7☆○☆

The other side

Ketika dalam perjalanan ke hospital, Dahee mula teringat apa yang belaku

 
--------☆-------○-------
" ok kite mulakan " seorang lelaki, anggapan ku namanya Hun bersuara. Seorang lelaki yang aku kenal sejak hari pertama ku dia sini , Kyung , dia sedang melukis bintang di atas bintang tersebut ada bulan ( bayangkan ) . Kyung tersebut melukis di tengah2 bulatan di hadapan aku dan kawan-kawanku. 
 
Lagi seorang mula membaca mentera. Adakah ini yang mereka ingikan? Ujikaji apakah ni? Terhadap menusia? Aku kembali melihat lambang di lantai itu. Kini lambang tersebut bercahaya. Cahaya berwarna hitam, makit hitam , kini terlalu hitam.
 
Cahaya tersebut menuju ke arah ku, seumpama cahaya tersebut telahpun masuk ke dalam badan ku. 
 
Aku menjerit kesakitan , perit, pedih. Kemudian selepas semua itu berakhir, akupun lemah, aku tak boleh nk bersuara mahupun membuka mataku. " weh dia dah mati ke ? Projek kite gagal lagi ke?" Aku dapat dengar suara Hun. Gagal lagi? Apa maksud dia gagal lagi? Adakah sebelum ini mereka telah banyak korbankan nyawa yang tak bersalah?
 
Tiba-tiba kau terdengar tapak kaki sekumpulan orang aku cuba menjerit, tapi suara ku tak seluar. Tak lama lepas tu, rumah uasng ini di serbu, tapi dari mana mereka tahu kami di sini, adakah supernatural tu memang ada? Wujud ke? Metera tu benarkah? Adakah aku akan sembuh ? Adakah kawan-kawan aku akan mati? Adakah? Adakah?
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
Sorry, sorry. Gile banyak typonya, terus jadi ayat keling. Hoho sorry eh

Comments

You must be logged in to comment
Starlight1011 #1
Chapter 8: Omo omo ! Ape yg jdi ?? Knape tetiba dinding hospital retak ? Kesian Dahee .. kwn² dia da xde ~
Starlight1011 #2
Chapter 4: Huhu , jhtnya diorg ~ kesian Dahee ngan kwn² dia