Sakitlah!

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

Di padang sekolah,kelihatan Cikgu Yang sedang berjalan ke hulu dan ke hilir.Dia kelihatan risau.Dia merisaukan tentang keselamatan anak-anak muridnya.Pada waktu itu hanya Cikgu Yang dan HeeWon yang menjaga kawasan perkhemahan mereka manakala JungWoo pula sedang lena dibuai mimpi.JungWoo tidak boleh dikejutkan kerana dia selalu 'tidur mati'.Cikgu Han pula yang menggantikan JungWoo.

"Cikgu Yang,sudah-sudahlah tu berjalan sana sini.Pening saya tengok" kata Cikgu Han."Saya risaukan mereka.Dah berapa jam mereka tinggalkan kawasan ni.Saya risaukan keselamatan mereka" terang Cikgu Yang."Tadi saya baru dapat mesej daripada Hyun Hwa.Katanya mereka selamat"."Betul ke Cikgu Han?" HeeWon mencelah.Cikgu Han tersenyum dan menggangguk."Lah,kenapa tak bagitahu saya tadi aje.Mereka mesej apa lagi? Ok ke tidak?" Cikgu Yang masih risau."Hyun Hwa kata mereka semua ok aje.Kalau ada apa-apa dia akan mesej saya" "Lega saya rasa" Cikgu Yang sudah boleh duduk.

"Cikgu,bila kami semua boleh balik?" soalan cepumas HeeWon."Cikgu pon tak tahu" Cikgu Han sedih."Kita boleh balik kalau kita bekerjasama" Cikgu Yang memberi semangat."Saya akan bantu Cikgu Han dan CIkgu Yang sebaik mungkin" HeeWon tersenyum.Cikgu Han dan Cikgu yang turut tersenyum.

Himchan sudah pun sedarkan diri selepas setengah jam pengsan.Kini tepat masanya untuk mereka berbincang.Mereka duduk menghadap diri masing-masing."Korang tahu tak yang lain pergi mana?" tanya Hyun Hwa."Masa kitaorang tengah cari bunyi.Tiba-tiba aku rasa ada orang tarik aku.Lepastu yang aku tahu kepala aku berdarah sebab terhantuk.Then,aku tak ingat apa-apa sampai kau jumpa aku dekat stor sukan" terang Daehyun."Betul ke? Patutlah kau hilang.Masa kau hilang tu,kami semua dah sampai dekat perpustakaan.Lepastu ada 'orang' bagi tahu yang kami depan perpustakaan.Kami tanya dia siapa.Dia jawab 'Kim Hyera'.Mulalah kelam kabut waktu tu.Semua sibuk nak lari.Akhirnya semua berpecah.Yang aku tahu aku lari tanpa arah.Aku tak perasan pulak aku masuk kelas kita" giliran Himchan pula yang terang."Kau Yongguk?" Hyun Hwa tanya."Masa kita jumpa nota tu.Tiba-tiba lampu berkelip kan.Masa tu,ada orang ta

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-