The other side

Description

"The other side "
" ah weh korang , cuba tgk apa aku jumpa kat dlm buku ni, " seorang lelaki tinggi memanggil kawan-kawannya yang lain.
" apakah itu?" Soal kawannya yang bermata bulat. " try lah baca " lelaki tinggi tu menyuruh kawannya yang bermata bulat, untuk membaca , apa yang menarik yang di jumpai di dalam sebuah buku usang.
" ab- bo- la-... Apa ni? Merepek ah! Kau ni main-main pulak Yeol , aku nk benda yang menarik , ni tak, ab-bo-la , apa kah ini?" Lelaki mata bulat itu mula naik angin. " sapa suruh kau baca yang tu Kyung, aku nk kau baca rangkap seterysnya" lelaki tinggi yang di panggil Yeol itu mengarah kawannya Kyung, untuk membaca rangkap seterusnya.
" dalam pepatah lain, mentera ni akan membuat seseorang menjadi lain daripada yang lain. Lambang bintang bergabung dengan bulan ( A/n : bayang kan lah ) dilukis . Mer, atau kemusnahan akan datang masuk kedalam badan seseorang tersebut, ..." Kyung memberhentikan bacaannya. 
" menarik tak? " soal Yeol. Kyung tersenyum " jom cari mangsa " Yeol dan Kyung memandang kawannya seorang lagi " kau nk join kite orang tak Hun " kawan Yeol dan Kyung tersenyum " gile kau tak nk join " mereka bertiga senyum lebar.
 

 

Foreword

Siapakah mangsa mereka? Apakah nasib mangsa mereka? Adaka mereka jumpa mangsa mereka? Apa tujuan mereka?
93Hanafayana
Sorry, sorry. Gile banyak typonya, terus jadi ayat keling. Hoho sorry eh

Comments

You must be logged in to comment
Starlight1011 #1
Chapter 8: Omo omo ! Ape yg jdi ?? Knape tetiba dinding hospital retak ? Kesian Dahee .. kwn² dia da xde ~
Starlight1011 #2
Chapter 4: Huhu , jhtnya diorg ~ kesian Dahee ngan kwn² dia