Changjo

Trouble

Esoknya ..

" tetsu!!!" Tetsuya pandang ke arah suara tersebut. Tetsuya tersenyum," apa ?" Tanya tetsuya apabila jimin, jungkook , V dan j-hope berdiri di hadapannya . " kitaorg dah tahu sapa bdk yang ugut adik kau tu " jimin bersuara. " sapa? " tanya tetsuya. " changjo " balas j-hope . " ouh.. Ok " balas tetsuya. " ok lah aku nk masuk kelas. Korang ?" Sambung tetsuya lagi " mula-mula mata pelajaran apa?" Jungkook tanya. " math " jawab tetsuya tingkas. " ok lah , kita org nk ponting, bye. Rehat jumpa kat tempat biasa tau. Bye!!!" 

Time rehat..

Tetsuya terpaksa rehat bersama adik-adiknya. Oleh itu, tetsuya pergi ke kelas kise dan akashi. Tapi kelas tersebut telah pun kosong.tetsuya mengeluh " mana pulak bdk dua org ni" tetsuya cari keliling kawasan korido kelas kise dan akashi.

Tetsuya teringat akan changjo, lalu tetsuya pergi ke tempat di mana kise dan akashi di ugut.

Apabila tetsuya sampai di tempat itu, kelihatan kuse dan akashi di buli dengan teruk. Tetsuya lalu berlari ke arah mereka dan tolak changjo agar tidak mendekati adik-adiknya.tak lama tepas tu jungkook, jimin, V dan j-hope datang." Apasal ni?" J-hope bersuara. Tapi tiada jawapan di keluarkan daripada mulut tatsuya. Apabila lihat kise dan akashi terduduk di atas lantai, baru mereka faham yang kise dan akashi di buli.

" jungkook, V bawak adik aku pergi bilik kesihatan" jungkook dan v pun terus bawak kise dan akashi ke bilik kesihatan. Tetsuya datang dekat dengan changjo lalu tumbuk pada perut changjo.changjo jatuh terbaring menahan kesakita . Tetsuya ingin menendang changjo, tapi di halang oleh j-hope.

" dah! dah! dah! Jimin bawak tetsuya ke bilik kesihatan " jimin tersu bawak tetsuya ke bilik kesihatan. Pada mulanya tetsuya membantah, tapi lepastu tetsuya angkuh apabila jimin memujuknya.

" aku bagi kau amaran, kau mmg nk rasa sangat ke bunuh ngan dia kan. Semak kau tahu tak, semak! Nasib baiklah dia dapat kawal kemarahan dia dan dengar ckp aku, kalau tak kau memang aaarrhhhh! Lantak kau lah!" j-hope menunggalkan changjo kesakitan keseorangan.

Di bilik kesihatan..

" korang ni memang menyusahkan aku je kan . Korang tak boleh ke sehari tak menyusahkan aku !!!" Tetsuya sangat marah akan kise dan akashi. Jimin , jungkook , V dan j-hope hanya mampu menundukkan kapala. Tak berani untuk berdepan dengan tetsuya . 

Tiba-tiba baekhyun ngan daehyun datang. " kise, akashi , ok tak?" Mereka terkajut dengan kehadiran 
Baekhyun dan daehyun.kemarahan tetsuya terus rede. " baek, dae, mana tahu kise ngan akashi kat sini ?" Tanya tetsuya.

Baekhyun dan daehyun tersenyum. " tadi time kita org nk balik kelas , kita org terdengar perbualan changjo ngan kawan-kawan dia. Sebab tu kita irang tahu" tetsuya tersenyum,

" Baek ngan dae duduk lah dgn kise ngan akashi. Noona ngan yang lain nk keluar jap. Jungkook, V , jimin, j-hope jom ikut aku. " 

Jimin, jungkook, V dan j-hope ikut tetsuya duduk di luar bilik kesihatan.tetsuya mengeluh. Tetsuya dapat menenangkan dirinya.

Pada balik sekolah.apabila omma tetsuya manpak kesan pukulan, omma tetsuya terus marahkan tetsuya.tetsuya dipukul dengan teruk sekali. Tetsuya tahan kesakitan, kesakitan yang sangan teruk.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
Thanks for read my story!!!^^

Comments

You must be logged in to comment
chichisakura99 #1
Chapter 15: Omg. Meleleh air mataku. Hukhuk
chuppoppo #2
Chapter 15: girl (if you're a girl, which i think la), your plot kan, awesome seh! jalan cerita best!
it's just i have a few suggestions: kalau part nama2 tu, buat huruf first tu huruf besar, okay sikit. and a few of ejaan2. (hey, i'm giving constructive comments, no hard feelings okay?)^^
nice story, author-nim! keep up!
chuppoppo #3
Chapter 2: aku ingat.. tetsuya ni.. lelaki hahahaha
minlee123 #4
Chapter 15: Kesian lah dekat jungkook cerita ni dh habis ke
k-hope
#5
Chapter 15: Kesian nyerr jungkookkk....my kookie...kesian keluarga dia...sedihnyeee..
Starlight1011 #6
Chapter 15: Sedihnya last chapter nie ㅠㅠ Anyway , ff nie mmg daebak !!
minlee123 #7
Chapter 13: Mana jungkook dah pergi hilang ke mana jungkook tu