chapter 36

My 25 Old Husband
Please Subscribe to read the full chapter

Aku First of all,sorry sebab lama tak update!Utk sesiapa yg tunggu cerita ni*ada ke?*,really really sorry!You know,school is so frustating!Bila naik form 4,nak kenal subject baru,fizik,biologi,kimia,add math,LK,those killer subject*sigh*.Tak nak bebel panjang2,for those who trully support this ff,a lot of thanks and love from meXD.Enjoy this chap!

***

"Susah betul soalan math tadi.Boleh pecah kepala ni.."Aku memicit perlahan dahiku.Beg sekolah aku yang tadi digalas kini diletakkan di atas meja.Aku duduk di atas sofa ruang tamu ini.Peperiksaan kemasukan universiti memang memenatkan.

"Biasalah tu.Math mana yang senang?Janji Hyeri dah buat yang terbaik.Dah meh sini,gege tolong urutkan.."Umin gege menepuk pahanya,mengisyaratkan aku untuk berbaring di atasnya.Aku berbaring di atasnya dan mataku dipejamkan.Terasa selesa urutan di dahiku.

"This love..this love.. Yeongweonhi kennaji anha.."Telefon Umin gege yang berbunyi di atas meja itu aku capai.Nama 'Chanyeol' tertulis di skrin dan aku segera menghulurkan telefon itu untuk dia menjawab panggilan.

 "Yobuseyo?"

"Mwo?!Chanra nak beranak?!"Aku terus bangun dari baringan tadi apabila mendengar kata katanya.

 "Bawa dia pergi hospital cepat or kau call ambulance!Yang kau call hyung ni kenapa?!"

"Hah ok ok.Anything info ok?"Umin gege mematikan panggilan tadi.

 "Wae gege?"Aku menyoal.

"Chanra nak bersalin tapi si Chanyeol tu panik,tak tahu nak buat apa,dia call gege tanya nak buat macam mana.Gege cakaplah bawa Chanra pergi hospital or call ambulance,barulah dia cakap dia baru terfikir."Aku ketawa mendengar penjelasannya.

"Dia nervous tu,anak first kan?"Ya.Sudah setahun masa berlalu.Aku kini sudah menjadi pelajar tahun akhir sekolah tinggi yang sedang menjalani peperiksaan kemasukan universiti bersama Taehyung,Jungkook,Jimin dan Nayoung.Chanyeol oppa dan Chanra eonni sudah berkahwin setahun yang lalu dan tadi,Chanra eonni sedang dalam proses mendapat zuriat mereka yang pertama.Hubungan aku dan Umin gege pula tidak banyak yang berubah,baik sahaja.Adalah jugak waktu waktu perangai childish aku datang,perangai gedik dia muncul yang sebenarnya membuatkan hubungan kami makin erat.

"Pergi tukar baju sekarang.Bersiap.Kita tengok Chanra ok?"Arahnya apabila aku masih lagi dalam pakaian uniform sekolah.Belum ditukar sejak pulang dari sekolah tadi.

"Arasso!"

***

"Omo comelnya~~"Aku menyentuh lembut pipi kanan bayi lelaki yang baru lahir itu.Dia yang sedang tidur lena itu bergerak sedikit.

"Kan?How I wish we can have one."Umin gege pula ralit memerhatikannya sambil tersenyum.Aku juga mengangguk. Aku pun nak juga tapi well aku masih muda,18 tahun.Aku masih perlu tamatkan tahun akhir persekolahan.Lagipun,kami dah janji tak akan merancang untuk mempunyai anak sehingga umur aku melepasi 20 tahun.

"Hyeri tak nak dukung dia?"Chanra eonni yang kini sudah boleh bercakap dan sudah bertenaga sedikit itu aku pandang.Chanyeol oppa pula sedang sibuk menyuap bubur kosong kepada Chanra eonni.Ok.Diora

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Bini_capang
thanks untuk sesiapa yang sudi baca ff saya yg meraban ni.^_^

Comments

You must be logged in to comment
ParkMyeonSeok #1
Chapter 41: Alooo~~ nk ending dh ka? Msih tak puas dengan kesweetan diorang... TT TT
pikahbajet #2
Chapter 41: yeayyyy..... happy ending..huhuhuhh
ParkMyeonSeok #3
Chapter 41: Palli2 update.. Xpuas bca setelah sekian lama menunggu
SufiSuga83 #4
Chapter 39: Saya lg frust..heyyy!! Sape dia? ...update soon
lovefriedrice4ever #5
Chapter 39: minahh mana pulak ganggu nii..@"@.....update soon yerr..curiousss nii....hihihiii...trkjut tgok authornim tulis let's fly with our beautiful wings in 2017 as well...hehehe..ingat pasai bts dpt daesang lakk..^.^..btw yeye finally gege dh brsama kmbalii dgn hyerii..^.^^
sehunloversuho #6
Chapter 39: adoyaii.lepas satu,satu lagi datng.minah mne plak yg sesat ni...
yunieyoseob #7
Chapter 38: Update soon author nim tak sabar nak tunggu
SufiSuga83 #8
Chapter 38: Yeayy!!! Triple update!! Thank you!! Akhirnya diorg jumpa gak..Awww*sad face* dah nak habis ke ff ni? Hmmm..Best sangat citer ni..I love it u know..