5※♪☆→

The other side

Hari perama penyeksaan, bukan sahaja Dahee dan kawan-kawannya di pelasah dengan teruk sepanjang hari, malah badan merek sudah pun lebam.

 
Hari kedua, penyeksaan itu di sambung. Dahee menjerit kesakitan, walaupun baru semalam badannya lebam, di sambung dengan hari ni? Apa akan terjadi kepada mereka? Dahee melihat kawan-kawannya. Jungkook menangis manahan kesakitan, Taehuyng jelas kelihatan seluruh badannya lebam, bukan biru, kebih teruk, biru ? Unggu? Merah? Hitam? Semua ada , kini dia memandang ke arah Jiyeon. Mulutnya keluar darah. 
 
Hari ketiga. Boleh ke aku bertenang sekarang? Soalan itu di lontarkan kepada dirinya. Dahee kehabisan air mata untuk menangis, badan dah cukup lebam untuk dipukul, darahnya sudah cukup kering untuk di keluarkan, apa lagi yang mereka ingin kan?
 
Hari ke empat, Dahee dapat rasa degupan jantungnya semakin pelahan. Nafasnya sayup turun naik. Adakah dia akan mati? Kini dah empat hari mereka di belasah, campur dengan 5 hari mereka hilang. Sudah 9 hari dia tak balik ke rumah. Dia sangat rindukan rumahnya, parentsnya.
 
Hari ke lima, satu pukulan tepat kene pada esofagus. Perit, adakah, mereka akan menghancurkan organ mereka?
 
Satu persatu organ mereka bengkak dan tak berfungsi, hari demi hari mereka di seksa. Sampai bilakah?
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
Sorry, sorry. Gile banyak typonya, terus jadi ayat keling. Hoho sorry eh

Comments

You must be logged in to comment
Starlight1011 #1
Chapter 8: Omo omo ! Ape yg jdi ?? Knape tetiba dinding hospital retak ? Kesian Dahee .. kwn² dia da xde ~
Starlight1011 #2
Chapter 4: Huhu , jhtnya diorg ~ kesian Dahee ngan kwn² dia