Huru-Hara

Help Me! [MALAY FANFIC]
Please Subscribe to read the full chapter

"Cikgu! Cikgu! Cepat tengok tv tu!!" jerit Hara.Cikgu Lee dan Cikgu Han terus memandang ke arah tv tersebut."Eh!! Apa dah jadi ni!!?" Cikgu Lee cemas."Kami pun tak tahu.Sewaktu kelas hendak bermula,Namin hilang.Kami ingat dia pergi tandas tapi tiba-tiba keluar dia pulak kat tv tu" terang Hara.Hyun Hwa beku.Dia langsung tidak bergerak.Dia keliru."Jom pergi ke kelas kamu!" dan Cikgu Han,Cikgu Lee,Hara dan Hyun Hwa terus berlari ke kelas mereka.

"Cikgu!! Saya takut!" keluh seorang pelajar perempuan."Diam semua!! Saya cakap DIAM!! BERTENANG!!".Sebenarnya Cikgu Yang juga sudah takut semenjak hari pengetua umumkan untuk adakan kelas tambahan.Mula-mula memang ada cikgu yang bantah tapi pengetua kata semua cikgu tak perlu takut dengan kejadian yang menimpa Kim Hyera.Tambahnya lagi,tidak perlu ditakutkan kerana kelas tambahan cuti musim panas hanya menggunakan kelas bawah sekali.Perpustakaan pula diatas jadi tidak perlulah dirisaukan.

"Cikgu Yang! apa dah jadi?" tanya Cikgu Lee."Saya pon tak tahu.Bila nak mula mengajar tadi terus keluar Namin kat dalam tv.".Kelihatan air sudah memenuhi akuarium tersebut.Bersama air terdapat juga darah.Maka Namin mati disitu."Cikgu,Namin dah takder." menangis seorang pelajar perempuan iaitu teman baik Namin sendiri,Min Hana.

Tiba-tiba,"Cikgu!! MinHee hilang!!" jerit JungWoo.Semua pandang ke arah JungWoo."Kamu jangan main-main sekarang ni JungWoo!" marah Cikgu Han."Betul Cikgu! Tadi dia sebelah saya". "Kamu! kira semua murid.Semua mesti ada 20 orang tapi tolak Namin jadi tinggal 19 orang" arah Cikgu Yang kepada pelajar lelaki,Kim HeeWon.HeeWon mengira semua murid.Satu per satu dia kira supaya tidak tertinggal seorang pun."Ada 18 cikgu.Tak cukup sorang." "Apa!!" "Cikgu Han,saya rasa lebih baik cikgu jaga mereka.Biar saya dan Cikgu Yang yang pergi cari Hwang MinHee." "Baiklah,Cikgu Lee." dan Cikgu Lee dan Cikgu Yang terus berlari keluar dari kelas itu.

Kelas huru-hara.Pelajaran tidak dimulakan.Makin teruk pula kelas tambahan kali ini.Seorang demi seorang mati."Cikgu na

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
parkhyunhwa
Fanfic ni nak habis dah T^T

Comments

You must be logged in to comment
sweetiara #1
Chapter 27: Hmm, ceritanye cam tergantung, xde kesudahan.. Dah ada unsur seram. Apapun good luck utk fanfic seterusnye.. Himchan & hara comel he ('-')
kimyunmi
#2
Chapter 27: Oh mai that ending? Alahai sedihnya... :(( Author-nim cerita ni mmg DAEBAK! Keep it up!~
hyemipark
#3
Chapter 25: Wohh so creepy btw best gile cite ni... x sabar nk bace next chap... author nim please update soon... kyaa i can't wait
ImTheExoLGirlz
#4
Chapter 24: what the...... youngjae T^T
akmarlove #5
i love this story..update soon..hehe:D
kimyunmi
#6
Chapter 18: Hello! New readers here^^ author-nim cpt update lg x sbr nk tahu ape yg bkl terjadi after this!!
Seram plk tu cerita ni bce pun mlm2 haih sabor je lh -_-