4♠♣♥♦

The other side

ketakutan Dahee bertambah apabila skesemua kawan-kawannya sudahpun sedar. Mereka memandang antara satu sama lain. Cuba berkomunikasi tanpa menggunakan suara.mereka semua tak tahu apa yang belaku Dan takkan tahu apa seterusanya.

mereka mula cuak, apabila Tiga orang lelaki berdiri betul-betul di hadapan mereka. " lambat korang sedar kan? Dh nk masuk 4 hari korang Kat sini " Hun memandang sorang demi sorang, Dahee hanya memandang bawah, nampaknya antara salah satu soalannya telahpun di jawab. " well, korang di antara projek kita orang, kita orang harap, projek kitaorang lulus. " Kyung pula bersuara." mungkin sakit sikit " Yeol tersenyum , Taehyung Cuba memberontak, tetapi gaga,.

" korang boleh menjerit, sekuat yang korang nk, tak kan Ada seorang pun yang dengar jeritan korang, takkan, " Hun bersuara. " ok , ni projek kita orang. " Dahee, Jiyeon,Jungkook Dan Taehyung memandang ke arah Kyung. Kyung menunjuk buku usung yang di pegang, lalu Kyung menjelaskan projek yang dikatakan. " dalam buku ni, kite korang Akan try buat korang Ada supernatural , well mungkin Akan ada seorang je yang dapat, yang lain Akan mati. Itu yang buku ni tulis, well we will try. "

Jungkook ** aku tak nk mati , tapi supernatural tu?? **

Taehyung ** aku nk supernatural tu, sebab aku tak nk mati **

Jiyeon ** apa yang belaku ??**

Dahee ** aku tak perlukan supernatural tu, aku tak kesah aku mati , sekurang-kurangnya aku happy tenguk kawan aku hidup, bebas Dari semua ni.**

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
Sorry, sorry. Gile banyak typonya, terus jadi ayat keling. Hoho sorry eh

Comments

You must be logged in to comment
Starlight1011 #1
Chapter 8: Omo omo ! Ape yg jdi ?? Knape tetiba dinding hospital retak ? Kesian Dahee .. kwn² dia da xde ~
Starlight1011 #2
Chapter 4: Huhu , jhtnya diorg ~ kesian Dahee ngan kwn² dia