Sepupu

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

Mereka semua terus berlari ke arah Hara.Semua tersenyum puas.Hyun Hwa melihat nama yang tertera di atas buku itu..

KWON SUJEONG

Dengan tergesa-gesa,mereka terus meninggalkan pejabat.Jauh di sebelah perpustakaan,seseorang sedang memerhatikan mereka.'Orang' itu mengukirkan senyuman sinis.

Mereka berlapan berlari ke arah padang.Masing-masing terus berlari tanpa memandang ke kiri atau kanan.Fokus ke hadapan.Sebenarnya tujuan mereka berlari adalah kerana mereka ternampak kelibat Kim Hyera.Budak yang baru mati beberapa hari yang lalu.Keadaan Hyera kelihatan biasa.Hanya riak wajahnya yang menakutkan.Hyera seperti mahu menelan mereka hidup-hidup.Dalam pada masa yang sama,Hyera seperti mahu mereka melakukan sesuatu supaya Hyera 'tenang'.

"Cikgu!!" semua murid menoleh ke arah mereka serta Cikgu Han dan Cikgu Yang."Kamu dah jumpa orangnya?" Cikgu Han terus bertanyakan soalan kepada Hyun Hwa dan yang lain."Maafkan kami cikgu" mereka berlapan menggeleng."Apa maksud kamu semua? Mana Cikgu Lee?".Yongguk berdecit.Daehyun juga tidak ketinggalan."Cikgu tu tak guna tu.Dia hampir nak bunuh kita orang cikgu" terang Yongguk.Semua pelajar terkejut dengan kenyataan Yongguk."Apa? Tak mungkin!" kata Cikgu Yang."Betul cikgu.Dia hampir tikam Yongguk tapi saya yang halang.Sekarang ni dia dekat pondok tapi tengah tak sedarkan dirilah" Hyun Hwa berkata dengan nada yang serius."Kan saya dah cakap.Saya memang tak percayakan cikgu tu" kata HeeWon selamba.Semua pelajar memandang HeeWon."Kamu,diam!!" marah Cikgu Han."Jom kita semua pergi sana.Ambil balik Cikgu Lee" "Tapi saya rasa lebih baik janganlah Cikgu Yang sebab saya rasa dia akan buat benda yang lagi dahsyat daripada ni" "Saya pon rasa betul apa yang Hara cakap tu cikgu" tambah Daehyun.

"Cikgu kenal Kwon SuJeong?" tanya Hyun Hwa.Reaksi muka Cikgu Han berubah.Mukanya pucat.Cikgu Yang kelihatan tenang seperti biasa.Hanya Cikgu Han kelihatan ketakutan."Ni gambarnya cikgu.Cikgu kenal tak?" Hyun Hwa seperti mendesak."Kenapa kamu tanya pasal dia?" Cikgu Han pelik."Dia ni ada kena mengena dengan hal ni" terang Hyun Hwa sambil mukanya seperti seseorang yang betul-betul mahukan jawapan."Apa kena mengena dengan dia?!! Dia dah takderlah!!" pekik Cikgu Han.Semua pelajar terkejut.B.A.P dan Hara juga sama.Hyun Hwa pula selangkah ke belakang kerana betul-betul tekejut."Saya tanya je cikgu.Saya tanya pasal dia sebab saya nak tahu segalanya lah.Demi kita semua juga" muka Hyun Hwa berubah.Dia marah.Dia betul-betul tak puas hati.Pelajar lain hanya melihat sahaja dengan keliru termasuklah Hara dan B.A.P."Apa yang kamu merepek ni!!? Apa kena mengena dengan dia hah!!!!?" marah Cikgu Han lagi.Cikgu Yang diam membisu."Cikgu dengar sini.Saya..." 

PANGG!!!

Satu tamparan hinggap di pipi Hyun Hwa.Semua pelajar terkejut.Mata masing-masing terbeliak.Hara hanya dapat menyuruh Hyun Hwa bersabar dan berhenti.B.A.P pula tak habis-habis berkata "dahlah tu Hyun Hwa.Kau cari nahaslah!".

"Cikgu!! Selama saya duduk dalam kelas dekat belakang tu,dia yang teman saya!!" kali ini Hyun Hwa sudah tidak dapat tahan lagi.Dia marah.Ikutkan hati dia nak aje marah Cikgu Han tapi bila difikirkan balik Cikgu Han cikgu dia kan.

Cikgu Han terkejut."Kamu tak tipu?" "Tak" ringkas jawapan Hyun Hwa."Saya ibu saudara Kwon SuJeong".Kali ini giliran Hyun Hwa pula terkejut beruk."Dia tinggal dengan saya tapi dia meninggal dekat sekolah ni.Saya betul-betul tak boleh terima kenyataan.Saya rapat dengan SuJeong.SuJeong pendiam.Itulah sebabnya saya sedih.Dia terlalu rapat dengan saya" Cikgu Han meneruskan bicara.Kali ini Hara masuk campur "Kenapa dia meninggal?"."Dia mati sebab ada orang buat dia sesak nafas.Dia kena cekik.Banyak kesa

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-