dan berhati-hati agar Yongguk tidak terjatuh.Selepas sahaja dia keluar dar stor itu,bulu romanya kembali meremang tetapi kali ini dia hanya buat tak tahu.Sebab dia tahu semua ni hanyalah satu ujian.

"Daehyun,Himchan! Ni aku,Hyun Hwa...B.A.P" Hyun Hwa berkata perlahan.Terus Daehyun membuka pintu bilik kesihatan itu selepas mendengar suara dan 'password' Hyun Hwa."Cepat,tolong aku bawa masuk troli ni sekali" Hyun Hwa meminta.Daehyun dan Himchan terus membantu Hyun Hwa.Selesai sahaja menolong Hyun Hwa,Daehyun terus mengunci pintu.

"Kenapa muka kau berdua nampak pucat masa buka pintu tadi?" Hyun Hwa berasa pelik.Selepas sahaja mereka selesai membaringkan Yongguk di atas katil,mereka bertiga terus duduk di atas kerusi.Hyun Hwa terus bertanya kerana dia berasa pelik dengan muka Daehyun dan Himchan.

"Tadi,kami kena ganggu.Lagi teruk daripada sebelum ni" kata Daehyun.Mukanya kelihatan gelisah."Maksud kau?" "Macam ni,masa Himchan dengan aku berbual,tiba-tiba ada orang ketuk pintu tu dengan kuat.Aku takut dah masa tu.Himchan pula tekejut.Jadi dia kakulah kat kerusi tempat dia duduk.Masa tu aku takut sangat terus aku tolak almari dengan meja tu sebab aku tengok pintu tu macam nak pecah dah.Aku takut gila masa tu" Daehyun menunding jari ke arah almari dan meja yang diceritakannya tadi."Aku pon kena kacau masa aku cari diaorang.Aku rasa macam ada orang tengah per

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-