Tidak Terjangka

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

Mereka sudah sampai di tempat yang diberitahu,pokok besar belakang sekolah.Alangkah terkejutnya apabila mereka terlihat sesosok tubuh tergantung secara songsang.Tubuh itu masih bernyawa kerana tubuh itu bergerak-gerak ketika bernafas seperti orang semput.

"Youngjae!!" jerit Daehyun terkejut."Yoo Youngjae!" Zelo pula yang menjerit.Hahahahaha,tetiba bunyi suara orang ketawa dan mengilai.Daehyun yang mahu memanjat pokok itu tadi terus kebelakang kerana takut.Dah sampai.Dialah yang buat huru-hara tak tentu hala selama ni-Bunuh orang.Kacau orang.Menakutkan orang.Kwon Sujeong.

"Kau bukan manusia lagi!! Baliklah alam kau" Hyun Hwa memekik.Jongup dan yang lain terkedu dan kaku.Pertama kali melihat jelmaan yang selama ini disebut oleh Hyun Hwa.Sungguh menakutkan.Rambutnya panjang menutup hingga ke paras hidung.Matanya pun tiada.Darah penuh membasahi muka.Mulutnya ternganga dan lidahnya terjelir keluar.Teramat-amat mengerikan jika dilihat dengan mata kasar.

"Kenapa kau ambil kawan kami?" Jongup berani bersuara.Untuk menarik perhatian supaya ianya bercakap."Kau tak layak bercakap dengan aku! Sepupu kau penipu!! Dia penipu!!" jerit Sujeong.Hyun Hwa dan yang lain menutup kedua-dua belah telinga masing-masing akibat kenyaringan suara makhluk hodoh itu.Youngjae tak payah katalah.15 cm pon tak sampai jarak dia dengan Sujeong.Terlalu dekat dia dengan Sujeong.Agaknya dah pengsan rasanya.

"Mana Hara!?" giliran Hyun Hwa pula."Dia dah mati! Dia takkan hidup lagi! Dia mesti mati!!" sungguh hodoh rupa makhluk itu bercakap.Darah bersembur-sembur keluar apabila ianya bercakap."Hara aku mana!!!?" Hyun Hwa memekik."Kau ucap selamat t

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-