3.☁☂

The other side

Dahee berharap sangat bahawa kawan-kawannya Akan terjaga lambat, supaya tiada apa yang Akan belaku. Tapi Harapannya tidak kesampaian. Jungkook seakan-akan mula bertindak balas, Jungkook Akan sedar tak lama lagi. Dahee berfikir sejenak ** apa Akan belaku kepada mereka? Dekat mana dia orang? Dah berapa hari mereka di sini? ** Dahee tahu soalan itu takkan di jawab, tak sesekali. " hhhaaaa~ " Dahee terdengar hembusan nafas yang kuat di sebelahnya. Dahee terus memandang di sebelahnya. Nampaknya Jiyeon juga seakan-akan sedar.

" so Kyung, apa kite nk buat dengan budak-budak ni? " Hun memandang budak-budak yang tak jauh di hadapan mereka. Kyung menyemak buku usang tersebut. " Arahan pertama dia, pastikan semua organ mahupun tulang hancur atau bengkak ataupun berderai, tetapi Jangan hancurkan ciri-ciri fizikal " Hun memandang Kyung. Kyung memandang Yeol.Yeol tersenyum. " Korang faham tak, ?" Kyung memandang Hun Dan Yeol.serentak Hun dan Yeol menggeleng .Kyung menarik nafas sedalam dalam dalamnya, kemudian lepas." senang kata, kita tibai budak-budak tu, sampai organ dia orang hancur, tapi Jangan hancurkan ciri fizikal dia orang,faham" Hun Dan Yeol tersenyum sambil menggeleng ." apa yang korang tak faham? " Kyung menyoal dengan kesabaran . " ciri fizikal " serentak Hun Dan Yeol menjawab. " ciri fizikal tu yang kite bolah nampak, cth, kite cederakan orang tu dengan bagi racun, orang tu mati tapi Kat badan dia tak de kasan apa2 , faham? "

" ooohhhh~" Hun Dan Yeol mengangguk-angguk. " tapi kite memang nk racun budak-budak tu ke " Yeol memandang Hun, Hun mengangkat bahu, Kyung menahan geram. " tu just contoh , pandai~" Kyung terus keluar rumah, melepaskan geram. " kite buat salah ke? kyung nampak marah " soal Hun pada Yeol , Yeol hanya mengangkat bahu,

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
Sorry, sorry. Gile banyak typonya, terus jadi ayat keling. Hoho sorry eh

Comments

You must be logged in to comment
Starlight1011 #1
Chapter 8: Omo omo ! Ape yg jdi ?? Knape tetiba dinding hospital retak ? Kesian Dahee .. kwn² dia da xde ~
Starlight1011 #2
Chapter 4: Huhu , jhtnya diorg ~ kesian Dahee ngan kwn² dia